Spring naar bijdragen

Catch een GPSr


Aanbevolen berichten

Net terug van een paar daagjes Noord-Nederland bemerk ik thuisgekomen, dat ik mijn GPSr (Garmin GPSMap 60C) kwijt ben. Ik had hem een jaar geleden gekocht. :P

 

De laatste cache die ik heb gedaan is: Catch the cachers (GCT969), een niet al te moeilijke puzzelcache.

Ik ben er vrij zeker van dat mijn speeltje naast de cache ligt. Bij het graaien namelijk viel mijn GPSr al uit mijn zak. Heb hem denk ik weer even slordig teruggestopt, zodat ie bij het terugleggen van de cache weer uit mijn zak is gegleden. :blush:

 

Wat te doen als je hem vind?

Bedenk maar iets moois. Misschien kun je er iemand blij mee maken. Of kun je hem zelf goed gebruiken. Of nog wat anders :thumbup:

 

Ik zie het als een teken om een (nog) beter apparaat te kopen. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Net terug van een paar daagjes Noord-Nederland bemerk ik thuisgekomen, dat ik mijn GPSr (Garmin GPSMap 60C) kwijt ben. Ik had hem een jaar geleden gekocht. :P

 

De laatste cache die ik heb gedaan is: Catch the cachers (GCT969), een niet al te moeilijke puzzelcache.

Ik ben er vrij zeker van dat mijn speeltje naast de cache ligt. Bij het graaien namelijk viel mijn GPSr al uit mijn zak. Heb hem denk ik weer even slordig teruggestopt, zodat ie bij het terugleggen van de cache weer uit mijn zak is gegleden. :blush:

De gpsr lag ca. 2 to 3 m van de cache in het halflange gras verder het bos in, op het scherm om ca. 09.00 stond de mededeling dat de batterijen zwak waren.

Bij de log stond een tijd van 15.35.

Wat te doen als je hem vind?
Willi bellen voor een afspraak, wanneer hij weer in de buurt komt te cachen.
Bedenk maar iets moois. Misschien kun je er iemand blij mee maken.
Ja, iemand blij maken met de mededeling dat z'n gpsr gevonden is en dat hij het aparaat weer in z'n bezit terug krijgt.

Het is voor mij de mogelijkheid om een 60C te leren kennen, zolang het aparaat hier logeert.

Of kun je hem zelf goed gebruiken. Of nog wat anders :eek:
Dat wel, maar dan ga ik zo'n aparaat zelf kopen.
Ik zie het als een teken om een (nog) beter apparaat te kopen. :P
:blink:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi dat-ie nu een keer gevonden is. Top Henk!! :blink:
Een verloren gpsr bij een cache zoeken is een nog grotere uitdaging dan de cache zelf, daar er nu geen hint gegeven was.

Ik ben dan ook best wel gelukkig met het feit dat ik met de Quest geocache, daar in de auto de Quest ook moet routeren naar de volgende cache.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien dat Twinlife als tussenpersoon kan optreden.......

 

Morgen kom ik langs Assen als het goed is en Dinsdag zit ik in het Westen van het land, maar ik kom ook nog langs de woonplaats van 8baangek as Dinsdag.

 

Neem even contact op via mail zal ik zeggen, misschien dat wij er uit komen en Willi Dinsdag weer zijn GPSr heeft.

 

Gr Twinlife :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allereerst Jan de behanger bedankt voor het vinden van mijn GPSr! :blink:

 

Heb al even telefonisch contact gehad.

 

En waar heeft een mens kinderen voor?

Juist om de leuke klusjes voor je uit te voeren.

Dus gaat 8BG vandaag een leuk reisje naar Assen maken.

Een nuttige tijdbesteding dus. :P

 

En daarna is alles weer bij het oude.

Toch zit ik nog steeds zwaar te denken over zo'n apparaatje met x-je erachter en met een flink grote geheugenkaart of zo erin... :eek:

 

Topic kan dus worden gesloten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...