Spring naar bijdragen

Badges met NL logo


Team Professor X

Hoeveel van elk?  

84 leden hebben gestemd

  1. 1. Hoeveel van elk?

    • Wit
      30
    • Zwart
      42
    • Groen
      6
    • Bruin
      6


Aanbevolen berichten

Zo goed nieuws, vandaag een grote enveloppe met de tweede stapel badges. Morgen gaan de individuele bestellingen de deur uit en een dikke enveloppe naar de Goodieshop. Daar kan je voortaan alle vier de uitvoeringen bestellen. Ik neem aan dat collega Y. Lupardi ze met een foto aan het inventaris toevoegt :thumbdown: .

Twee mailtjes gaan nog de deur uit voor een herinnering om te betalen. Helaas blijft één persoon (nog uit de 1e ronde) in gebreke die ik ook nog gebeld heb; hij mag ze bij Lupardi proberen te krijgen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

  • 1 year later...
Yep, ontvangen. De verkoop kan hier van start gaan. Aangezien volgende week ik ook een hoop nieuw spul uit de USA hoop te krijgen, zal ik de webpage van de shop later aanpassen.

 

Diverse logo's hebben een nuttige bestemmig gekregen en wilde er een paar bestellen. Helaas, ik zie ze niet meer in de goodyshop. Zijn ze er niet meer? :)

 

En ik dacht ooit eens de bestandjes gezien te hebben. Want zou het leuk zijn als de NL-cacher hier zijn pers.logo kan aanpassen. Dank aan geocacheradio voor de link. Zelfs onze vlag zit er niet tussen. B)

 

Helaas zou ik niet weten hoe dat moet, dus hoop ik dat een ander mij idee deelt én wel over de benodigde kennis beschikt. :thumbup:

 

Nelleke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb vanavond even het hele forum doorgespit naar die afbeeldingen maar helaas zijn de meeste al van de (externe) server verdwenen.

Bij toeval vond ik nog wel een exemplaar op mijn HD dus is deze even omgezet naar een transparante png.

Verder ook een NL vlag en EU vlag en nog een alternatief logo verstuurd.

Deze zullen binnenkort wel te gebruiken zijn op die site.

 

CreaGer@ld

 

EDIT:

Ik zie nu net dat er al een EU vlag was.

 

EDIT2:

Ik krijg zojuist antwoord terug van Statbar Modifier:

You’re right. I still don’t have all the flags yet. I got past G and stopped adding them a month or two ago. I added the two you sent me as well as the other two Geocaching Netherlands logos. One day, I’ll continue adding more flags. I stopped because other work (geocaching logs I needed to write) piled up and I never resumed.

 

For users’ courtesy, I spelled “Netherlands” the way it will be expected to be spelled, “Nederland”.

 

If you have any more logos or ideas for me, please send them my way. I am currently working on an idea that will allow you to use your customized logo on any forum that accepts static images. I’m testing it at the moment, but I don’t know if I should release it to the general public just yet. Since it involves downloading the statbars from Groundspeak’s server once an hour all at one time, I’m undecided if I want to place that much load on them yet.

 

--\/- Ranger Fox

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...