Spring naar bijdragen

rode kruisjes ipv foto's


Woezel & Pip

Aanbevolen berichten

Hellep! Wij willen morgen de cache van Reintje gaan doen, Dleeblegeips, maar op de p.c. komt voor elke foto een rood kruisje te staan.

Ik heb Reintje al gemaild hierover maar ben bang dat zijn antwoord pas komt als onze vrije dag al om is...Stukkie -bekend- ongeduld van mijn kant dus :thumbup:

Wie o wie weet wat er mis is??

http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?wp=GCPH48

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hellep! Wij willen morgen de cache van Reintje gaan doen, Dleeblegeips, maar op de p.c. komt voor elke foto een rood kruisje te staan.

Ik heb Reintje al gemaild hierover maar ben bang dat zijn antwoord pas komt als onze vrije dag al om is...Stukkie -bekend- ongeduld van mijn kant dus :thumbup:

Wie o wie weet wat er mis is??

http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?wp=GCPH48

 

 

welke foto's? Ik zie in FF en IE alles wat ik moet zien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

welke foto's? Ik zie in FF en IE alles wat ik moet zien

Ik zie 9 rode kruisjes waar dus plaatjes en/of foto's hadden moeten staan...

 

Ik zie ook alleen maar kruisjes, de foto's staan op Reintje's server. Die is waarschijnlijk even off-line.

Misschien dat Track_lieder ze anders voor je kan kopieren en toemailen als hij ze wel ziet.

Marja :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is uw ogen wel goed, ik zie niets bijzonders, nog foto's og kruizen van foto's.

Nie gelijk gaan schelden he........... Lezen.....plaatjes en/of foto's (denk de afebeeldingen er maar bij dan)

Er staat toch duidelijk in de tekst AFBEELDINGEN, dus ik ga er van uit dat er plaatjes horen te staan, in welke hoedanigheid dan ook....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou,mijn ogen zijn toch uitstekend...maar ik zie ook diverse rode kruisjes. :thumbup:

De server van de plaatjes is waarschijnlijk niet beschikbaar.

Degene die de plaatjes wel zien hebben deze cache al eerder bekeken misschien,zodat de plaatjes in de map met temp internetfiles staan.Zou kunnen.

 

Edy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is uw ogen wel goed, ik zie niets bijzonders, nog foto's og kruizen van foto's.

Nie gelijk gaan schelden he........... Lezen.....plaatjes en/of foto's (denk de afebeeldingen er maar bij dan)

Er staat toch duidelijk in de tekst AFBEELDINGEN, dus ik ga er van uit dat er plaatjes horen te staan, in welke hoedanigheid dan ook....

 

Ik zie hier geen foto's en ook niet eens kruisjes. Heeft dit niet te maken met de nieuwe beperking van gc.com om bepaalde extenties te weren??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier met IE ook alleen maar kruisjes.

Ik word hier weer een beetje moe van :thumbup: Het is bekend dat er rode kruisjes staan pffff. Klik rechts op het rode kruisje en kies voor eigenschappen, en wat zien we onder andere, adres (URL). Kopiër dit even en plak hem in je adres balk van IE of FF. Wat zien we nu TATATA De pagina kan niet worden weergegeven.

Nu kunnen we hier lang en breed over blijven ouweh**ren, maar het is niet anders.

 

Dus dwarreltje geef je email adres even door aan Trackleader en ik weet zeker dat hij bereid is je de foto's te sturen.

Ruud :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dwarreltje mail of stuur via een pb even jouw e-mail adres en dan stuur ik je een PDF-je. Ik had de route nog uitgeprint liggen om ooit eens te gaan doen.

Mail onderweg. Vlinders dank! :thumbup:

 

 

Ik word hier weer een beetje moe van :)

Ruud :thumbup:

Jij werd altijd al moe van mij.... :dribble::wub:

Vergeef deze digibeet de domme vraag....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...