dmace Geplaatst 3 november 2005 Geplaatst 3 november 2005 (bewerkt) Klopt het dat waypointmarking het nu doet? <{POST_SNAPBACK}> Beetje rare vraag. Je bent niet in staat om zelf www.waymarking.com in te tikken? :? Laat maar. Je bedoeld waarschijnlijk of niet premium members willen inloggen om e.e.a. te testen. 3 november 2005 bewerkt door dmace
Team Firefox Geplaatst 3 november 2005 Auteur Geplaatst 3 november 2005 volgens mij werkt het hoor <{POST_SNAPBACK}> Ja, nou is tie dus voor iedereen zichtbaar: http://www.waymarking.com/waymarks/details...8a-711eeb608625
hrng Geplaatst 3 november 2005 Geplaatst 3 november 2005 Klopt het dat waypointmarking het nu doet? <{POST_SNAPBACK}> Ja dus.
Team Firefox Geplaatst 3 november 2005 Auteur Geplaatst 3 november 2005 Klopt het dat waypointmarking het nu doet? <{POST_SNAPBACK}> Ja dus. <{POST_SNAPBACK}> Ik mis nog wel een aantak opties daar, zoals het toevoegen van een foto aan een cache omschrijving en aan een logje.
Ketelbinkje Geplaatst 13 april 2006 Geplaatst 13 april 2006 volgens mij werkt het hoor <{POST_SNAPBACK}> Ja, nou is tie dus voor iedereen zichtbaar: http://www.waymarking.com/waymarks/details...8a-711eeb608625 <{POST_SNAPBACK}> Het is niet zo bekend, maar in het woord dijk wordt in de engelse taal geschreven als dyke. Ik kwam de cache een paar keer deze kleine verschrijving tegen.
GPSiegurd Geplaatst 13 april 2006 Geplaatst 13 april 2006 Wij hebben er ook een paar op zitten: - Equator Kenia - Kilimanjaro Summit Best leuk maar we doen er eigelijk heel weinig mee en er wordt ook heel weinig gelogd!
fastronald Geplaatst 13 april 2006 Geplaatst 13 april 2006 Klopt het dat waypointmarking het nu doet? <{POST_SNAPBACK}> Ja dus. <{POST_SNAPBACK}> Yep, hij werkt hier ook . Nu alleen nog maar kijken wat ik hier precies aan kan hebben. Is me nog niet helemaal duidelijk
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden