Spring naar bijdragen

GOOGLE EARTH


Aanbevolen berichten

Een raadsel is voor mij wat er in Noordwijk aan de hand is in de gebouwen aan de Albertstraat en Beatrixstraat. Zie maar deze foto:

Noordwijk.jpg

 

Volgens dit bericht [nu.nl] zou het gaan om de DPO.

 

De vlek moet de Defensie Pijpleiding Organisatie (DPO) voorstellen. Deze organisatie zorgt voor het vervoer van vloeibare brandstof

 

Dat is dus ook weer opgehelderd.. :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Het is inderdaad echt fantastisch!!!! :rolleyes: Eindelijk is omgeving Tilburg ook scherp! :D

 

De foto's rondom Tilburg zijn in erg zonnig weer genomen, een klein nadeeltje, en dat is dat de nieuw Noord-westtangent (wie heeft die naam verzonnen???) wel scherp op foto's staat (is ie nouw al in gebruik of niet?), maar nog niet als weg aangegeven (of ligt dat weer omdat mijn versie nog van voor die opdate is?)

 

Wat natuurlijk ook een voordeel is is dat je alle caches in google earth nu op goeie resolutie kunt bekijken (bij de hoofdpagina naar "mijn cache pagina", dan rechtsonder iets met google earth, ook pas geleden ontdekt, erg handig als je caches moet hebben in het buitenland waar je geen site van hebt, of de site in het spaans of chinees ofzo....)

 

Vliegbasis Gilze-Rijen is trouwens ook "geblokt".

 

Ben ik net in amsterdam aan 't kijken, is ook het scheepvaartmuseum geblokt!!! dat is toch niet iets van het leger?????? :eek:

bewerkt door The Butterflies
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ons gebied is in resolutie slechter geworden dan hij was. De afbeeldingen zijn wel nieuwer. Want ik zie nu wel de verbouwing aan ons huis.

Maar niet alleen in Noordwijk zijn vreemde artefacten ook bij ons in de straat lijkt een grote gekleurde bal te liggen en zo her en der liggen er nog wat verspreid.

Verder zijn de foto's tussen een half jaar en een jaar oud, ik zie bij ons namelijk een rotonde in aanleg.

 

Jammer dat onze regio kwalitatief wat slechter is geworden, maar de rest van Nederland is wel een stuk verbeterd :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verder zijn de foto's tussen een half jaar en een jaar oud, ik zie bij ons namelijk een rotonde in aanleg.

Moet idd een jaar oud zijn. De foto van friesland is idd ergens rond september gemaakt. Ik zie mijn broer nl met trekkers in het veld bezig met aardappel rooien. Teven is dit te zien aan het feit dat vliegveld leeuwarden (gebied dat buiten de vlek licht) nog in de verbouw fase zit. (nieuwe rondweg, fundering landingslichten) Deze is nl in deze periode 2 maanden dicht geweest

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kan iemand mij vertellen wat er voor iets geheims is aan de noordkant van de maliebaan in utrecht?

of zitten ze gewoon verkeerd en had het de marachaussee kazerne in het fort moeten zijn?

bewerkt door barnold
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dacht je nou echt dat dit een onschuldig kasteeltje is?

 

foto-kasteel3.jpg

In de toren rechts op de foto staan 3 Tomahawk raketten opgesteld.

De gebouwen links en achter de toren bevatten het commandocentrum.

Benedenverdieping is gereserveerd als "restaurant".

 

foto-luchtfoto.jpg

Hier is duidelijk de "afluisterschotelantenne" herkenbaar, ondanks zijn camouflage kleur.

De opslag voor chemische wapens is minder goed gecamoufleerd getuige het witte afdekzijl.

 

Hoe naïef kan iemand zijn.

bewerkt door de Roode Lantaarn
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...