Spring naar bijdragen

Zin om vrijwilliger te zijn ?


Happy Rabbit

Aanbevolen berichten

Ik zit in Utrecht en ik twijfel een beetje, ik zou het harstikke leuk vinden om met ze op pad te gaan, alleen ik heb nog niet zoveel ervaring, nog maar 11 gevonden en ik heb in het weekend niet de beschikking over vervoer, behalve dan een fiets en de benenwagen, ik weet niet of dit een probleem is. Misschien als er is iemand in Utrecht op pad gaat dat ik eens mee kan om te kijken hoe het gaat.

 

Twijfelen mag natuurlijk altijd...maar ik wil toch nog even benadrukken, het blijft echt vrijwillig en zonder verplichtingen. :eek:

Mocht er een vraag komen voor een begeleiding dan neem ik eerst contact op met een vrijwilliger of het hem past in tijd, zin en afstand.

Dus als het past in de omgeving van een te fietsen cache en is voor beide partijen geen probleem, dan worden de beide partijen eventueel aan elkaar voorgesteld voor passende afspraken.

En er kan toch altijd een cache uitgezocht worden die je al gedaan hebt.....geen enkel probleem...beter zelfs. :blink:

Heb je eventuele gerichte vragen die je zouden kunnen helpen besluiten (wel of niet) geef me dan een mailtje of een pm en ik zal een passend antwoord proberen te geven.

Groeten: Happy Rabbit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

  • 3 months later...

Eergisteren viel op de deurmat de laatste editie van het kwartaalblad van de NVA. :)

Daarin de uitnodiging om de autistische kinderen eens te laten kennis nemen met geocachen.

Vandaag meteen een aanvraag gekregen van een gezinnetje uit de omgeving van Cuijk. :thumbup:

Zijn er nog eventueel mensen die in deze directe omgeving wonen en zin hebben om een informatief loopje en het autistische kind te maken en het spelletje uit willen leggen.

Heb je nog vragen stel die me dan gerust.

Of..weet iemand een leuke niet al te moeilijke route in deze omgeving die ik ze dan zal aanbieden en om zelf te lopen als ik geen vrijwilliger kan vinden.

Liefst een route door de natuur en niet al te lang ( ik denk hierbij aan tussen de 4 en 6 KM ) met een aantal waypoints...geen pick and go caches.

Bij deze alvast bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eergisteren viel op de deurmat de laatste editie van het kwartaalblad van de NVA. :)

Daarin de uitnodiging om de autistische kinderen eens te laten kennis nemen met geocachen.

Vandaag meteen een aanvraag gekregen van een gezinnetje uit de omgeving van Cuijk. :thumbup:

Zijn er nog eventueel mensen die in deze directe omgeving wonen en zin hebben om een informatief loopje en het autistische kind te maken en het spelletje uit willen leggen.

Heb je nog vragen stel die me dan gerust.

Of..weet iemand een leuke niet al te moeilijke route in deze omgeving die ik ze dan zal aanbieden  en om zelf te lopen als ik geen vrijwilliger kan vinden.

Liefst een route door de natuur en niet al te lang ( ik denk hierbij aan tussen de 4 en 6 KM ) met een aantal waypoints...geen pick and go caches.

Bij deze alvast bedankt.

 

Deze cache zal wel voldoen aan je verwachtingen... Kiste Trui ( Mook ). Verder zijn er in deze omgeving niet zoveel andere caches die aan je eisen voldoen.. multi-natuur-5km. Suc6 met deze dag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed initiatief :thumbup::) !.

 

Bij ons (over de IJssel) is er volgens mij ook nog ruimte voor dit soort activiteiten. Wat mij betreft is eens een groep begeleiden geen enkel probleem, mits natuurlijk in de drukke agenda's in te passen (van beide kanten).

 

Er zijn voldoende caches in de omgeving die geschikt zijn. Maar dat geldt voor alle gebieden. Overal is er wel wat te (be)rekenen. Het hoeven immers ook niet alleen je eigen te zijn. Ik neem aan dat de diverse autisten oo hun gradaties en interesses hebben. Het zoeken van de beste "fit" van groep en cache is dan net zo leuk...

 

Neem gerust contact op voor een "proefronde". Ik denk dat het van beide kanten iets nieuws is en het dus eerst uitproberen is. Maar wie niet waagt wie niet... wint.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop dat het gaat lopen Happy Rabbit! Ooy's Wrak even ten noorden van Nijmegen is een geschikte multi-cache. De eerste twee waypoints moeten met de auto opgepikt worden (dus misschien de antwoorden even bij de maker opvragen?), dan twee leuke waypoints met een kleine leuke wandeling en een ammobox aan het eind.

 

Hoewel onze eigen auti-cache geript (en gearchiveerd) is, ligt er in de buurt van Gorinchem een zeer geschikte cache. Mocht je iets in die buurt zoeken, dan roep je maar :thumbup:

bewerkt door Team Firefox
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste medecachers.

 

Nu bestrijken de "auticaches" maar een beperkt klein deel van het land.

Dus is mijn vraag.....zijn er cachers, liefst cache-eigenaren die zich beschikbaar willen stellen om eventueel

een klein groepje autisten met hun ouders tijdens een tocht willen begeleiden.

Neem dan via PM of email contact met me op.

 

Groeten : Happy Rabbit

 

Mag het ook via dit forum?

Wij denken dat onze Koning's cache zeker zeer geschikt is om deze jongeren een uitdaging en een leuke dag te bieden. We zijn zeker bereid om zelf de tocht mee te lopen en door uitleg de uitdaging tot een goed einde te brengen. Laat ons maar 'ns weten of daar julliezijds belangstelling voor is.

 

gr, Doler & Co.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eergisteren viel op de deurmat de laatste editie van het kwartaalblad van de NVA. :)

Daarin de uitnodiging om de autistische kinderen eens te laten kennis nemen met geocachen.

Vandaag meteen een aanvraag gekregen van een gezinnetje uit de omgeving van Cuijk. :thumbup:

Zijn er nog eventueel mensen die in deze directe omgeving wonen en zin hebben om een informatief loopje en het autistische kind te maken en het spelletje uit willen leggen.

Heb je nog vragen stel die me dan gerust.

Of..weet iemand een leuke niet al te moeilijke route in deze omgeving die ik ze dan zal aanbieden  en om zelf te lopen als ik geen vrijwilliger kan vinden.

Liefst een route door de natuur en niet al te lang ( ik denk hierbij aan tussen de 4 en 6 KM ) met een aantal waypoints...geen pick and go caches.

Bij deze alvast bedankt.

 

Ik las het in ons eerste blad van de NVA. Ik was al benieuwd welke cacher dit zou zijn[:D]

Wij zitten nog in het acceptatieproces van onze zoon (klassiek autisme), maar over een paar maanden (augustus of zo) wil ik best een keertje met een familie op pad. Zoetermeer Wish You is ook heel geschikt. Getest met onze eigen autist, maar die heeft dan ook als fiep dieren[:D]

bewerkt door Kiddooz
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wow...leuke reacties allemaal....dank u :)

Ik ga de zaken wat op een rijtje zetten en eens vragen wat de aanvragers willen in de zin van mobiliteit en haalbaarheid van een bepaalde cache.

Ik denk hierbij aan de beperkte vaardigheid mbt de handicap.

De leeftijd is natuurlijk ook wel van belang.

Ik heb nu in ieder geval al een aantal caches die door jullie als geschikt worden bevonden.

Nogmaals ..hartelijke dank. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nu in ieder geval al een aantal caches die door jullie als geschikt worden bevonden.

 

Voeg ik nog maar eentje toe ten noorden van Den Bosch: Het wonder van Empel, deel 1. En die cache die ik bedoelde bij Gorichem is Avelingen. En inderdaad wat jij zegt: leeftijd en wat ze kunnen is heel belangrijk. Een cache met ze doen, die ze totaal boven de pet gaat, leidt tot frustratie en aversie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mag het ook via dit forum?

Wij denken dat onze Koning's cache zeker zeer geschikt is om deze jongeren een uitdaging en een leuke dag te bieden. We zijn zeker bereid om zelf de tocht mee te lopen en door uitleg de uitdaging  tot een goed einde te brengen. Laat ons maar 'ns weten of daar julliezijds belangstelling voor is.

gr, Doler & Co.

 

Ok..ik neem een-dezer dagen even contact op.

Ik heb zeer zeker belangstelling in het aanbod..hartelijke dank. :beerchug:

 

Eergisteren viel op de deurmat de laatste editie van het kwartaalblad van de NVA. 

 

Hmm niet gehad 

 

Jolanda

 

Kop op...het zal zeker binnenkort gebeuren. :punk:

Neem anders even contact met me op dan zal ik het artikel scannen en opsturen.

Dat geld ook eventueel voor andere geïntresseerden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...