Spring naar bijdragen

Update Geocaching.com


hopman2

Aanbevolen berichten

Ik weet niet of het met de update van .com te maken heeft, maar ik moet steeds opnieuw inloggen, en cookies mogen wel :).

 

Testje gedaan:

- alle cookies weggooien

- .nl inloggen => cookie wordt aangemaakt.

- IE afsluiten, en dan weer naar .nl => alles ok, ik ben automatisch ingelogd.

- .com inloggen => cookie wordt wel aangemaakt

- IE afsluiten, en dan weer naar .com => tijdens opstarten van .com wordt het cookie weggegooid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Wat me ook heel erg opvalt is dat ik (bijna) geen email van gevonden caches of coins krijg. Zoals de log van Zjurt bij Taem Ramy 3: Groot Buggenum.

Ik heb wel een testmailtje gestuurd naar MaJu via haar profiel. Dat kwam gewoon aan en toen kwam met de copie ook een mailtje van een logje van een coin binnen.

Dus er komt wat mij betrefd geen mail van gc.com.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat me ook heel erg opvalt is dat ik (bijna) geen email van gevonden caches of coins krijg. Zoals de log van Zjurt bij Taem Ramy 3: Groot Buggenum.

Ik heb wel een testmailtje gestuurd naar MaJu via haar profiel. Dat kwam gewoon aan en toen kwam met de copie ook een mailtje van een logje van een coin binnen.

Dus er komt wat mij betrefd geen mail van gc.com.

 

Vandaag heb ik ook van 2 logjes van een gevonden cache geen mail gekregen, die kwam ik toevallig tegen bij de logs op geocaching.nl

Dus er is zeker iets mis daar...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet of het met de update van .com te maken heeft, maar ik moet steeds opnieuw inloggen, en cookies mogen wel :).

 

Testje gedaan:

- alle cookies weggooien

- .nl inloggen => cookie wordt aangemaakt.

- IE afsluiten, en dan weer naar .nl => alles ok, ik ben automatisch ingelogd.

- .com inloggen => cookie wordt wel aangemaakt

- IE afsluiten, en dan weer naar .com => tijdens opstarten van .com wordt het cookie weggegooid.

Je bent niet de enige. In de US hebben ze er ook last van. Zie hier het artikel in het forum.

Ze hebben er trouwens ook last van het achterblijven van de email notifications.

bewerkt door Ruud4d
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze hebben er trouwens ook last van het achterblijven van de email notifications.

 

Daarom kwam ik er dus achter tijdens het bekijken van 1 van mijn caches (ivm reactie in ander topic) dat ik de logs (6 stuks vandaag) nog niet via de meel had binnengekregen.

 

Ik hoop ze alsnog te krijgen, omdat ik ze allemaal bewaar (waarom weet ik ook niet, vind het leuk :D ).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop ze alsnog te krijgen, omdat ik ze allemaal bewaar (waarom weet ik ook niet, vind het leuk :D ).

Mag ik je dan bij deze een gmail-account aanbieden? Kost het je thuis geen ruimte op de HD. Ik heb bijvoorbeeld ook een account met daarop 13500 mails (meeste toch wel met geocaching te maken) die 229MB in beslag nemen. Laat maar weten :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Ik hoop ze alsnog te krijgen, omdat ik ze allemaal bewaar (waarom weet ik ook niet, vind het leuk :D ).

Mag ik je dan bij deze een gmail-account aanbieden? Kost het je thuis geen ruimte op de HD. Ik heb bijvoorbeeld ook een account met daarop 13500 mails (meeste toch wel met geocaching te maken) die 229MB in beslag nemen. Laat maar weten :)

Als ik het nu goed begrijp dan is dus een gmailaccount een van de nieuwe updates vandaag op geocaching.com?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daarom kwam ik er dus achter tijdens het bekijken van 1 van mijn caches (ivm reactie in ander topic) dat ik de logs (6 stuks vandaag) nog niet via de meel had binnengekregen.

 

Ik hoop ze alsnog te krijgen, omdat ik ze allemaal bewaar (waarom weet ik ook niet, vind het leuk :) ).

Zijn inmiddels binnen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...