Spring naar bijdragen

Forum onderhoud


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Dat groen zegt niet alles hoor.

Ik ben ook donateur, maar dat staat nergens vermeld.

 

Daar heb ik verder ook geen behoefte aan, maar om zeker te weten dat het geld wel op de juiste plek is terechtgekomen heb ik dat wel effe gecheckt. Ik denk dat ze op dit moment wel betere dingen te doen hebben, zoals het nieuwe forum, dan iedereen het juiste kleurtje of titeltje te geven.

 

Daarnaast zijn er mensen die zo slim zijn met hun computer, dat ze zonder ooit een cent over te maken toch als donateur in hun profiel erop staan.

 

De dingen kunnen anders zijn dan ze lijken, maar ik geef je gelijk: niet iedereen, want dan had dat wel als groot nieuws op de voorpagina gestaan.

 

groetjes Geovlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat donateurschap vind ik een prima idee om gc.nl in de lucht te houden. Het bedrag is jaarlijks 10 euro wat gezien de kosten van gc'en verhoudensgewijs zeer laag is. Maar in tegenstelling tot gc.com waar dat goed aangegeven is kan ik bij gc.nl nergens ontdekken wanneer het jaar weer voorbij is en er weer opnieuw 10 euro betaald mag worden.

 

Of zie ik iets over het hoofd?

 

Mvg,

De Wolvjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat knopje bestaat niet ;)

Alle info hoe donateur te worden staat onderaan op de indexpagina.

Een automatische herinnerings mail dat het jaar donateurschap erop zit staat op onze 'to do' lijst.

Door de hack perikelen van de laatste maand hebben we onze aandacht helaas moeten verschuiven.

 

Maarre ... komt er zeker aan!

 

PS, Alle donateurs staan in het groen. Is dit bij jou niet het geval? .. laat het ons dan weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

denk post het hiermaar omdaqt het ook met het forum te maken heeft. maar als ik dus een topic open dan zie ik alleen het eerste bericht en het laaste bericht. ik weet niet of dat bij jullie ook zo is of alleen bij mij maari k vind het behoorlijk irritant.

 

timo ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

denk post het hiermaar omdaqt het ook met het forum te maken heeft. maar als ik dus een topic open dan zie ik alleen het eerste bericht en het laaste bericht. ik weet niet of dat bij jullie ook zo is of alleen bij mij maari k vind het behoorlijk irritant.

 

timo ;)

Rechtsboven op opties klikken en een andere layout kiezen :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ehm...hoelang gaat het nog duren?

ik begin de geochat nu toch wel aardig

te missen :D

 

alvast bedankt, Luilak

Ik heb uit best wel betrouwbare bron vernomen dat het al lekker opschiet.

Als er verder niks tegenzit / over het hoofd is gezien, dan zal deze waarschijnlijk in de loop van het weekend weer actief worden.

Dus nog een klein beetje geduld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

applausje voor de harde werkers.... wat een heerlijk gezicht om te zien dat de berichten op de startpagina weer terug zijn.... GEOVLINDERRRRRRR, de chat doet het ook weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...