Spring naar bijdragen

Update Geocaching.com


hopman2

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Ik zag net dat het hide/seek gedeelte van Geocaching.com is geupdate.. Ziet er zo een stukkie strakker uit.

 

Op de een of andere manier missen op de frontpage wel de leuke plaatjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Yep, de pagina's zijn weer wat aangepast. Maar zo te zien is het alleen maar uiterlijk. Alleen wat kadertjes om de verschillende opties op een pagina. Als er iemand is die een wezenlijk verschil opmerkt, laat dat dan even weten. Dit is alleen maar cosmetisch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ziet er idd strakker uit, mooi!

Heb alleen nog een andere verandering opgemerkt: de 'eigen' informatie bij je user-profile is verdwenen....

Ik zie geen verschil in een verandering van mijn eigen info in mijn user account. Het is hier zoals altijd.

 

Kun je specifieker zijn?

 

hide and seek is cosmetisch veranderd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt, die icoontjes zijn leuk!

Bij de user-information staat nu:

Profile Information:

** Latest News **

 

** Hobbies **

 

** Biography **

Terwijl daar we daar eerst allerlei 'eigen' informatie hadden staan. Heb ook gezien dat dat bij sommige anderen wel is blijven staan....

Maar geen probleem, we zetten het gewoon terug!

bewerkt door tspoorbeijster
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ziet er idd strakker uit, mooi!

Heb alleen nog een andere verandering opgemerkt: de 'eigen' informatie bij je user-profile is verdwenen....

Ik zie geen verschil in een verandering van mijn eigen info in mijn user account. Het is hier zoals altijd.

 

Kun je specifieker zijn?

 

hide and seek is cosmetisch veranderd

 

Bij mij is een deel van de My Account pagina een vol scherm naar rechts opgeschoven zodat ik enorm horizontaal moet scrollen. Bij het profile is niks verdwenen, maar wel veranderd. Het lijkt wel meer handmatig te zijn, de oude categorieen zijn niet meer losse velden dus die hele onzin kan eruit.

Hide en seek staat daar los van, maar dit alles lijkt wel tegelijk gebeurd te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nah, zal dan wel browsergevoelig zijn. Ik gebruik FF en zie geen verschil met eerder. In mijn profile en ook mijn account, staat alles nog net zoals "altijd".

 

 

 

Bij mij is een deel van de My Account pagina een vol scherm naar rechts opgeschoven zodat ik enorm horizontaal moet scrollen.

 

Ik heb net weer even gekeken, zowel in FF als in IE, beide geven normaal beeld als altijd. En zo'n breedbeeld laptop heb ik ook weer niet dat ik daarom niet zou hoeven scrollen :)

 

Zal ff een screenshotje maken en hier onder mieteren

 

snap00107.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

je hoeft niet te schreeuwen.

 

Bij mijn profiel is niets verdwenen en niets toegvoegd.

 

Kijk en vergelijk zou ik zeggen.

 

Min laptop stond nog op caps lock, geen geschreew dus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Maar wat ik bedoelde te zeggen is dat als je je profiel wil gaan Editten, het scherm waar je de verandereingen van je profiel kan invoeren, dat die layout veranderd is.

 

groet,

De schreeuwerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

je hoeft niet te schreeuwen.

Kijk en vergelijk zou ik zeggen.

 

Min laptop stond nog op caps lock, geen geschreew dus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Maar wat ik bedoelde te zeggen is dat als je je profiel wil gaan Editten, het scherm waar je de verandereingen van je profiel kan invoeren, dat die layout veranderd is.

Tja, dat is net als die vent met die megafoon, die beweerde ook dat hij niet zat te toeteren.

Maar het klopt, de layout is wel veranderd. Alleen las ik ergens iets over dat er iets bijgevoegd is of weggehaald is in je eigen profiel. En dat heb ik niet :)

 

Er is toch iets wezenlijks veranderd. Als je iemand via zijn profiel een email wilt sturen, moet je voor het versturen een hoofdlettergevoelig code typen. Dus een extra beveiliging tegen spam.

Dus niet alleen layout. Eerlijk gezegd heb ik nog nooit spam gehad via die emailknop. En die wordt door mij en naar mij nogal eens gebruikt.

 

In ieder geval is degene die de layouts heeft veranderd wel een voorstander van lijntjes en vakjes. Ik moet er wel even aan wennen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...