CoKa Geplaatst 16 augustus 2006 Geplaatst 16 augustus 2006 Ik ben nieuwkomer en heb onze voornamen als gebruikersnaam ingevoerd. Nu zie ik dat vrijwel iedereen een nickname heeft. Is mijn gebruikersnaam nog te wijzigen en hoe? Ik heb de mogelijkheid nog niet gevonden. Alvast bedankt. Con Dekker
Twinlife Geplaatst 16 augustus 2006 Geplaatst 16 augustus 2006 Is dit alleen op het forum zo of ook bij .com?? Anders even een mailtje naar deze meneer en hij maakt het vast en zeker wel in orde voor jullie. Gr Twinlife
JandeBeHanger Geplaatst 16 augustus 2006 Geplaatst 16 augustus 2006 (bewerkt) Ik ben nieuwkomer en heb onze voornamen als gebruikersnaam ingevoerd.Nu zie ik dat vrijwel iedereen een nickname heeft. Is mijn gebruikersnaam nog te wijzigen en hoe? Ik heb de mogelijkheid nog niet gevonden. OP geocaching.nl doet een moddereter het zo ff voor je en op geocaching.com kun je het helemaal vergeten.Met de zoekfunktie had je tig andere draadjes hierover gevonden, met dezelfde vraag en hetzelfde antwoord. 16 augustus 2006 bewerkt door JandeBeHanger
TheFalcon Geplaatst 16 augustus 2006 Geplaatst 16 augustus 2006 Bij GC.com kan het aanpassen van je nickname dus niet.
Twinlife Geplaatst 16 augustus 2006 Geplaatst 16 augustus 2006 Bij GC.com kan het aanpassen van je nickname dus niet. Niet meer....... Gr Twinlife
LTeunis Geplaatst 16 augustus 2006 Geplaatst 16 augustus 2006 (bewerkt) Karin en Con Ook een mooie nickname, toch? 16 augustus 2006 bewerkt door LTeunis
SN@G Geplaatst 16 augustus 2006 Geplaatst 16 augustus 2006 Ik ben nieuwkomer en heb onze voornamen als gebruikersnaam ingevoerd.Nu zie ik dat vrijwel iedereen een nickname heeft. Is mijn gebruikersnaam nog te wijzigen en hoe? Ik heb de mogelijkheid nog niet gevonden. OP geocaching.nl doet een moddereter het zo ff voor je en op geocaching.com kun je het helemaal vergeten.Met de zoekfunktie had je tig andere draadjes hierover gevonden, met dezelfde vraag en hetzelfde antwoord. Jan wat ben je weer vriendelijk.
TheFalcon Geplaatst 16 augustus 2006 Geplaatst 16 augustus 2006 Bij GC.com kan het aanpassen van je nickname dus niet. Niet meer....... Gr Twinlife Je moet je een beetje inleven in de vraagsteller . En als nieuwkomer heb je te maken met een .com waar het niet (meer) kan . (Niet dat ik me als oudgediende wil voordoen ).
Geopatra Geplaatst 16 augustus 2006 Geplaatst 16 augustus 2006 Ik ben nieuwkomer en heb onze voornamen als gebruikersnaam ingevoerd.Nu zie ik dat vrijwel iedereen een nickname heeft. Is mijn gebruikersnaam nog te wijzigen en hoe? Ik heb de mogelijkheid nog niet gevonden. Alvast bedankt. Con Dekker Aangezien het dus niet kan bij .com is er een eenvoudige mogelijkheid voor een newbie. Nieuw account aanvragen met - dan wel - een goede nickname. Als je nog niet veel caches gedaan hebt zoals ik van een newbie verwacht is het tamelijk eenvoudig die opnieuw te loggen. Dan is dat ook geregeld. Geopatra.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden