Spring naar bijdragen

rode kruisjes ipv foto's


Woezel & Pip

Aanbevolen berichten

Dwarreltje mail of stuur via een pb even jouw e-mail adres en dan stuur ik je een PDF-je. Ik had de route nog uitgeprint liggen om ooit eens te gaan doen.

Mail onderweg. Vlinders dank! :thumbup:

 

 

Mail met PDF is onderweg. Zo zie je maar: wie wat bewaart heeft wat. Kun je er zelf niets mee kun je een ander helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik word hier weer een beetje moe van :yes:

Ruud :beerchug:

Jij werd altijd al moe van mij.... :blush::wub:

Vergeef deze digibeet de domme vraag....

Lieve schat, ik werd niet moe van jou vraag integendeel, ik word moe van iedereen die nu opeens meldt dat ze rode kruisjes zien. Dit is ondertussen bekend en hoeft ook niet meer gemeldt te worden.

De foto's worden je in iedergeval toegestuurd begrijp ik, dus ik hoop dat ik niet nog 100 berichtjes hoef door te worstelen met "Ik zie rode kruisjes".

Liefs Ruud cheers.gif:kiss:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

op de p.c. komt voor elke foto een rood kruisje te staan.
Zolang Reintje zijn computer niet aanzet, zul je de rode kruisjes blijven zien.

Het is ongeveer hetzelfde als met de avatar van Kruimeldief, die avatar zie je alleen maar als de computer van Kruimeldief aan staat.

Ik heb Reintje al gemaild hierover maar ben bang dat zijn antwoord pas komt als onze vrije dag al om is.
Zodra Reintje zijn mail leest, is het rode kruisjes probleem weer even voorbij.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is mij ook opgevallen dat de plaatjes bij mijn caches "off-line" zijn. Ik heb webspace bij een vriend. Blijkbaar is die nu op vakantie, want er zijn de afgelopen dagen steeds problemen. Kijk maar op www.boltech.nl.

Afhankelijk van wat ik in het ziekenhuis te horen krijg, zal ik morgen de zaak even aanpassen.

Al je PDFs hebt van een van mijn caches: De beschrijving is al maanden niet aangepast. Maar met alle regen in het vooruitzicht gaat er toch geen hond op pad, toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Al je PDFs hebt van een van mijn caches: De beschrijving is al maanden niet aangepast.

 

Had ik al gecheckt :eek: Nogmaals: ben wel verliefd maar niet gek...

 

Maar met alle regen in het vooruitzicht gaat er toch geen hond op pad, toch?

 

Kent Reintje Dwarreltje en vooral die Brabander nog niet.... :lol1: Ja hoor, die honden hier gaan op pad en wij tweevoetige bosvarkens mogen mee :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een nadeeltje van de plaatjes lokaal zetten ipv op de server van GC.

Is waar. Ik had de plaatjes ergens anders staan omdat er nu onderaan de cache listing een 6-tal plaatjes opduikt waar je verder niets mee hoeft. Vind ik visuele ballast voor een wat intimiderende cache beschrijving.

 

Kent Reintje Dwarreltje en vooral die Brabander nog niet.... :D Ja hoor, die honden hier gaan op pad en wij tweevoetige bosvarkens mogen mee :walkman:

Zat net naar buiten te kijken en dacht: Best aardig weer tussen de buien door.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is ongeveer hetzelfde als met de avatar van Kruimeldief, die avatar zie je alleen maar als de computer van Kruimeldief aan staat.

Huh? Waarom zou mijn computer aan moeten staan voor die avatar? Dat zou niet best zijn.

Alhoewel... ik download van mijn eigen webspace met een snelheid tussen de 500 en de 1000 k per seconde. Als de avatar dus op mijn PC zou staan, zou ik dus een upload van mijn ISP hebben van dezelfce snelheid. Hmmm, dat lukt nog niet bij @home. Ik zit op een upload van maximaal 100 K

 

Mijn avatar en 99% van alle plaatjes die ik hier op het forum plaats, inclusief alle plaatjes en zipfiles bij mijn caches en wat software, staan allemaal op mijn eigen (gehuurde) webspace en worden daar vandaan gedownloaded en natuurlijk niet vanaf mijn PC. http://www.via.drentsweb.nl is van ons Kruimel :walkman: (Kruimeldief.nl was al vergeven)

Soms gebruik ik ook nog die 50 (?) Mb die ik van @home heb, maar meestal de (ik geloof) 500 Mb die ik huur van "derden".

Als mijn avatar of een van de plaatjes niet beschikbaar is, dan komt het waarschijnlijk omdat er op dat moment teveel, tegelijk, van mijn webspace aan het downloaden is :D of omdat jouw verbinding op dat moment te traag is.

 

Als toevallig een flink aantal cachers tegelijk ergens een pagina hebben geopend waarin ik gepost heb, wordt op dat moment wel steeds weer de avatar gedwonload. Als men dan ook nog toevallig berichten leest waarin ik foto's heb geplaatst en men zou ook nog mijn cachepagina's bekijken, dan zou het theoretisch mogelijk zijn dat het zichtbaar worden van al die avatars en foto's wat trager is op dat moment omdat waarschijnlijk dan de server aan het overbelasten is.

Vooral als ik op dat moment ook nog van of naar mijn eigen webspace aan het uppen of downen ben.

Maar normaal gesproken kan dat niet. De snelheid van via.drentsweb.nl is afhankelijk van de snelheid van de downloader. De "site" is bijvoorbeeld niet begrensd op wat je wel eens ziet als 50 of 100 k

 

De avatar die ik nu ff gebruik is te zien, en voor mijn part te downloaden, op: http://via.drentsweb.nl/prive/IVANOV.gif oftwel:

 

IVANOV.gif

 

Ik zal binnenkort weer eens een nieuwe avatar gaan maken, die gele kaartenrondstrooiende scheidsrechter hebben we nu wel ff gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...