Team WilP Geplaatst 9 juli 2006 Share Geplaatst 9 juli 2006 Ik miste er gisteren een stuk of 14, vandaag nog maar 2. Deze zelf ingevoerd als te corrigeren en binnen 10 minuten alles weer oke Alles zal wel goed komen met wat met geduld en zelf wat doen. Bijvoorbeeld, donateur worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Team_Maju Geplaatst 10 juli 2006 Share Geplaatst 10 juli 2006 De stats werken niet nee.. ook de FTF stats niet.. caches worden wel bijgeschreven, maar de punten niet geteld... het zullen wel startprobleempjes zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twinlife Geplaatst 23 november 2006 Share Geplaatst 23 november 2006 Volgens mij staan de logs en de recente logs weer eens stil. Gr Twinlife Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Heirbaut Hunters Geplaatst 23 november 2006 Share Geplaatst 23 november 2006 Volgens mij staan de logs en de recente logs weer eens stil. Gr Twinlife Klopt, sinds gisterenmiddag al Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twinlife Geplaatst 23 november 2006 Share Geplaatst 23 november 2006 Volgens mij staan de logs en de recente logs weer eens stil. Gr Twinlife Klopt, sinds gisterenmiddag al Yep....let op....beginnen straks weer over stats kloppen niet. Gr Twinlife Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twinlife Geplaatst 23 november 2006 Share Geplaatst 23 november 2006 Volgens mij staan de logs en de recente logs weer eens stil. Gr Twinlife Maar ze doen het inmiddels weer. Gr Twinlife Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LTeunis Geplaatst 1 december 2006 Share Geplaatst 1 december 2006 Yep....let op....beginnen straks weer over stats kloppen niet. Gr Twinlife jip, maar daar doe ik dus niets meer mee. Iedere keer weer die ellenlange lijst napluizen. tenzij... er iemand is die dat kan 'automatiseren'? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Heirbaut Hunters Geplaatst 2 december 2006 Share Geplaatst 2 december 2006 Yep....let op....beginnen straks weer over stats kloppen niet. Gr Twinlife jip, maar daar doe ik dus niets meer mee. Iedere keer weer die ellenlange lijst napluizen. tenzij... er iemand is die dat kan 'automatiseren'? In principe komen alle caches eens in de zoveel tijd weer langs om bijgewerkt te worden. Dit proces heeft de minste prioriteit en hoe meer andere aanvragen komen om cachelogs bij te werken, des te langer het duurt dat alle caches weer langsgekomen zijn. Echter, het is daarom nog niet onmogelijk dat er fouten in de logs terecht komen op geocaching.nl. Indien dit gemeld wordt bij dhz at geocaching.nl, wordt getracht dit te herstellen. Maar niets is foutloos, zeker niet als je niet alles (lees geocaching.com) in de hand hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LTeunis Geplaatst 3 december 2006 Share Geplaatst 3 december 2006 (bewerkt) Yep....let op....beginnen straks weer over stats kloppen niet. Gr Twinlife jip, maar daar doe ik dus niets meer mee. Iedere keer weer die ellenlange lijst napluizen. tenzij... er iemand is die dat kan 'automatiseren'? In principe komen alle caches eens in de zoveel tijd weer langs om bijgewerkt te worden. Dit proces heeft de minste prioriteit en hoe meer andere aanvragen komen om cachelogs bij te werken, des te langer het duurt dat alle caches weer langsgekomen zijn. Echter, het is daarom nog niet onmogelijk dat er fouten in de logs terecht komen op geocaching.nl. Indien dit gemeld wordt bij dhz at geocaching.nl, wordt getracht dit te herstellen. Maar niets is foutloos, zeker niet als je niet alles (lees geocaching.com) in de hand hebt. Om die reden was ik ook niet meer van plan om lijsten te vergelijken om correcties uit te voeren maar nu wordt het op .nl wel gortig: Er gaan er alleen maar af i.p.v. bij Ik heb 611 founds, volgens .com 610 (Dutch - RD Benchmark wordt niet meer meegeteld), gisteren volgens .nl 609 en nu 599? ? 3 december 2006 bewerkt door LTeunis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twinlife Geplaatst 3 december 2006 Share Geplaatst 3 december 2006 Om die reden was ik ook niet meer van plan om lijsten te vergelijken om correcties uit te voeren maar nu wordt het op .nl wel gortig: Er gaan er alleen maar af i.p.v. bij Ik heb 611 founds, volgens .com 610 (Dutch - RD Benchmark wordt niet meer meegeteld), gisteren volgens .nl 609 en nu 599? ? Ook nu komen de logs er niet bij.........wel bij .com niet bij .nl. Hoe doe je dat toch LTeunis, iedereen vind er meer en jij minder.. Gr Twinlife Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LTeunis Geplaatst 3 december 2006 Share Geplaatst 3 december 2006 Om die reden was ik ook niet meer van plan om lijsten te vergelijken om correcties uit te voeren maar nu wordt het op .nl wel gortig: Er gaan er alleen maar af i.p.v. bij Ik heb 611 founds, volgens .com 610 (Dutch - RD Benchmark wordt niet meer meegeteld), gisteren volgens .nl 609 en nu 599? ? Ook nu komen de logs er niet bij.........wel bij .com niet bij .nl. Hoe doe je dat toch LTeunis, iedereen vind er meer en jij minder.. Gr Twinlife Weet ik ook niet echt. Het strookt ook een beetje bij mijn gevoel: Gisteren maar eentje... het worden er inderdaad minder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twinlife Geplaatst 3 december 2006 Share Geplaatst 3 december 2006 het worden er inderdaad minder Schade blijkt bij jou mee te vallen...... Twinnie mist er maar 26 hoor...... Gr Twinlife Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LTeunis Geplaatst 3 december 2006 Share Geplaatst 3 december 2006 het worden er inderdaad minder Schade blijkt bij jou mee te vallen...... Twinnie mist er maar 26 hoor...... Gr Twinlife De dag is nog niet voorbij. We kunnen voorlopig nog meer 'minderen' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kapitein Haak Geplaatst 3 december 2006 Share Geplaatst 3 december 2006 Mis er hier maar een stuk of 10. Groeten Haak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LTeunis Geplaatst 3 december 2006 Share Geplaatst 3 december 2006 Wat me nu ineens ook opvalt is dat het aantal geocacher in de database ook flink is gedaald. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten