Spring naar bijdragen

Disken vol


Aanbevolen berichten

Ook ik heb echter geen foto's opgeladen dus dat kan niet de oorzaak zijn geweest. Feit is dat de melidng zoals in het eerste bericht is gekopieerd er toch echt stond lol.

 

Groeten Kapitein Haak.

 

Er is meer aan de hand op grounspeak

 

tot even geleden was .com in maintenance mode, nu kan ik mijn eigen caches niet meer terug vinden :blush: , inclusief het poffertjes event.

Het lijkt er op dat er een database wijziging heeft plaatsgevonden. Hebben ze meteen een column in de database maar verwijderd of een nieuwe naam gegeven: Invalid column name 'RefName'.

 

:) Hulde aan het maintenance team :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Even relaxed... het kan allemaal nog goedkomen!! Als ik iets repareer of maak gaat het ook niet altijd in 1 keer goed!

Onderdeel van change control is testen. Dat is hier klaarblijkelijk niet gebeurd. Als ik dit bij een klant doe, ligt mijn garderobe meteen op straat :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, ff kalm aan.

 

De upgrade is volgens mij automatisch uitgevoerd omdat ze nu elkaar aan het wakker maken zijn. Het is er immer nu 06:30

Laat ze ff wakker worden.

Ik zit al vanaf 06:00 NLtijd te wachten.

 

Trouwens, er hoeft niet op 2 topics tegelijk over de problems "gesproken" worden lijkt me. Anders knoop ik ze aan elkaar.

fd0 kan zijne eigen caches niet terugvinden en daarbij de poffertjesevent niet. Welnu, ik kan 100000den caches niet terugvinden, en dat geldt voor iedereen, waar ook ter wereld.

bewerkt door Kruimeldief
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...