Spring naar bijdragen

Logdatum niet bijgewerkt


Spider

Aanbevolen berichten

Heb vandaag >>DEZE<< cache gedaan, maar als ik terugblader naar de hoofdindex van de caches in mijn provincie dan zie ik dat deze cache op het laatst is gelogd op 10 april jl, maar vandaag op 19 april is hij toch voor het laatst gelogd. Waarom staat er bij de hoofdindex dan nog de datum op 10 april?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Heb vandaag >>DEZE<< cache gedaan, maar als ik terugblader naar de hoofdindex van de caches in mijn provincie dan zie ik dat deze cache op het laatst is gelogd op 10 april jl, maar vandaag op 19 april is hij toch voor het laatst gelogd. Waarom staat er bij de hoofdindex dan nog de datum op 10 april?

 

Zoiets was mij gisteren ook overkomen bij de lijst "Newest caches in the Netherlands". Gewoon een kwestie van even wachten, want toen ik een paar uur later keek klopte alles.

 

En een hoofdindex van een provincie? Waar haal je dat vandaan, dan zou ik wel willen weten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoofdindex van de provincie.  :D Is het heel dom om te vragen waar dat over gaat? Waar staan die?

 

>>HIER<< :thumbup:

 

En dan de cache.. Weg van de snelweg. :P

 

O dat is gewoon de lijst van dichtsbijzijnde caches vanaf een coordinaat. Dat zegt niets over de provincie, als ik de founds eruit filter ligt mijn 'nearest' cache in Limburg en daar woon ik niet.

Er zullen bij jou ook wel een aantal caches in Duitsland tussen staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O dat is gewoon de lijst van dichtsbijzijnde caches vanaf een coordinaat. Dat zegt niets over de provincie, als ik de founds eruit filter ligt mijn 'nearest' cache in Limburg en daar woon ik niet.

Er zullen bij jou ook wel een aantal caches in Duitsland tussen staan.

 

Dat bedoelde ik eigenlijk ook, maar de vraag op dit moment is waarom er twee verschillende datums staan bij één en de zelfde log. Maar mischien zal dat over een paar uur automatisch zijn bijgewerkt!

 

Normaal heb ik daar nog niet eerder op gelet, ontdek ik nu pas! :thumbup:

 

In Duitsland (vlak over de grens) liggen er ook paar caches, die ik zeker nog ga doen! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat bedoelde ik eigenlijk ook, maar de vraag op dit moment is waarom er twee verschillende datums staan bij één en de zelfde log. Maar mischien zal dat over een paar uur automatisch zijn bijgewerkt!

Bugje bij gc.com misschien?

 

Je hebt trouwens een lekkerder overzicht als je een bookmark maakt van "Niet gevonden" in jou buurt. B.v. de link:

http://www.geocaching.nl/maps/DisplayCache...d=26639?510,629

Moet je alleen de aanvullende functionaliteit activeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor deze tip, al ziet die kaart er in eerste instantie wat druk uit. Maar als ik op de juiste stippen klik, krijg ik ook de caches te zien die in dat gebied liggen.

 

Het gebied in zuid Limburg en omstreken schijnt erg veel caches te hebben! :thumbup:

 

caches9gd.jpg

bewerkt door Spider
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat bedoelde ik eigenlijk ook, maar de vraag op dit moment is waarom er twee verschillende datums staan bij één en de zelfde log.

Bedoel je twee datums onder de kolom 'last found' misschien? De zwarte is wanneer de cache uberhaupt als laatste gevonden is, de groene is wanneer jij hem gevonden hebt.

 

Wanneer je bedoelt dat de datum in het overzicht nog niet aangepast is, mij nog niet eerder opgevallen, ik zou morgen nog eens checken, misschien nog niet geupdated.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...