Spring naar bijdragen

Drugs!!!


Orange Lion

Aanbevolen berichten

ik moet dit even van mij afschrijven.....

 

Mijn 'Disabled' log:

 

Orange Lion temporarily disabled Gulpener (Multi-cache)

 

Drugs!!!

Zoals iederen uit de logjes kan halen check ik regelmatig de plek en inhoud van de cache.

 

Vandaag trof ik in het logboek een bericht van non-cachers, die de doos blijkbaar toevallig gevonden hebben, waarin ze opscheppen over hun neonazistische gedachtengoed inclusief swastika.

 

De instructies hebben ze blijkbaar wel gelezen, ze hebben de TravelBug eruit gehaald (.... balen!!) en een zakje van hun favoriete drugs toegevoegd.

 

Inmiddels zijn drugs en log in bezit van politie Heuvelland.

 

De cache laat ik tot het weekend liggen voor eventuele vakantiegangers die met een oude uitdraai lopen, vrijdagavond pik ik em op.

De cachelocatie is dus gecompromiteerd, ik zal een nieuwe lokatie op de route moeten vinden.

 

Excuses voor het ongemak,

een kwaaie oranje leeuw.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

ik moet dit even van mij afschrijven.....

 

Mijn 'Disabled' log:

 

Orange Lion temporarily disabled Gulpener (Multi-cache)

 

Drugs!!!

Zoals iederen uit de logjes kan halen check ik regelmatig de plek en inhoud van de cache.

 

Vandaag trof ik in het logboek een bericht van non-cachers, die de doos blijkbaar toevallig gevonden hebben, waarin ze opscheppen over hun neonazistische gedachtengoed inclusief swastika.

 

De instructies hebben ze blijkbaar wel gelezen, ze hebben de TravelBug eruit gehaald (.... balen!!) en een zakje van hun favoriete drugs toegevoegd.

 

Inmiddels zijn drugs en log in bezit van politie Heuvelland.

 

De cache laat ik tot het weekend liggen voor eventuele vakantiegangers die met een oude uitdraai lopen, vrijdagavond pik ik em op.

De cachelocatie is dus gecompromiteerd, ik zal een nieuwe lokatie op de route moeten vinden.

 

Excuses voor het ongemak,

een kwaaie oranje leeuw.

 

 

Altijd balen als er iets vervelends gebeurd met je cache.

Dat wordt een andere plek verzinnen. hierdoor ben je dan weer veel extra tijd kwijt.

 

Veel succes met de cache.

 

Marcel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik moet dit even van mij afschrijven.....

Mijn 'Disabled' log:

Orange Lion temporarily disabled Gulpener (Multi-cache)

Drugs!!!

Zoals iederen uit de logjes kan halen check ik regelmatig de plek en inhoud van de cache.

 

Vandaag trof ik in het logboek een bericht van non-cachers, die de doos blijkbaar toevallig gevonden hebben, waarin ze opscheppen over hun neonazistische gedachtengoed inclusief swastika.

 

De instructies hebben ze blijkbaar wel gelezen, ze hebben de TravelBug eruit gehaald (.... balen!!) en een zakje van hun favoriete drugs toegevoegd.

Waren het poeders, bruin of wit.

Poeders zijn inderdaad helemaal niets, maar voor sommigen best wel kostbaar.

Je weet soms niet welke onsmakelijke dingen ze er voor doen.

 

Of was het gewoon een doosje met gedroogde thee bladeren?

Inmiddels zijn drugs en log in bezit van politie Heuvelland.

 

De cache laat ik tot het weekend liggen voor eventuele vakantiegangers die met een oude uitdraai lopen, vrijdagavond pik ik em op.

De cachelocatie is dus gecompromiteerd, ik zal een nieuwe lokatie op de route moeten vinden.

 

Excuses voor het ongemak,

een kwaaie oranje leeuw.

bewerkt door JandeBeHanger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien is de Sharia dan toch zo gek nog niet...

Bij diefstal handje eraf en daarna alleen nog deze of deze cache doen :thumbup:

:thumbup:

 

 

Welk poeder?

 

Ik WIL het geeneens weten, weg met die zooi.

 

(Waarschijnlijk amphetamine (speed?), ik hoorde dat ze deze week gratis mostertjes op het busstation hebben uitgedeeld)

D'r schijnt bij het station in Heerlen wel meer te gebeuren. bewerkt door JandeBeHanger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat? Gratis mosterdjes? Bij de Smullers op het station moet je meestal bijbetalen voor mosterd bij je kroketten. Zo ook voor ketchup, mayo en curry. Belachelijke situatie is dat. Wat mij betreft mogen de mosterdjes altijd gratis zijn. Goeie zaak, ik stem voor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...