Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Bij mij in de buurt heeft team Minouschka een puzzelcache geplaatst. Wat nu?

Ik weet dat er op de pagina een vierkant moet verschijnen die je dan dusdanig moet vouwen dat je de coordinaten krijgt. Maar dat vierkant verschijnt hier niet :dribble:

De rest van de pagina verschijnt wel helemaal en bij andere caches heb ik nog nooit gehad dat er iets miste op de pagina.

Wie weet raad?

Geplaatst (bewerkt)

Het hele ding mist. De pagina is gewoon inelkaar gekrompen. Onder difficulty/terrain en dat er geen fotoos geplaatst mogen worden staat als volgende regel de additional hint. Dus geen groot wit vlak waar eigenlijk iets had moeten staan.

Ik snap er niets van :dribble:

bewerkt door team keizer
Geplaatst

Euh, Leonieke, dit is niet leuk voor jou.

Ik gebruik normaal Firefox als browser, en die doet het goed in de standaardinstellingen.

Ik ga er ff van uit dat je Internet Explorer (IE) als browser hebt.

Je kunt een poging doen de standaardinstellingen van IE te herstellen: Menu Extra -> Internet-opties ..., kies daar het tabblad Geavanceerd en klik dan op de knop Standaardinstellingen herstellen.

Misschien moet je daarna je pc herstarten.

Misschien helpt dit allemaal ook niet (Internet Exploder staat voor niets!). Dan weet ik het ook niet meer.

Je kunt ook Firefox als browsergebruiken. Die haal je hier op.

Niet alleen zul je het plaatje kunnen zien, je krijgt ook geen spyware, malware, adware en geen ziljoenen popups meer. Dus voor eeuwig verlost van :dribble: advertenties nog voor je ontbijt. Een aanrader, die Firefox.

Geplaatst
Je kunt ook Firefox als browsergebruiken. Die haal je hier op.

Niet alleen zul je het plaatje kunnen zien, je krijgt ook geen spyware, malware, adware en geen ziljoenen popups meer. Dus voor eeuwig verlost van  :eek: advertenties nog voor je ontbijt. Een aanrader, die Firefox.

Ja hoor hij heeft gelijk. Dit werkt bij ons ook prima. Je kunt het altijd proberen toch? En bij ons staan beide op de pc. Dus wanneer de een niet werkt ( meestal is dat dan internet explorer) dan kun je de andere nog pakken.

:thumbup:

Geplaatst
Ik denk dat je browser-instelling niet goed is. Ik zie 'm namelijk wel, maar ik snap 'm niet. Maar dat is weer een ander probleem :eek: .

Je hoeft je niet te schamen hoor, want wij snappen er ook helemaal niks van. :thumbup:

Geplaatst

IE -> Internet-opties -> Geavanceerd -> Kijk dan bij Multimedia of alles aangevinkt is. Niet alles is nodig, maar Afbeeldingen weergeven lijkt mij wel handig.

Kan je meer foto's en plaatjes niet zien of alleen die ene niet??

Misschien is dit handig:

http://img.groundspeak.com/cache/daff21b3-...b25f0058156.jpg

Ga met je muis op de bovenstaande link staan, rechtermuisknop en kiezen voor doel opslaan als. Je slaat het plaatje dan op op de eigen pc. Waarschijnlijk kan je die dan wel openen (als het tenminste aan je browser instellingen ligt)

Geplaatst

Tja, ik heb hier op de laptop 4 browsers staan en alle 4 geven gewoon alles aan.

(Opera, IE, Slimbrowser en Firefox) Het is waarschijnlijk een kwestie van niet goed instellen geweest.

Kun je alleen op die ene cachepagina de toegevoegde plaatje niet zien of van alle andere cachepagina's met met plaatjes? Als het een verkeerde instelling is, heb je het overal. Het kan niet op de ene pagina wel en op de andere niet.

Zoals al vermeld, als je IE gebruikt, de instellingen even weer terugzetten op normaal. Hierboven heeft iemand al omschreven hoe dat te doen.

Wat FireFox betreft, die heeft even zo goed zijn eigenaardigheden en is tegenwoordig ook niet meer zo veilig als werd aangenomen. FireFox is, als het niet in de registry is aangepast, veel langzamer dan IE en de andere. En een popupblokker is niet altijd prettig. Er zijn nu eenmaal sites waar je niet op kunt komen als de popupblokker aan staat. Maar ja, scripts daarentegen draaien er perfect op.

Het is in ieder geval mijn reviewerbrowser, zoals Slimbrowser mijn forum en Googlebrowser is :eek: IE gebruik ik eigenlijk nooit :thumbup:

Geplaatst
Ja hoor hij heeft gelijk.

[OFF TOPIC MODUS]

Hoe vaak moet ik 't nog zeggen: Micky is een meisje :thumbup::eek::lol:

Kipchen, wat leuk om ook eens andere actief geocachende meisjes te treffen!

[/OFF TOPIC MODUS]

Sowwy moderators!

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...