Spring naar bijdragen

Wanneer waymarking open?


Team Firefox

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Hoe is het mogelijk, lopen "ze" werkelijk dan eens op tijd? ;) Ik had er in het geheel niet op gerekend.

 

Tsja, als je het zo stelt ;) Ik kreeg in ieder geval van Gary Lewis van GSA het berichtje dat waymarking per die datum open gaat. Alles wat zij nu ter goedkeuring aangeboden krijgen voor Earth Caches gaat naar waymarking. Ik mag toch aannemen dat hij de juiste informatie heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, zal wel. Ik ken hem niet ;)

Klopt, alles wat er nu aangeboden wordt op het gebied van Locationless, wordt niet meer geweigerd, maar op waymarking geplaatst. Voor alle duidlijkheid, het moet ook op waymarking aangeboden worden. Op gc.com kan dat niet.

 

En dan gaat dit ook op voor nu of binenkort voor Earthcaches.

 

En als waymarking.com naar tevredenheid loopt, zullen zeer waarschijnlijk ook de Virtuals en webcacmcaches verdwijnen naar waymarking.

 

En dan is geocaching.com weer terug bij waar het gestart is, alleen fysieke caches.

Met die restrictie dat wat er is, is er en blijft onder de grandfathered regel. De puntjes van found its blijven bestaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe is het mogelijk, lopen "ze" werkelijk dan eens op tijd? :angry: Ik had er in het geheel niet op gerekend.

 

Je kan inderdaad wel eens gelijk gaan krijgen, waymarking is nog steeds niet open :thumbup:

Ik wil niet steeds gelijk hebben, dus ik zeg nu, het kan nog steeds. Ze lopen 9 uur achter daar :thumbup:

 

Ik had over deze post heen gekeken:

Early november (een rekbaar begrip)

 

Jeremy behoort tot de autoriteiten van Waymarking.com, hij stelt:

 

Posted: Oct 7 2005, 10:46 PM 

 

We'll be opening it up for folks who are not Premium Members in early November. After then we will start rolling out some new categories pseudo randomly while we sort out the process for submitting them.

--------------------

Jeremy Irish

Groundspeak - The Language of Location™

bewerkt door hrng
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe is het mogelijk, lopen "ze" werkelijk dan eens op tijd? :thumbup: Ik had er in het geheel niet op gerekend.

 

Je kan inderdaad wel eens gelijk gaan krijgen, waymarking is nog steeds niet open :thumbup:

Ik wil niet steeds gelijk hebben, dus ik zeg nu, het kan nog steeds. Ze lopen 9 uur achter daar ;)

 

Ik had over deze post heen gekeken:

Early november (een rekbaar begrip)

 

Jeremy behoort tot de autoriteiten van Waymarking.com

 

Dit krijg ik dus als member:

 

 

Sorry, an error occurred. If you are unsure on how to use a feature, or don't know why you got this error message, try looking through the help files for more information.

 

The error returned was:

 

You do not have permission to view this topic

 

 

En wat krijgt een premium te lezen? Toch wel even benieuwd, als je het niet erg vindt :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En wat krijgt een premium te lezen? Toch wel even benieuwd, als je het niet erg vindt  :thumbup:

 

Jeremy stelt:

 

Posted: Oct 7 2005, 10:46 PM 

 

We'll be opening it up for folks who are not Premium Members in early November. After then we will start rolling out some new categories pseudo randomly while we sort out the process for submitting them.

--------------------

Jeremy Irish

Groundspeak - The Language of Location™

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeremy stelt:

 

Posted: Oct 7 2005, 10:46 PM 

 

We'll be opening it up for folks who are not Premium Members in early November. After then we will start rolling out some new categories pseudo randomly while we sort out the process for submitting them.

--------------------

Jeremy Irish

Groundspeak - The Language of Location™

 

 

OK, 'duidelijke' taal. Er is me dus een visje voorgehouden. Afwachten dan maar...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat vinden de premium en charter members eigenlijk van de waymarks tot nu toe? Ik gooi maar eens een balletje op.

Ik vind het zelf nogal tegenvallen. Die eindeloze lijsten met bijvoorbeeld pizzeria's en visplekjes in Amerika spreken mij niet erg aan. Hebben we al ideeen voor meer Nederlands georienteerde zaken. Of is er behoefte aan een waymarking.nl?

 

P.S. ;-) vergeet niet mijn Waymark "Ir. D.F. Wouda Steam Pumping Station (Netherlands)" te loggen (directory World Heritage Sites).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat vinden de premium en charter members eigenlijk van de waymarks tot nu toe? Ik gooi maar eens een balletje op.

Ik vind het zelf nogal tegenvallen. Die eindeloze lijsten met bijvoorbeeld pizzeria's en visplekjes in Amerika spreken mij niet erg aan. Hebben we al ideeen voor meer Nederlands georienteerde zaken. Of is er behoefte aan een waymarking.nl?

 

P.S. ;-) vergeet niet mijn Waymark "Ir. D.F. Wouda Steam Pumping Station (Netherlands)" te loggen (directory World Heritage Sites).

 

Tja wat zal ik zeggen.

Het heeft weinig met Geocachen te maken en het is zoeken naar een naald in een hooiberg.

En als je wilt loggen dan pak je de vakantie foto's erbij en voor elk dingetje zoals een waterval, huis, doolhof en wat al niet.

 

Kortom, Waymarking heeft niet mijn voorkeur.

 

Gr Harrie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat vinden de premium en charter members eigenlijk van de waymarks tot nu toe? Ik gooi maar eens een balletje op.

Ik vind het zelf nogal tegenvallen. Die eindeloze lijsten met bijvoorbeeld pizzeria's en visplekjes in Amerika spreken mij niet erg aan. Hebben we al ideeen voor meer Nederlands georienteerde zaken. Of is er behoefte aan een waymarking.nl?

Tja wat zal ik zeggen.

Het heeft weinig met Geocachen te maken en het is zoeken naar een naald in een hooiberg.

En als je wilt loggen dan pak je de vakantie foto's erbij en voor elk dingetje zoals een waterval, huis, doolhof en wat al niet.

 

Kortom, Waymarking heeft niet mijn voorkeur.

zo denk ik er eigenlijk ook over.

Men bood mij aan om een 1/2 jaar premium member te worden als ik mijn virtuele cache, Funkmessgeraetstellung. / German radar ruins. verplaatste naar waymarking.

Daar had ik wel oren naar, al was het alleen al om de extra funkties uit te proberen die je als premium member ter beschikking krijgt.

 

44066_500.JPG

bewerkt door JandeBeHanger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...