Jurgen & Co Geplaatst 3 juli 2006 Share Geplaatst 3 juli 2006 Er gaat wat fout met de sit van .nl. Warnig op de hooft pagina. Gevonden of niet gevonden kaart word niet geproduceerd. Ook krijg mijn logs niet te zien bij de statistieken en geeft hij een fout meldeing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gpsgek Geplaatst 3 juli 2006 Share Geplaatst 3 juli 2006 Er gaat wat fout met de sit van .nl. Warnig op de hooft pagina. Gevonden of niet gevonden kaart word niet geproduceerd. Ook krijg mijn logs niet te zien bij de statistieken en geeft hij een fout meldeing. En ook wanneer je zoekt op "plaats" (de kaart dus) gebeurt er niets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leokrabbendam Geplaatst 3 juli 2006 Share Geplaatst 3 juli 2006 Klopt.... ik krijg van de startpagina alleen het menu links en het onderste deel: "Geocaches bij jou in de buurt?" en daaronder. Forum werkt.... maar da's duidelijk, toch ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mlvdburg Geplaatst 3 juli 2006 Share Geplaatst 3 juli 2006 Een nieuw forum, wel helemaal engels talig. Niet dat ik problemen heb met engels maar we zijn hier toch op een nederlands forum. Dan mis ik ook nog de chat. Er zijn dus nog wel wat verbeter puntjes. Alleen we moeten even wachten op de mensen die dit mogelijk maken en hun vrije tijd (of werk tijd) er aan op offeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kapitein Haak Geplaatst 3 juli 2006 Share Geplaatst 3 juli 2006 Een nieuw forum, wel helemaal engels talig. Niet dat ik problemen heb met engels maar we zijn hier toch op een nederlands forum.Dan mis ik ook nog de chat. Er zijn dus nog wel wat verbeter puntjes. Alleen we moeten even wachten op de mensen die dit mogelijk maken en hun vrije tijd (of werk tijd) er aan op offeren. Hoi Marcel. Andere draadjes lezen wil wel eens helpen want daarin staat dat dit komt door een hackerspoging op de nieuwe versie van de boardsoftware. Groeten Haak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 3 juli 2006 Share Geplaatst 3 juli 2006 Een nieuw forum, wel helemaal engels talig. Niet dat ik problemen heb met engels maar we zijn hier toch op een nederlands forum. Het upgraden van ons forum is even in de ijskast gezet n.a.v. een geslaagde hackpoging op de nieuwste versie 2.1.6 bij derden. De mannen van IPB waren donderdagnacht bezig met de voorbereidingen om ons forum te upgraden (major upgrade) toen daar berichten binnen kwamen dat een Turkse hackergroep de nieuwste versie heeft gehacked. Op de getroffen sites waren nationalistische en pro islam teksten te lezen. Niet iets waar wij blij van worden. Na overleg is besloten om nog even op Versie 2.0.4 te blijven tot er duidelijkheid is over de hack én er een patch is. We hebben besloten om het forum nu open te zetten maar nog te blijven bij de Engelse teksten. Dit heeft een technische reden. We blijven jullie via het forum informeren. Het Engels in het forum is dus tijdelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen & Co Geplaatst 3 juli 2006 Auteur Share Geplaatst 3 juli 2006 Oke. Misschien even een duidelijk berichtje op de site. Dit voorkomt misschien een hoop gevraag en gezeur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruud4d Geplaatst 3 juli 2006 Share Geplaatst 3 juli 2006 Voor degenen die niet zonder de chat kunnen: CHAT Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nightfire Geplaatst 3 juli 2006 Share Geplaatst 3 juli 2006 Behalve de foutmeldingen over het forum liggen ook de complete DHZ kaarten eruit (wel gevonden, niet gevonden etc.). Ergens gaat het niet helemaal goed...? Mike Nightfire Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geoman Geplaatst 3 juli 2006 Share Geplaatst 3 juli 2006 Voortgang en aankondiging van deze 'major update' staat sinds 17 juni hier >> http://forum.geocaching.nl/index.php?showtopic=6729 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
giga Geplaatst 3 juli 2006 Share Geplaatst 3 juli 2006 Voortgang en aankondiging van deze 'major update' staat sinds 17 juni hier >> http://forum.geocaching.nl/index.php?showtopic=6729 Dat draadje gaat toch alleen over het forum? Of begrijp ik dat verkeerd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 3 juli 2006 Share Geplaatst 3 juli 2006 Voortgang en aankondiging van deze 'major update' staat sinds 17 juni hier >> http://forum.geocaching.nl/index.php?showtopic=6729 Dat draadje gaat toch alleen over het forum? Of begrijp ik dat verkeerd? Inderdaad gaat het hier om de "storing"van de geocaching.nl site. Zouden er te weinig donateurs zijn ? Het werk van Geocaching Nederland steunen?Dat kan. Stort 10 euro op rekeningnummer 47.34.98.022 t.n.v. de Stichting Geocaching Nederland te Roosendaal o.v.v Donateur en Nickname. Door uw donatie kan deze site blijven bestaan. Bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen & Co Geplaatst 3 juli 2006 Auteur Share Geplaatst 3 juli 2006 Het een heeft met het ander te majken dat heeft Hawkeys duidelijk uitgelegd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fastronald Geplaatst 3 juli 2006 Share Geplaatst 3 juli 2006 Voel me niet aangesproken, maar al die anderen kunnen hier misschien wel een voorbeeldje aan nemen! Door gewoon ff donateur te worden. Maar ja het is vrijblijvend hé! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Xaa Geplaatst 3 juli 2006 Share Geplaatst 3 juli 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten