Jan en Jany Geplaatst 23 december 2005 Geplaatst 23 december 2005 Wat is er aan de hand op het ogenblik ?? in zowel IE als firefox krijg ik geen plaatjes of tekeningen meer op de pagina's bij Geocaching.com bij andere website's gaat het allemaal prima Ik heb geen instellingen veranderd gehad de laatste tijd Wie weet iets ???
Wilxlii Carrotte Geplaatst 23 december 2005 Geplaatst 23 december 2005 Wat is er aan de hand op het ogenblik ?? in zowel IE als firefox krijg ik geen plaatjes of tekeningen meer op de pagina's bij Geocaching.com bij andere website's gaat het allemaal prima Ik heb geen instellingen veranderd gehad de laatste tijd Wie weet iets ??? <{POST_SNAPBACK}> Ze zijn al een paar dagen aan het restylen, volgens mij. Het GC-nummer staat nu rechtsboven. Sterretjes zijn wat anders van kleur. Nieuwe optie Waypoints die nog niet werkt. Ik wacht gewoon even af.
Crow & Éowyn Geplaatst 23 december 2005 Geplaatst 23 december 2005 Noem eens wat voorbeelden? Als ik willekeurig wat caches pak van .com krijg ik ze keurig in beeld met alles erop en eraan net als voorheen. De sterren waardering ziet er inderdaad wat mooier uit.
Mr.Chaos Geplaatst 23 december 2005 Geplaatst 23 december 2005 Zelfde probleem bij mij, bijvoorbeeld bij deze (Planet-X) geen plaatje te vinden...
delta123 Geplaatst 23 december 2005 Geplaatst 23 december 2005 (bewerkt) Raar probleem, bij planet x zie ik alle planeten rondvliegen. Bij mn eigen caches mis ik toch wel een aantal plaatjes. Dit is al sinds gisteren. En nog steeds een nieuwe link over additional waypoints die niet werkt.(bv bij ketelbinkie 11) EDIt: even later werkte het weer wel maar of dit nu definitief is 23 december 2005 bewerkt door delta123
De Roode Loper Geplaatst 23 december 2005 Geplaatst 23 december 2005 (bewerkt) Had wel hetzelfde probleem maar twee minuten daarna niet meer. Is Hans Klok of die jongens van Kazan webmaster geworden of zo? Bij de veranderingen van .com vind ik het wel geinig dat de pagina in pdf kunt printen. 23 december 2005 bewerkt door De Roode Loper
Mr.Chaos Geplaatst 23 december 2005 Geplaatst 23 december 2005 Blijkbaar een heel tijdelijk probleempje bij Planet-X, ik heb nu ook weer plaatjes! Ze zijn lekker in ieder geval lekker aan het rommelen daar in de States, maar ik heb er alle vertrouwen in dat er weer wat moois uitkomt!
delta123 Geplaatst 23 december 2005 Geplaatst 23 december 2005 Bij de veranderingen van .com vind ik het wel geinig dat de pagina in pdf kunt printen. Heeft iets te maken met downloaden naar de pda geloof ik, als alternatief voor gpx files. maar ik weet het niet zeker.
Crow & Éowyn Geplaatst 23 december 2005 Geplaatst 23 december 2005 Vooralsnog onder firefox geen problemen. Niet gehad en nu niet.
LTeunis Geplaatst 23 december 2005 Geplaatst 23 december 2005 Hier ook problemen. maar niet bij alle caches. een enkele van mij lijkt zijn plaatje kwijt te zijn. Deze is ook niet meer te vinden in de gallery. lteunis
LTeunis Geplaatst 23 december 2005 Geplaatst 23 december 2005 Hier ook problemen. maar niet bij alle caches. een enkele van mij lijkt zijn plaatje kwijt te zijn. Deze is ook niet meer te vinden in de gallery. lteunis <{POST_SNAPBACK}> Nadat ik voor lteunis 3: Ganesh first het plaatje opnieuw geupped had was alles weer zichtbaar, het lijkt er dus op dat GC.COM plaatjes kwijt is. lteunis
roeliboeli Geplaatst 23 december 2005 Geplaatst 23 december 2005 Hier geen problemen (meer) Er staat nu wel ineens sinds vanmorgen het cache nummer in de rechterboven hoek roeliboeli
Crow & Éowyn Geplaatst 23 december 2005 Geplaatst 23 december 2005 Dat klink al wat bekender, was bij 1 van mijn caches de achtergrond file kwijt. Maar dat kan ook zijn omdat men weer eens in mijn mooie HTML code heeft zitten klooien.
Ruud4d Geplaatst 23 december 2005 Geplaatst 23 december 2005 Het is niet helemaal on topic, maar zien jullie eigenlijk nog wel de mogelijkheid om meer waypoints op te geven (ook al werkt die link niet)? Ik heb trouwens nergens problemen met plaatjes.
delta123 Geplaatst 23 december 2005 Geplaatst 23 december 2005 zien jullie eigenlijk nog wel de mogelijkheid om meer waypoints op te geven (ook al werkt die link niet)? Waar ik die link gezien heb istie weer weg. Plaatjes zijn ook weer te zien(waar ik ze miste)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden