Spring naar bijdragen

Forumposts op voorpagina


BigFurryMonster

Aanbevolen berichten

Op de voorpagina van Geocaching.nl staat een rijtje met recente forumposts. Handig, maar m.i. kan het nog beter.

 

Soms reageren veel mensen snel achter elkaar op één topic. Dat houdt in dat van de 7 recente berichten er 5 over hetzelfde gaan.

 

Vaak kijk ik op de voorpagina wat de laatste topics zijn. In het bovenstaande voorbeeld krijg ik dus maar 3 verschillende topics.

 

Volgens mij zou het handiger zijn om alleen het laatste bericht per topic weer te geven. Zo heb je altijd 7 verschillende topics op de voorpagina, hetgeen het navigeren makkelijker maakt.

 

Is dit mogelijk/wenselijk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik begrijp wat je bedoelt, vond het zelf ook wat lastig. Daarom log ik tegenwoordig in met deze url http://forum.geocaching.nl/index.php?a...&CODE=getactive en dan zie ik gelijk de laatste posts. Werkt voor mij prima.

Dat werkt inderdaad prima. Wat je ook zou kunnen doen: een RSS Reader. Zo instellen dat ie om het half uur de nieuwe headlines ophaalt en dan mis je (bijna (afhankelijk van je Group)) nooit de berichten. Ik kom 's avonds wel eens thuis en dan heb ik een paar uur te lezen omdat er 70+ berichten zijn gepost en binnengehaald.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geocaching.nl deelt deze mening. Er wordt aan gewerkt, maar er wordt aan veel meer gewerkt. Kwestie van prioriteiten :D

 

Goed te horen dat 't op de lijst staat.

 

Ruud: ik heb ook een RSS-reader, inderdaad, maar soms gebruik in liever het www.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...