Spring naar bijdragen

Disken vol


Aanbevolen berichten

Hoera het is me gelukt, .com is uit de lucht doordat de disken vol zijn. Dit kreeg ik toen ik wou loggen:

 

Server Error in '/' Application.

--------------------------------------------------------------------------------

 

There is not enough space on the disk.

Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code.

 

Exception Details: System.Runtime.InteropServices.COMException: There is not enough space on the disk.

 

Source Error:

 

An unhandled exception was generated during the execution of the current web request. Information regarding the origin and location of the exception can be identified using the exception stack trace below.

 

Stack Trace:

 

 

[COMException (0x80070070): There is not enough space on the disk.

]

 

[TargetInvocationException: Exception has been thrown by the target of an invocation.]

System.RuntimeType.InvokeDispMethod(String name, BindingFlags invokeAttr, Object target, Object[] args, Boolean[] byrefModifiers, Int32 culture, String[] namedParameters) +0

System.RuntimeType.InvokeMember(String name, BindingFlags invokeAttr, Binder binder, Object target, Object[] args, ParameterModifier[] modifiers, CultureInfo culture, String[] namedParameters) +473

System.Web.Mail.LateBoundAccessHelper.CallMethod(Object obj, String methodName, Object[] args) +58

 

[HttpException (0x80004005): Could not access 'CDO.Message' object.]

System.Web.Mail.LateBoundAccessHelper.CallMethod(Object obj, String methodName, Object[] args) +113

System.Web.Mail.CdoSysHelper.Send(MailMessage message) +1848

System.Web.Mail.SmtpMail.Send(MailMessage message) +150

Groundspeak.Web.Messaging.MessageCenter.SendServerEmail(String ReceiverEmailAddress, String Subject, String body, MailFormat MailFormat, WptBase Waypoint) +444

Groundspeak.Web.Messaging.MessageCenter.NotifyUsers(WptLog& Log) +1468

Groundspeak.Web.GPX.WptLog.Create(SimpleUser UserInfo, Guid LogGUID, ObjWpt WptRef, DateTime LogDate, WptLogType Type, String Note, Boolean IsEncrypted, Boolean OwnerCannotDelete, ObjWpt[] ObjWpt, WptDataSources DataSource, Double Latitude, Double Longitude) +964

Geocaching.UI.LogBookPanel.CreateNewLog(Boolean CheckConfirm) +1667

Geocaching.UI.LogBookPanel.LogButton_Click(Object sender, EventArgs e) +43

System.Web.UI.WebControls.Button.OnClick(EventArgs e) +108

System.Web.UI.WebControls.Button.System.Web.UI.IPostBackEventHandler.RaisePostBa

ckEvent(String eventArgument) +57

System.Web.UI.Page.RaisePostBackEvent(IPostBackEventHandler sourceControl, String eventArgument) +18

System.Web.UI.Page.RaisePostBackEvent(NameValueCollection postData) +33

System.Web.UI.Page.ProcessRequestMain() +1292

 

 

Nou ik denk dat ik maar effe ga koffie drinken eerst :)

 

Groeten Kapitein Haak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Na een paar keer de betreffende log proberen toe te voegen blijft de foutmelding komen maar door even naar mijn stats te kijken zag ik dat hij toch was gelogd, een keer of 7 liefst, dus maar even 6 verwijderd en even gekeken of het aantal nog klopt dat is nu correct maar de overige 5 nog te loggen caches krijg ik nu niet gelogd.

 

Groeten Haak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmiddag gelogt, toen waren er nog geen problemen.

Momenteel zijn de schijven nog steeds vol. Die logs van vanmiddag waren toch niet zo groot :thumbdown:.

 

23:18 Ze doen het weer.

bewerkt door TheFalcon
Link naar opmerking
Deel via andere websites

23.28u

 

Ik wilde net een found it loggen en kreeg ook not enough diskspace als melding. Nog een keer geprobeerd en toen op het forum gekeken. Even spieken ...en ja 2x gelogd, dus maar 1 verwijderd, klopt mijn aantal founds ook weer.

Dus je kan wel loggen, mar je krijgt ook nu nog de foutmelding!

 

groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb gisteren totaal geen problemen gehad met loggen heb er 10 gelogd en alles is goed gegaan

 

weet niet waar jullie last van hebben?

 

knifemen

 

Gisteren heb ik zonder problemen een cache kunnen loggen, en vandaag ook weer.

Maar ja ik heb dan ook geen foto's om up te loaden, misschien maakt dat het verschil?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...