Spring naar bijdragen

Nog drie nachtje slapen


Aanbevolen berichten

Waarom kan dit verhaal gewoon niet op de chat?

Liever niet Henk....anders heb jij TE veel om mee te lezen.(nog 4)

Je bedoelt om te keten!

Man, schreeuw niet zo. Daar krijg ik koppijn van en dan is het morgen geen feest...

Ik schreeuw niet, maar kom wel duidelijk over!

Tuurlijk, lekker duidelijk met al die kwoots :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Zo, nu gauw naar bed. Dan is het laatste nachtje snel voorbij ...  :rolleyes:  :beerchug:

Hij wel hoor.... Nou ja nu ik weet dat t toch niet om de 50 km gaat is de spanning er ook wel af en kunnen de vrije dagen weer ingeleverd worden :blush:

Beeeeeeetje man had die tocht al afgehad als ie eerst mensen lekker had gemaakt er mee... :wub:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

René en Remco, gefeliciteerd met het 5-jarig bestaan van jullie website. En ik kan niet anders zeggen: een kwaliteitssite !!

Bedankt voor al jullie inspanningen.

 

En laten we ook vooral alle andere medewerkers (Kruimel, de Prof, albrt, Reintje, Eagles, Herbaut alias Camelion, Mumzle, Zero Cool, Willxlii en Bytheway) niet vergeten, die er samen met de admins voor hebben gezorgd dat de website kwalitatief op zo hoog peil is terecht gekomen en daar (naar ik verwacht!) ook blijft!

 

Allemaal nogmaals bedankt! :thumbup::blush:

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

René en Remco, gefeliciteerd met het 5-jarig bestaan van jullie website. En ik kan niet anders zeggen: een kwaliteitssite !!

Bedankt voor al jullie inspanningen.

 

En laten we ook vooral alle andere medewerkers (Kruimel, de Prof, albrt, Reintje, Eagles, Herbaut alias Camelion, Mumzle, Zero Cool, Willxlii en Bytheway) niet vergeten, die er samen met de admins voor hebben gezorgd dat de website kwalitatief op zo hoog peil is terecht gekomen en daar (naar ik verwacht!) ook blijft!

 

Allemaal nogmaals bedankt!  :thumbup:  :blush:

En daar voeg ik mijn felicitaties aan toe!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En laten we ook vooral alle andere medewerkers (Kruimel, de Prof, albrt, Reintje, Eagles, Herbaut alias Camelion, Mumzle, Zero Cool, Willxlii en Bytheway) niet vergeten, die er samen met de admins voor hebben gezorgd dat de website kwalitatief op zo hoog peil is terecht gekomen en daar (naar ik verwacht!) ook blijft!

 

Allemaal nogmaals bedankt!  :thumbup:  :D

 

Je slaat er nog een aantal over Peetee maar ga vooral zo door :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan doe ik het even zo. Ik wil iedereen bedanken die geocaching tot een heerlijke hobby maken, de mensen achter de diverse websites, forums, chatrooms, terreinbeheerders maar ook de mensen achter de caches en bovenal de gezellige cacherscommunity. Niet iedereen denkt hetzelfde over onze hobby maar uiteindelijk is het geworden wat het nu is dus er moet toch ook zo links en rechts wat goed gaan. In elk geval beleven wij er nog plezier aan.

 

Groeten Team Kapitein Haak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...