Spring naar bijdragen

Gestoken


Team 16

Aanbevolen berichten

@Thex. Die pompjes werken goed, zeker wanneer je allergische reacties krijgt bij horzelsteken en wespesteken. Wel direct na het steken dat ding erop zetten en vacuum trekken. Het gaat erom dat het gif zich zo min mogelijk verspreid. Wil niet zeggen dat je geen bult krijgt, maar het wordt minder intens.

 

@Kruimel. De roller heb ik niet meer voor je gevonden, wel de creme. Schijnt ook goed te helpen

Nestosyl kopen via internet en Nestosyl site.

 

Beide suc6

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Wat zijn jullie ervaringen met vacuumpompjes. Heb je daar wat aan, of is het gewoon een grappig gatget :lol1:

 

 

Mijn ervaring is dat het er grappig uit gaat zien. Lijkt een beetje op glaasje zetten.

Je krijgt er een leuke blauwe plek van de volgende dag.

 

Voordelen heb ik er nog niet van gemerkt, jeuk krijg ik toch of ik het gif er nu snel mee probeer uit te zuigen of lang ( en dus langzaam).

 

Maar goed, dat is mijn ervaring en misschien ben ik in bezit van olifantenhuidje waardoor het spul zich niet zo makkelijk laat uitzuigen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat zijn jullie ervaringen met vacuumpompjes. Heb je daar wat aan, of is het gewoon een grappig gatget :lol1:

 

Heb ik altijd bij mij. Werkt erg goed om meteen het gif eruit te zuigen.

 

ps Net weer een teek verwijderd. Zat er langer in dan 24 uur, dus weer aan de kuur. Op vakantie na bos wel meteen gedouched maar zat blijkbaar toch in de kleding.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ps Net weer een teek verwijderd. Zat er langer in dan 24 uur, dus weer aan de kuur. Op vakantie na bos wel meteen gedouched maar zat blijkbaar toch in de kleding.

 

Maar je hoeft toch niet meteen aan de kuur, enkel en alleen omdat hij er langer als 24 uur in heeft gezeten? Of had je de beruchte rode kring? :lol1:

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Thex. Die pompjes werken goed, zeker wanneer je allergische reacties krijgt bij horzelsteken en wespesteken. Wel direct na het steken dat ding erop zetten en vacuum trekken. Het gaat erom dat het gif zich zo min mogelijk verspreid. Wil niet zeggen dat je geen bult krijgt, maar het wordt minder intens.

 

@Kruimel. De roller heb ik niet meer voor je gevonden, wel de creme. Schijnt ook goed te helpen

Nestosyl kopen via internet en Nestosyl site.

 

Beide suc6

Die pompjes vind ik 3x niks :lol1: Ik heb 2 van die setjes maar ik kan er niets mee worden :crybaby:

 

Klopt dat je Nestosyl wel in zalf kunt krijgen, maar dat spul vlekt en is bijna niet weg te smeren. De roller is vloeibaar en werkt bij mij het beste tegen al die beten. Het zalf is meer voor universeel gebruik, terwijl die roller echt voor beten van insecten is.

Ik heb om de jeuk tegen te gaan wel eens een brandende sigaret tegen de wond gehouden. Dat helpt ook wel, maar dan denkt men al snel dat je niet helemaal zuiver in je bolletje bent :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ps Net weer een teek verwijderd. Zat er langer in dan 24 uur, dus weer aan de kuur. Op vakantie na bos wel meteen gedouched maar zat blijkbaar toch in de kleding.

 

Maar je hoeft toch niet meteen aan de kuur, enkel en alleen omdat hij er langer als 24 uur in heeft gezeten? Of had je de beruchte rode kring? :(

 

Nieuwe regels volgens bepaalde artsen, als een teek langer dan 24h in je lichaam zit geven ze uit voorzorg een kuur. Is overigens niet iedere arts consequent in. Toen ik hem verwijderde zat er een rode ring vrij groot, was een halve dag later al kleiner. :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...