Orange Lion Geplaatst 13 september 2006 Geplaatst 13 september 2006 ik moet dit even van mij afschrijven..... Mijn 'Disabled' log: Orange Lion temporarily disabled Gulpener (Multi-cache) Drugs!!! Zoals iederen uit de logjes kan halen check ik regelmatig de plek en inhoud van de cache. Vandaag trof ik in het logboek een bericht van non-cachers, die de doos blijkbaar toevallig gevonden hebben, waarin ze opscheppen over hun neonazistische gedachtengoed inclusief swastika. De instructies hebben ze blijkbaar wel gelezen, ze hebben de TravelBug eruit gehaald (.... balen!!) en een zakje van hun favoriete drugs toegevoegd. Inmiddels zijn drugs en log in bezit van politie Heuvelland. De cache laat ik tot het weekend liggen voor eventuele vakantiegangers die met een oude uitdraai lopen, vrijdagavond pik ik em op. De cachelocatie is dus gecompromiteerd, ik zal een nieuwe lokatie op de route moeten vinden. Excuses voor het ongemak, een kwaaie oranje leeuw.
mlvdburg Geplaatst 13 september 2006 Geplaatst 13 september 2006 ik moet dit even van mij afschrijven..... Mijn 'Disabled' log: Orange Lion temporarily disabled Gulpener (Multi-cache) Drugs!!! Zoals iederen uit de logjes kan halen check ik regelmatig de plek en inhoud van de cache. Vandaag trof ik in het logboek een bericht van non-cachers, die de doos blijkbaar toevallig gevonden hebben, waarin ze opscheppen over hun neonazistische gedachtengoed inclusief swastika. De instructies hebben ze blijkbaar wel gelezen, ze hebben de TravelBug eruit gehaald (.... balen!!) en een zakje van hun favoriete drugs toegevoegd. Inmiddels zijn drugs en log in bezit van politie Heuvelland. De cache laat ik tot het weekend liggen voor eventuele vakantiegangers die met een oude uitdraai lopen, vrijdagavond pik ik em op. De cachelocatie is dus gecompromiteerd, ik zal een nieuwe lokatie op de route moeten vinden. Excuses voor het ongemak, een kwaaie oranje leeuw. Altijd balen als er iets vervelends gebeurd met je cache. Dat wordt een andere plek verzinnen. hierdoor ben je dan weer veel extra tijd kwijt. Veel succes met de cache. Marcel
fastronald Geplaatst 13 september 2006 Geplaatst 13 september 2006 Inderdaad zwaar kl..., ik verw8 niet dat de politie ze morgen al te pakken heeft, maar wat zou dat geweldig zijn . Sterkte met je nieuwe plek.
JandeBeHanger Geplaatst 13 september 2006 Geplaatst 13 september 2006 (bewerkt) ik moet dit even van mij afschrijven.....Mijn 'Disabled' log: Orange Lion temporarily disabled Gulpener (Multi-cache) Drugs!!! Zoals iederen uit de logjes kan halen check ik regelmatig de plek en inhoud van de cache. Vandaag trof ik in het logboek een bericht van non-cachers, die de doos blijkbaar toevallig gevonden hebben, waarin ze opscheppen over hun neonazistische gedachtengoed inclusief swastika. De instructies hebben ze blijkbaar wel gelezen, ze hebben de TravelBug eruit gehaald (.... balen!!) en een zakje van hun favoriete drugs toegevoegd. Waren het poeders, bruin of wit.Poeders zijn inderdaad helemaal niets, maar voor sommigen best wel kostbaar. Je weet soms niet welke onsmakelijke dingen ze er voor doen. Of was het gewoon een doosje met gedroogde thee bladeren? Inmiddels zijn drugs en log in bezit van politie Heuvelland. De cache laat ik tot het weekend liggen voor eventuele vakantiegangers die met een oude uitdraai lopen, vrijdagavond pik ik em op. De cachelocatie is dus gecompromiteerd, ik zal een nieuwe lokatie op de route moeten vinden. Excuses voor het ongemak, een kwaaie oranje leeuw. 13 september 2006 bewerkt door JandeBeHanger
Heirbaut Hunters Geplaatst 13 september 2006 Geplaatst 13 september 2006 Goh, Henk, ben jij dat die overal theezakjes verkoopt als marihuana en poedersuiker als coke? Ik denk dat de meesten onder ons het onderscheid echt wel kunnen maken, en anders had de politie ze wel gniffelend te woord gestaan, denk je niet? Maar, het is gewoon balen als dit jouw cache overkomt.
Orange Lion Geplaatst 13 september 2006 Auteur Geplaatst 13 september 2006 (bewerkt) Welk poeder? Ik WIL het geeneens weten, weg met die zooi. (Waarschijnlijk amphetamine (speed?), ik hoorde dat ze deze week gratis mostertjes op het busstation hebben uitgedeeld) 13 september 2006 bewerkt door Orange Lion
Heirbaut Hunters Geplaatst 13 september 2006 Geplaatst 13 september 2006 Welk poeder? Ik WIL het geeneens weten, weg met die zooi. (Waarschijnlijk amphetamine (speed?), ik hoorde dat ze deze week gratis mostertjes op het busstation hebben uitgedeeld) Misschien is de Sharia dan toch zo gek nog niet...
De Roode Loper Geplaatst 13 september 2006 Geplaatst 13 september 2006 Misschien is de Sharia dan toch zo gek nog niet... Bij diefstal handje eraf en daarna alleen nog deze of deze cache doen
JandeBeHanger Geplaatst 13 september 2006 Geplaatst 13 september 2006 (bewerkt) Misschien is de Sharia dan toch zo gek nog niet... Bij diefstal handje eraf en daarna alleen nog deze of deze cache doen Welk poeder? Ik WIL het geeneens weten, weg met die zooi. (Waarschijnlijk amphetamine (speed?), ik hoorde dat ze deze week gratis mostertjes op het busstation hebben uitgedeeld) D'r schijnt bij het station in Heerlen wel meer te gebeuren. 6 november 2006 bewerkt door JandeBeHanger
Goonies Oosterhout Geplaatst 13 september 2006 Geplaatst 13 september 2006 Wat? Gratis mosterdjes? Bij de Smullers op het station moet je meestal bijbetalen voor mosterd bij je kroketten. Zo ook voor ketchup, mayo en curry. Belachelijke situatie is dat. Wat mij betreft mogen de mosterdjes altijd gratis zijn. Goeie zaak, ik stem voor!
Heirbaut Hunters Geplaatst 14 september 2006 Geplaatst 14 september 2006 Mostertjes ja, da's Limburgs want in het Nederlands is het monstertjes en in het Duits Musters. Dus in Limbo is het dat mostertjes, toch?!
Orange Lion Geplaatst 15 september 2006 Auteur Geplaatst 15 september 2006 Of het was een typo. Cache ligt stukje bergop, route is weer open. GCW5JZ Gulpener.
wile-coyote Geplaatst 15 september 2006 Geplaatst 15 september 2006 hallo tja dat de tb er uit is, dat is dan wel weer jammer! maar toch vind ik het wel knap hoe mensen op het idee komen en niet de cache slopen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden