Spring naar bijdragen

Badges met NL logo


Team Professor X

Hoeveel van elk?  

84 leden hebben gestemd

  1. 1. Hoeveel van elk?

    • Wit
      30
    • Zwart
      42
    • Groen
      6
    • Bruin
      6


Aanbevolen berichten

Dames en heren cachers,

 

Zie hier de vier voorbeelden van een badge zoals die nu kunnen worden gemaakt.

Let op het zijn lage resoluties foto's, in het echt spreken de kleuren natuurlijk veel meer.

fcf5a51b-9def-4f74-af40-30cbc8835630.jpg

0ddb1e99-4a85-41cf-8717-d5bdb6feb629.jpg

Het ontwerp wat in een ander draadje erg tot de verbeelding sprak heb ik laten omzetten naar een geborduurde badge. De uiteindelijke badge zal op een strijklaag worden gezet waardoor de losse draadjes en rafels verdwijnen. Ook hoeven we geen keuze te maken uit een kleur, ze zijn allemaal te bestellen.

Wel is het zo dat er kleine partijen per keer worden geborduurd en geleverd (50 tot 100) i.v.m. tijdsdruk. Dus bij +/- 50 aanmeldingen/betalingen geef ik opdracht om ze te laten borduren (of eens in de 14 dagen).

De prijs is gesteld op € 5,50 (inclusief verzending binnen Europa) per badge.

Wanneer je graag een badge (of meer) wilt hebben, stem dan voor een kleur en stuur een mailtje met teamnaam, aantal en kleur en adres naar teamprofessorx@gmail.com. Wij geven dan antwoord met de bankgegevens en met een nummer. Aan de hand van dit nummer kan je later in dit draadje zien wanneer je badge geborduurd gaat worden. LET OP en kan dus enige tijd overheen gaan.

Maar voorlopig ben ik nog niet klaar met cachen :lol1:, dus dat komt helemaal goed.

Oja, in het draadje mag ook nog commentaar geleverd worden voordat de eerste badges gemaakt gaan worden. Veel plezier......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Dames en heren cachers,

 

Zie hier de vier voorbeelden van een badge zoals die nu kunnen worden gemaakt.

Let op het zijn lage resoluties foto's, in het echt spreken de kleuren natuurlijk veel meer.

fcf5a51b-9def-4f74-af40-30cbc8835630.jpg

0ddb1e99-4a85-41cf-8717-d5bdb6feb629.jpg

Het ontwerp wat in een ander draadje erg tot de verbeelding sprak heb ik laten omzetten naar een geborduurde badge. De uiteindelijke badge zal op een strijklaag worden gezet waardoor de losse draadjes en rafels verdwijnen. Ook hoeven we geen keuze te maken uit een kleur, ze zijn allemaal te bestellen.

Wel is het zo dat er kleine partijen per keer worden geborduurd en geleverd (50 tot 100) i.v.m. tijdsdruk. Dus bij +/- 50 aanmeldingen/betalingen geef ik opdracht om ze te laten borduren (of eens in de 14 dagen).

De prijs is gesteld op € 5,50 (inclusief verzending binnen Europa) per badge.

Wanneer je graag een badge (of meer) wilt hebben, stem dan voor een kleur en stuur een mailtje met teamnaam, aantal en kleur en adres naar teamprofessorx@gmail.com. Wij geven dan antwoord met de bankgegevens en met een nummer. Aan de hand van dit nummer kan je later in dit draadje zien wanneer je badge geborduurd gaat worden. LET OP en kan dus enige tijd overheen gaan.

Maar voorlopig ben ik nog niet klaar met cachen :lol1:, dus dat komt helemaal goed.

Oja, in het draadje mag ook nog commentaar geleverd worden voordat de eerste badges gemaakt gaan worden. Veel plezier......

 

Is het niet handiger de Goodies Shop een voorraadje van elke kleur te laten aanleggen? In het kader van de 'een-loket-gedachte' ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

YES, zeer waarschijnlijk kan ik jullie na het weekend verblijden met fraaie badges. Zaterdag of maandag krijg ik ze toegestuurd :lol1: .

Technische problemen hebben een week achterstand opgeleverd. Maar de stekenkaart en een leenmachine zorgen voor een voorspoedig verloop.

 

Ook een berichtje voor nieuwe bestellers vanaf nummer 24. Vanavond gaat bestellingsronde twee de deur uit. Wanneer deze klaar is komt hier weer bericht; en sterker nog, vanaf dan liggen de badges bij mijn gewaardeerde collega Professor Y. Lupardi in de goodieshop.

 

Maak ik gelijk gebruik van dit bericht voor een reminder. Wil een ieder die nog niet betaald heeft dit alsnog doen? Ik zal de personen in kwestie ook nog persoonlijk mailen, dus als je niets hoort/leest dan heb je betaald :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...