Goedweerloper Geplaatst 31 augustus 2006 Geplaatst 31 augustus 2006 Beetje , maar misschien is het tijd voor een Hulp bij het Vinden van Onmogelijke Mysterie Caches te Dicht in de Buurt Systeem, waarbij de puzzelaars en puzzelplaatsers de locale gefrustreerde cachers overvloedig voorzien van hints en coordinaten zodat de te dicht bij liggende gele stipjes van de kaart kunnen worden geveegd. Deze service zou dan alleen gelden voor caches op de eerste not-found pagina van de Mysterie-gefrustreerde cacher om het aantal extra founds niet te extreem op te hogen. En weer ontopic... nou ja niet het originele topic maar dat publiek gezeik over die cache. Dat kan echt niet! We hebben daar toch email en PB voor om hulp te vragen aan de cache eigenaar of andere caches die de cache al hebben gevonden, i.p.v. de volledige bak frustratie uit te storten op het forum! Ik heb zelf eens de cache pagina bekeken en die ziet er inderdaad nogal vaag uit, je moet iets vinden zonder dat er een bruikbare hint wordt gegeven. Dus dat kan wel wat zoekwerk opleveren, maar aan de founds te zien is het wel mogelijk.
Quaerens Geplaatst 31 augustus 2006 Geplaatst 31 augustus 2006 (bewerkt) Beetje , maar misschien is het tijd voor een Hulp bij het Vinden van Onmogelijke Mysterie Caches te Dicht in de Buurt Systeem, waarbij de puzzelaars en puzzelplaatsers de locale gefrustreerde cachers overvloedig voorzien van hints en coordinaten zodat de te dicht bij liggende gele stipjes van de kaart kunnen worden geveegd. Deze service zou dan alleen gelden voor caches op de eerste not-found pagina van de Mysterie-gefrustreerde cacher om het aantal extra founds niet te extreem op te hogen. Wat een bullshit. Van mij mag je best om hints gaan vragen als je anders niet kan leven, maar om dat te gaan regulieren is ook weer wat (heel erg) overdreven. 31 augustus 2006 bewerkt door Quaerens
TuuronTour Geplaatst 31 augustus 2006 Geplaatst 31 augustus 2006 Deze service zou dan alleen gelden voor caches op de eerste not-found pagina van de Mysterie-gefrustreerde cacher om het aantal extra founds niet te extreem op te hogen. Nog eventjes off-topic: Dat is niet helemaal waterdicht, want de not-founds op de tweede pagina schuiven dan weer vrolijk door naar de eerste pagina. Zo kan je aan de gang blijven
Goedweerloper Geplaatst 31 augustus 2006 Geplaatst 31 augustus 2006 (bewerkt) Beetje , maar misschien is het tijd voor een Hulp bij het Vinden van Onmogelijke Mysterie Caches te Dicht in de Buurt Systeem, waarbij de puzzelaars en puzzelplaatsers de locale gefrustreerde cachers overvloedig voorzien van hints en coordinaten zodat de te dicht bij liggende gele stipjes van de kaart kunnen worden geveegd. Deze service zou dan alleen gelden voor caches op de eerste not-found pagina van de Mysterie-gefrustreerde cacher om het aantal extra founds niet te extreem op te hogen. Wat een bullshit. Van mij mag je best om hints gaan vragen als je anders niet kan leven, maar om dat te gaan regulieren is ook weer wat (heel erg) overdreven. Het was een beetje als een geintje bedoeld, misschien niet goed over gekomen? En natuurlijk een klein beetje uit frustratie over de oprukkende puzzelcaches. Maar... Wie mij de winnende tip (waarmee ik de cache oplos) of coordinaten kan geven voor een van de mysterie caches op mijn eerste not-found pagina die ben ik eeuwig dankbaar en die krijgt van mij een ongeactiveerde TB thuisgestuurd. Er wordt alleen uitgekeerd als ik de cache ook heb gevonden, als het ding ook nog eens onmogelijk is verstopt heb ik nog een extra hintje nodig De actie geldt niet voor 'De schout van Horn', die is makkelijk en daar moet ik alleen het multi gedeelte nog een keer van doen. En deze actie geldt alleen binnen 30 km van mijn thuiscoordinaten. Uitzonderingen zijn natuurlijk mogelijk, als de Cachebus van Pentagram op de eerste pagina zal verschijnen telt die mee! @ TuuronTour Dus jij hebt het ook door! Jammer nou, ik dacht er net mee weg te komen 31 augustus 2006 bewerkt door Goedweerloper
Quaerens Geplaatst 31 augustus 2006 Geplaatst 31 augustus 2006 (bewerkt) Het was een beetje als een geintje bedoeld, misschien niet goed over gekomen?En natuurlijk een klein beetje uit frustratie over de oprukkende puzzelcaches. Dat moest inderdaad haast wel, maar je weet het maar nooit tegenwoordig. Sorry voor het misverstand. PS die 30km is wel erg ver hoor. Bij mij bevind 30km zich pas op pagina 7 van de not found lijst. En dan te bedenken dat ik nog aan zee woon ook. 31 augustus 2006 bewerkt door Quaerens
Ketelbinkje Geplaatst 31 augustus 2006 Auteur Geplaatst 31 augustus 2006 Mag ik je er even op wijzen dat je hier een persoon (Militrack) helemaal zwart maakt zonder dat hij/zij dat weet? 't Lijkt wel of je alles en iedereen de schuld ervan wilt geven dat jíj een cache niet kan vinden. Een beetje omgedraaide wereld vnd je niet? En volgens mij snap je de postzegel vergelijking nog niet helemaal. Nee, ik maak niemand zwart. Ik heb het hier over een algemeen punt dat cache beschrijving niet altijd even duidelijk zijn. Het is zeker niet gericht op de persoon. Ik heb nergens in de communicatie het team of persoon bij naam genoemd. Het gaat om de cache legger in het algemeen. Wie tikte mij net op de vingers, dat ik de tekst misschien niet goed had gelezen dan had verstaan? Beetje , maar misschien is het tijd voor een Hulp bij het Vinden van Onmogelijke Mysterie Caches te Dicht in de Buurt Systeem, waarbij de puzzelaars en puzzelplaatsers de locale gefrustreerde cachers overvloedig voorzien van hints en coordinaten zodat de te dicht bij liggende gele stipjes van de kaart kunnen worden geveegd. Deze service zou dan alleen gelden voor caches op de eerste not-found pagina van de Mysterie-gefrustreerde cacher om het aantal extra founds niet te extreem op te hogen. En weer ontopic... nou ja niet het originele topic maar dat publiek gezeik over die cache. Dat kan echt niet! We hebben daar toch email en PB voor om hulp te vragen aan de cache eigenaar of andere caches die de cache al hebben gevonden, i.p.v. de volledige bak frustratie uit te storten op het forum! Ik heb zelf eens de cache pagina bekeken en die ziet er inderdaad nogal vaag uit, je moet iets vinden zonder dat er een bruikbare hint wordt gegeven. Dus dat kan wel wat zoekwerk opleveren, maar aan de founds te zien is het wel mogelijk. De frustratie slaat toe! Was het niet zo dat ik ben begonnen met de mededeling dat het niet mogelijk was om de PB te versturen? Was het niet zo dat men toen nieuwsgierig was naar het waarom? Tja, nu vraag ik me af wat heb ik gemist? Ik ga nu door voor de wasmachine.
Kapitein Haak Geplaatst 31 augustus 2006 Geplaatst 31 augustus 2006 Dat kan bij een bepaalde cache toch maar één persoon zijn?? En volgens mij ging jouw topic toch echt over een specifieke cache, dus ook over een specifieke cachelegger. Groeten Haak.
Ketelbinkje Geplaatst 31 augustus 2006 Auteur Geplaatst 31 augustus 2006 (bewerkt) Maar die vermaledijde mystieke enigmatische beschrijvingen, die terplekke ook nog steeds onbegrijpelijk zijn dan gaat het duveltje zich roeren. Er ontstaat dan een apocalyptisch visioen waarin je de cachelegger op een brandend schip ter hellevaart zend. Ik bespaar mezelf een hoop frustratie door caches die mijn I.Q te boven gaan gewoon niet te doen. Misschien een tip. Leg je erbij neer dat niet elke cache voor iedereen bereikbaar is. Zo ligt er bijvoorbeeld ook een cache op de top van de Mont Blanc. Die gaat mijn fysieke capaciteiten te boven, dus dan doe ik hem niet. Zo simpel kan het zijn. Tenzij je dan weer gefrustreerd raakt door dat hardnekkige stipje op de kaart. Misschien raak je makkelijk gefrustreerd? Moet je daar misschien aan werken. I.Q. was dat niet een relatief begrip? Was het niet zo dat dergelijke zaken alleen doormiddel van een statische methode gemeten kunnen worden met een arbitrair gekozen referentiekader. Bij mij was dat een Tweede Kamerlid...dus ik kwalificeer...voor alle caches kennelijk.... 31 augustus 2006 bewerkt door Ketelbinkje
Twin Peaks Geplaatst 31 augustus 2006 Geplaatst 31 augustus 2006 Maar die vermaledijde mystieke enigmatische beschrijvingen, die terplekke ook nog steeds onbegrijpelijk zijn dan gaat het duveltje zich roeren. Er ontstaat dan een apocalyptisch visioen waarin je de cachelegger op een brandend schip ter hellevaart zend. Ik bespaar mezelf een hoop frustratie door caches die mijn I.Q te boven gaan gewoon niet te doen. Misschien een tip. Leg je erbij neer dat niet elke cache voor iedereen bereikbaar is. Zo ligt er bijvoorbeeld ook een cache op de top van de Mont Blanc. Die gaat mijn fysieke capaciteiten te boven, dus dan doe ik hem niet. Zo simpel kan het zijn. Tenzij je dan weer gefrustreerd raakt door dat hardnekkige stipje op de kaart. Misschien raak je makkelijk gefrustreerd? Moet je daar misschien aan werken. I.Q. was dat niet een relatief begrip? Was het niet zo dat dergelijke zaken alleen doormiddel van een statische methode gemeten kunnen worden met een arbitrair gekozen referentiekader. Bij mij was dat een Tweede Kamerlid...dus ik kwalificeer...voor alle caches kennelijk.... Van iemand die zich zo vaardig weet uit te drukken, mag je toch verwachten dat hij ook het vermogen bezit om door enigmatische cachebeschrijvingen heen te lezen, maar goed. I stand corrected. Waar ik sprak van mijn I.Q. mag je lezen: mijn bevattingsvermogen Evengoed: het hele leven bestaat uit "keuzes maken" Als je ervoor kiest een cache te doen die je niet begrijpt, moet je zelf de consequenties van die keuze dragen en je falen niet afwentelen op de cachelegger.
Kruimeldief Geplaatst 31 augustus 2006 Geplaatst 31 augustus 2006 Gezien de vele nonsens offtopic en het feit dat het er nu op gaat lijken dat de vermeende veiligheidslek een gevolg is van wel of geen cache kunnen vinden door gebrek aan IQ en de weigering een verplichte spoilerfoto te bekijken en daarbij behoorlijk afgeven op de maker van de cache die een hoger IQ heeft dan de de de, ik ben de tel kwijt. Oja, gezien (daar begon ik mee) het bovenstaande lijkt het me zinvol dat deze topic sluit en een aantal berichtjes verdwijnen in de vuilnisbak.
Aanbevolen berichten