Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
Tot ziens en nu weer ontopic!

Nee en Nu op Vakantie :)

Jolanda

Altijd weer subtiel die Geopatra ;). Maar ik ben het wel met hem eens dat caches niet per definitie voor kinderen zijn. Daar zijn die speeltjes wel een beetje duur voor :).

haar eens ik ook :eek:

Haha tot over een week *eindelijk wij gaan naar de leeuwen om telogeren en geocachen bij het land van sneeuwwitje op vakantie en kabouters in bossen :yes:

Jolanda

Liefte voor natuur of omgeving aan kids mee tegeven dat is carambakoek kwa geocaching!!

geocaching gaat erom om een schat*mirco/mega of troep Het vinden van*is het gevoel* :yes:

Oja dan jou bewering dat kids met problemen*thuis* tydens cachen GEEN problemen hebben!!

*wat moeten die ouders naar jou verslag zich beroerd voellen*want het ligt WEER aan hun* :D

Wij lopen als gezin met 4 kids*met 2 PDD-NOs en 1 ADHD en 1 NTER*

En wij maken tijden cachen veel problemen mee,die thuis ook voorkomen :P

Mijn kids met problemen zal bij jou *de idiaal kind zijn,om daarna thuis het eruit tegooien*

Jolanda

Uit eigen ervaring weet ik hoe het is om met een PDD-NOSsers te leven. Uit eigen ervaring weet ik dan ook dat het heerlijk is als anderen je kinderen meenemen zodat jij even niet de stress van het kind hebt. Een goede opvang door anderen buiten het gezin wordt ook aangeraden door hulpverleners zodat de ouders weer even bij kunnen tanken.

En ik weet ook dat de PDD-NOSser zich heel anders gedraagt bij "vreemden". Dan istie heel wat tammer. Maar dat het leuke verhaal van degene die ze opgevangen heeft mij een schuldgevoel bezorgt, is zeker niet zo. Misschien ook omdat ik besef en zie dat ze anders zijn bij anderen.

Weekendopvang geeft ook GEEN bij gevoel,maar wij hebben ook temaken met *gewoon onderwijs,familie en andere die zeggen *ik heb er geen kind aan of wat luisterd die toch goed!!

Wanneer de auti zijn eigen mag /durf tezijn is dat een andere verhaal!!

En dat is waar de meeste tegen aan lopen!

Wij/ik ga nu :thumbup: Sorry

Maar dat onbegrip zit altijd hoog *gelukkige nog 3 weken GEEN school

Puf wij gaan op vakantie

Jolanda

Geplaatst
Maar dat onbegrip zit altijd hoog *gelukkige nog 3 weken GEEN school

Puf wij gaan op vakantie

Jolanda

Telkens vraag je om begrip, en volgens mij hebben de meesten ook wel begrip voor mensen die met kinderen met ontwikkelingsstoornissen te maken hebben. Elk kind is anders en elk kind met een ontwikkelingsstoornis is anders. De beleving van zo'n kind (zoals een buitenstaander dat kind beleefd) is voor iedereen ook anders, ongeacht of je nu wel veel of slechts heel weinig van ontwikkelingsstoornissen weet. Uiteraard weten de meesten dan ook niet precies hoe je het beste met een kind met een ontwikkelingsstoornis moet omgaan. Dat heet geen onbegrip maar onbekendheid.

Zo onderhand weet ik (en wellicht de meesten wel) wie er op dit forum kinderen hebben met een ontwikkelingsstoornis. Om dat elke keer weer op te rakelen en de discussie om te buigen naar cachen met 'auties' (om dat even oneerbiedig als verzamelnaam te gebruiken) vind ik niet prettig. Cachen is een hobby voor iedereen. Een cache kan daarom heel aantrekkelijk zijn voor 'auties' of kinderen in het algemeen, maar soms ook niet. Zo is het leven.

Fijne vakantie!

Geplaatst

Misschien kan je een linkje naar je eigen logboek in je handtekening zetten Jolanda,

mensen die meer van Autisme willen weten worden dan zo doorgelinkt.

Gezien de opmerkingen die je toch vaker op deze manier krijgt lijkt me dat toch een goed idee? ;)

Ik wens jullie een leuke en spannende vakantie toe.

Groetjes Grietje

Geplaatst

Vandaag voor het eerst iets aangetroffen dat "Niet in een cache thuis hoort". Een tampon (nieuw gelukkig)

Ik heb 'm er maar uitgehaald. Ligt nu in de auto. (en nu maar hopen dat m'n meisje niet even in mijn auto gluurt, daar komen vragen van)

Toch onderweg naar huis hier eens over na zitten denken.

Ik kan mij uit vrouwelijk oogpunt dit soort drops wel voorstellen. Je zal maar zonder zitten op het moment dat je het nodig hebt..... Anderzijds kom je ook dan weer op het punt van "eigen verantwoordelijkheid". Lastig onderwerp eigenlijk.

Geplaatst
Waarom "hoort dat niet in een cache"? Is toch gewoon een tampon, ongebruikt? Is dat nou ook al traumatiserend?

Ik kwam recent ook een cache tegen met een pen die het niet deed. Hoort ook niet in een cache! :-)

Wie had het over traumatiserend? Geloof me, ik raak nergens meer van in de war.

maar:

-Een tampon trekt vocht aan (en vocht is slecht voor het logboekje)

-Het is onhygienisch om een tampon in een cache te bewaren (Ik heb nog nooit een cache aangetroffen die echt schoon is)

-De "regel"; probeer iets terug te leggen wat meer waard is dan je wegneemt, lijkt mij in het geval van een tampon moeilijk haalbaar

Bovendien kan ik me niet voorstellen dat een vrouw een tampon zou gebruiken die in een cache heeft gelegen, derhalve zinloos

Geplaatst
-De "regel"; probeer iets terug te leggen wat meer waard is dan je wegneemt, lijkt mij in het geval van een tampon moeilijk haalbaar

:no: hoor.

Alleen een gebruikte heeft al een stukje meerwaarde tov een ongebruikte. :eek:

Ger@ld

PS. Haal dat ding nou uit de auto, daar komt narigheid van. :)

Geplaatst (bewerkt)
Ik stel voor dat die ouders, die dat zo nodig vinden, zelf een zootje caches "for kids only" gaan plaatsen met hartstikke kindvriendelijke, grote cachedozen vol met enorm kindvriendelijke goodies.
Dan ook echte caches voor volwassenen met:

- Zakjes hash

- Tabak

- Alcoholische dranken

en dan de hele speciale met flessen wijn met de nominatie cru of grand cru.

Persoonlijk gaat ik voor een cru van de Beaujolais, niet die premier rommel hoor!

Vooral voor hondenbezitter is dit interresant, de hond zal zo'n cache sneller ruiken en vinden. bewerkt door JandeBeHanger
Geplaatst (bewerkt)

-Zakjes hash

-Tabak

-Alcoholische dranken

Persoonlijk gaat ik voor een cru van de Beaujolais, niet die premier rommel hoor!

kan voor gezorgd worden, maar wat ga je ervoor ruilen?

gniffel

bewerkt door kipchen
Geplaatst (bewerkt)
Ik stel voor dat die ouders, die dat zo nodig vinden, zelf een zootje caches "for kids only" gaan plaatsen met hartstikke kindvriendelijke, grote cachedozen vol met enorm kindvriendelijke goodies.

- Zakjes hash

- Tabak

- Alcoholische dranken

Vooral voor hondenbezitter is dit interresant, de hond zal zo'n cache sneller ruiken en vinden.

Misschien een idee om een setje nieuwe icoontjes bij caches te plaatsen?

Ger@ld

bewerkt door de Roode Lantaarn
Geplaatst (bewerkt)

Ik stel voor dat die ouders, die dat zo nodig vinden, zelf een zootje caches "for kids only" gaan plaatsen met hartstikke kindvriendelijke, grote cachedozen vol met enorm kindvriendelijke goodies.Dan ook echte caches voor volwassenen met:

-Zakjes hash

-Tabak

-Alcoholische dranken

kan voor gezorgd worden, maar wat ga je ervoor ruilen?

gniffel

Wat dacht je van een flesje Gewurztraminer Vendange tardive uit Turckheim?

nu ff naar de chat?

bewerkt door JandeBeHanger
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...