Spring naar bijdragen

Onze cache is van de cache kaart verdwenen.


't haasje

Aanbevolen berichten

Help! Onze cache ‘TV-toren cache’ (GCM9GA) is van de cache kaart verdwenen. Onze cache heeft al bijna anderhalf jaar een prachtige groene stip op de kaart verworven. Maar plots is deze stip verdwenen van de kaart, terwijl de status van de cache de laatste maanden niet gewijzigd is. Waar is-ie gebleven?

Wij hebben geprobeert om dit te corrigeren via de DHZ pagina. Echter als ik kies voor ‘DHZ: Aanpassen cache kaarten’ kan ik de tv-toren cache niet selecteren (onze andere cache wel). Kijk ik op de geocaching.com site bij mijn eigen caches, dan is de cache gewoon aanwezig. Kortom het lijkt erop dat de cache bestaat op de .com site, maar niet op de .nl website.

Wat is hier aan de hand?

En hoe kunnen we dat weer corrigeren?

 

Groetjes,

Team ‘t Haasje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Het is me opgevallen dat er meerdere caches in deze regio niet meer op de kaart staan zoals ook deze: GCHZW4. Misschien komt dit door de werkzaamheden aan de .nl site. De caches komen wel voor in de nearby-optie. Ook via de geocaching zoekmachine van Firefox komt hij voor. Je zou een mailtje kunnen sturen naar 1 van de verantwoordelijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zijn er dan echt mensen die zoeken in de onoverzichtelijke berg stippen op de NL-kaart op de .nl site????

en dat met de krachtige google maps functionaliteit die de .com heeft?????

 

kortom: ik heb er geen last van, ik gebruik dat monster niet :P

 

een andere betere manier van zoeken is trouwens google earth! download de .kml en voila alle caches op de wereldbol! wel effe inzoomen anders wil ie niet :eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...