Ringeling Geplaatst 6 november 2005 Geplaatst 6 november 2005 (bewerkt) Wie heeft er leuke ervaringen met wandelcaches in Nederland? (Multi-)caches waar een mooie wandeling aan vast zit en waar je niet te lang bezig bent met zoeken naar waypoints. Als je suggesties geeft in dit topic, maak er dan svp ook een link van naar de cachebeschrijving. Edit: 5 februari 2009: Je kunt dit hele topic doornemen als je wilt, maar je kunt ook direct doorklikken naar de site Wandelcaches in Nederland, mede onstaan uit dit topic. 5 februari 2009 bewerkt door Ringeling
GPSiegurd Geplaatst 6 november 2005 Geplaatst 6 november 2005 Wie heeft er leuke ervaringen met wandelcaches in Nederland? (Multi-)caches waar een mooie wandeling aan vast zit en waar je niet te lang bezig bent met zoeken naar waypoints. <{POST_SNAPBACK}> Dat zijn bijna alle caches van het GR/Cairnteam! Ze zijn precies lang genoeg voor een goeie wandeling en de punten zijn altijd duidelijk en goed te vinden. Hier enkele van hun: - Enkeltje Den Dolder - Spel van de wilde jacht - Krommerijn - DÉJÀ VU
Quaerens Geplaatst 6 november 2005 Geplaatst 6 november 2005 (bewerkt) ... 6 november 2005 bewerkt door Quaerens
MCMAL Geplaatst 6 november 2005 Geplaatst 6 november 2005 (bewerkt) Inmiddels al enige keren geroemd op het forum Geodating: Het Spikeypad Ik heb hem vandaag met een groepje gelopen, de 20 waypoints waren eenvoudig te vinden, dus je kunt de rest van je aandacht over het natuurschoon rondom Soest verdelen. Wel een lekkere rekenpuzzel op 't eind, maar dat hoort er wel bij dan Edit: Zat ik net gelijk met jou te posten Firefox 6 november 2005 bewerkt door MCMAL
Crow & Éowyn Geplaatst 6 november 2005 Geplaatst 6 november 2005 Probeer "je bent er bijna" en "De Loet" eens. Beiden een lekkere wandeling en niet te moeilijk. Of heb je die al gedaan ?
Twinlife Geplaatst 6 november 2005 Geplaatst 6 november 2005 Wat wij een hele mooie route/wandeling vonden in Drenthe was Stroomdal 1 en Dreamhunt 09. Deze zijn niet te moeilijk en je wandelt door een prachtige natuur. Gr Twinlife
TheFalcon Geplaatst 6 november 2005 Geplaatst 6 november 2005 (bewerkt) Ja, ik kan het toch niet laten reclame te maken voor mijn eigen wandelcache, in de Kampina, Kampina - Vennen (is redelijk in de buurt van Tilburg ). O, ik zie dat je die al gedaan hebt . 6 november 2005 bewerkt door TheFalcon
Ringeling Geplaatst 6 november 2005 Auteur Geplaatst 6 november 2005 Ja, ik kan het toch niet laten reclame te maken voor mijn eigen wandelcache, in de Kampina, Kampina - Vennen (is redelijk in de buurt van Tilburg ). O, ik zie dat je die al gedaan hebt . <{POST_SNAPBACK}> Yeps, vanmiddag. Superdeluxe. Komt in het lijstje van favorieten. Met dank
Ruud4d Geplaatst 6 november 2005 Geplaatst 6 november 2005 Ik ga er met een aan de gang van 25 tot 30 km in de buurt van Nijmegen. Ik was al van plan om de waypoints gewoon te geven en alleen wat gegevens te laten verzamelen om daarmee het eindpunt te laten berekenen. Niet te moeilijk maar de nadruk op de wandeling. Ik weet dat zo'n cache niet voor velen is weggelegd maar een paar liefhebbende lopers is genoeg. Misschien kan ik hem wel zo ontwerpen dat hij in twee gedeelten te lopen is. Zijn er nog tips om dit een mooie cache te maken?
TheFalcon Geplaatst 6 november 2005 Geplaatst 6 november 2005 Als je je punten geeft zou je alle punten bijv. in een loc file kunnen zetten, zie bijv. De zes van Tilburg: Vijverroute.
Ruud4d Geplaatst 6 november 2005 Geplaatst 6 november 2005 Nog even een tip voor mooie wandelcaches om on topic te blijven. Misschien iets meer rekenwerk maar mooie tochten zijn die van Dwarreltje: Opa, Unieke Dwarreling, Minimale Max... En nu vergeet ik er 2 volgens mij.
Ringeling Geplaatst 6 november 2005 Auteur Geplaatst 6 november 2005 (bewerkt) Als je je punten geeft zou je alle punten bijv. in een loc file kunnen zetten, zie bijv. De zes van Tilburg: Vijverroute. <{POST_SNAPBACK}> De zes van Tilburg gaan o.a. via de geelwit gemarkeerde MAW's (middellange afstands wandeling) Deze zijn in heel Brabant te vinden. Bij de 'zes van Tilburg'-caches komt wel heel wat rekenwerk kijken 6 november 2005 bewerkt door hiker
Ruud4d Geplaatst 6 november 2005 Geplaatst 6 november 2005 Als je je punten geeft zou je alle punten bijv. in een loc file kunnen zetten, zie bijv. De zes van Tilburg: Vijverroute. <{POST_SNAPBACK}> Dat was ik dus idd van plan. Had ik even moeten melden maar bedankt voor de tip, Falcon.
Ringeling Geplaatst 6 november 2005 Auteur Geplaatst 6 november 2005 Probeer "je bent er bijna" en "De Loet" eens.Beiden een lekkere wandeling en niet te moeilijk. Of heb je die al gedaan ? <{POST_SNAPBACK}> Nee, nog niet gedaan. Welke provincie zijn deze? En hoeveel kilometer?
Aanbevolen berichten