Spring naar bijdragen

Nieuw filter mogelijk voor statistieken?


Ruud4d

Aanbevolen berichten

Wel hebben we een eigen simpel waarderingssysteem. Op onze eigen website zetten we eens per maand een korte indruk van een cache die we in die maand hebben gedaan, en die er uit sprong. Alleen de laatste 12 maanden zijn zichtbaar, dus de lijst wordt regelmatig ververst.

Omdat ik inmiddels wat lijstjes heb verwerkt komen een aantal van de door jou beschreven caches ondertussen bekend voor.

Het mechanisme van aanbevelingen is bedoeld om dit soort lijstjes wat te centraliseren en via de kaarten toegankelijk te maken.

 

Ik woon zelf in Amersfoort en het is me opgevallen dat ik wat mis aan het niet lopen van "De duvel van Maarsbergen". Is om de hoek, dus die moet maar eens snel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
ReizenReizen

Wel hebben we een eigen simpel waarderingssysteem. Op onze eigen website zetten we eens per maand een korte indruk van een cache die we in die maand hebben gedaan, en die er uit sprong. Alleen de laatste 12 maanden zijn zichtbaar, dus de lijst wordt regelmatig ververst.

Omdat ik inmiddels wat lijstjes heb verwerkt komen een aantal van de door jou beschreven caches ondertussen bekend voor.

Het mechanisme van aanbevelingen is bedoeld om dit soort lijstjes wat te centraliseren en via de kaarten toegankelijk te maken.

 

Ik woon zelf in Amersfoort en het is me opgevallen dat ik wat mis aan het niet lopen van "De duvel van Maarsbergen". Is om de hoek, dus die moet maar eens snel.

 

Waar kan ik zo'n lijstje van aan te bevelen caches insturen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar kan ik zo'n lijstje van aan te bevelen caches insturen?

Stuur ze maar naar mij. Maar dan wel een lijst met waypoints. Dan voer ik ze in.

 

Binnenkort kun je het zelf.

 

En het adres is?

Is je even de mogelijkheid van een PB ontschoten? Waarschijnlijk teveel bezig met een nieuwe cache :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede functionaliteit dit. Soms zit ik uren te klikken om te vinden wat mij de leukste cache lijkt om dit weekend te gaan lopen. Af en toe komt het dan voor dat ik door m'n lijstje heen ben en toch wil gaan lopen. Dan wil ik niet eerst weer een uur gaan zitten klikken, deze kaart is dan wel handig.

 

De functionaliteit van alle aanbevelingen te laten zien door het vakje met de naam leeg te laten is misschien een beetje onduidelijk waardoor hij door beginners niet snel gevonden zal worden maar hij werkt wel super. Als ik eenmaal de aanbevolen caches in beeld heb, zou ik achteraf toch nog de mogelijkheid willen hebben om te zien hoe vaak en door wie een cache is aanbevolen, aangezien ik niet weet met wie mijn smaak overeen komt maar misschien is dit iets te hoog gegrepen.

 

Ik wacht met smacht op de functionaliteit om mijn eigen lijstje te kunnen maken en onderhouden (van de 30 caches die ik heb gevonden, dus dat zal niet veel zijn). Reintje de Vos wil ik hier niet mee lastig vallen, die heeft vast wel betere dingen te doen.

 

Ik ben dankzij dit topic ook achter de mogelijkheid van het uploaden van foto's voor de fotocarroussel gekomen. Worden nieuwe functionaliteiten alleen maar via het forum aangekondigd midden in topics van 5 pagina's of mis ik de officiele aankondigingen? Sommige dingen wil ik wel gebruiken maar als ik erachter moet komen door het midden in een groot topic te lezen of er toevallig mijn oog eens overheen te laten gaan en ook nog op te klikken, schiet het niet op en krijgen we nooit een goed aanbevelingen systeem omdat niemand het weet te vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wacht met smacht op de functionaliteit om mijn eigen lijstje te kunnen maken en onderhouden (van de 30 caches die ik heb gevonden, dus dat zal niet veel zijn). Reintje de Vos wil ik hier niet mee lastig vallen, die heeft vast wel betere dingen te doen.

Heirbaut Hunters is hier al heel ver mee. Hij heeft alleen een beetje last van een zeurende Reintje de Vos die er nog wat handigheid bij wil hebben. :thumbup:

 

Worden nieuwe functionaliteiten alleen maar via het forum aangekondigd midden in topics van 5 pagina's of mis ik de officiele aankondigingen?

Het is de bedoeling omnieuwe functionaliteit apart aan te kondigen. De aanbevolen caches is op dit moment een "voorproefje". Sommige hunters zullen mogelijk niets eens weten dat hun lijstje actief staat. :thumbup: De fotocaroussel is echter een apart gevalletje. Dat is wat laat officieel gegaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heirbaut Hunters is hier al heel ver mee. Hij heeft alleen een beetje last van een zeurende Reintje de Vos die er nog wat handigheid bij wil hebben. :thumbup:

Je zeurt maar...

 

Worden de lijstjes ook gescreend, zodat niet iedereen zijn eigen caches aanbeveeld? Anders staat de kaart natuurlijk zo vol :thumbup: .

Dat kan niet, dat wordt gecontroleerd. Ook caches die je niet gevonden hebt kun je niet aanbevelen. En je hebt een max. aantal wat je kan aanbevelen. Je kunt pas gaan aanbevelen als je 60 founds hebt of meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...