debendevanvier Geplaatst 7 september 2005 Geplaatst 7 september 2005 Mailtje hoeft niet meer. Ik las het hier en member only is er af Een van ons beide moet het aangevinkt hebben <{POST_SNAPBACK}> Ik zie het*mis* iets extra's *Bedankt* Jolanda mv 4
Myth Geplaatst 20 september 2005 Auteur Geplaatst 20 september 2005 naar aanleiding van dit draadtjehebben wij deze gemaakt de cache heeft goedkeuring van de kinderen gekregen met cyfer 7! ik hoop dat andere kinderen hem ook leuk vinden een pot met goud Jolanda mv 4 <{POST_SNAPBACK}> Ziet er erg leuk uit! Als we in de buurt zijn gaan we hem zeker opzoeken. Ik zag op het forum van .com iets in de richting die ik bedoel. (zie deze link) Ze zijn inderdaad niet trackable via .com, maar er lijkt toch genoeg animo voor.
debendevanvier Geplaatst 20 september 2005 Geplaatst 20 september 2005 Ziet er erg leuk uit! Als we in de buurt zijn gaan we hem zeker opzoeken. Ik zag op het forum van .com iets in de richting die ik bedoel. (zie deze link) Ze zijn inderdaad niet trackable via .com, maar er lijkt toch genoeg animo voor. <{POST_SNAPBACK}> Juist dat ze NIET trackable zijn vallen ze UIT het spel!! Dus verliest het zijn waarde*mijn kids zouden ze NIET leuk vinden! Of juist willen *verzamelen* Maar het is dan niet meer het spel schaten zoeken TB zijn ze ook gek op en moet ik loggen*de oudste van 10 log ze soms zelf omdat ik het weer vergeten ben En als je voor die pot met goud kom ,neem dan gelijk de andere kindercaches van ons mee er liggen er nu 5 Jolanda mv 4
Myth Geplaatst 20 september 2005 Auteur Geplaatst 20 september 2005 Ziet er erg leuk uit! Als we in de buurt zijn gaan we hem zeker opzoeken. Ik zag op het forum van .com iets in de richting die ik bedoel. (zie deze link) Ze zijn inderdaad niet trackable via .com, maar er lijkt toch genoeg animo voor. <{POST_SNAPBACK}> Juist dat ze NIET trackable zijn vallen ze UIT het spel!! Dus verliest het zijn waarde*mijn kids zouden ze NIET leuk vinden! Of juist willen *verzamelen* Maar het is dan niet meer het spel schaten zoeken TB zijn ze ook gek op en moet ik loggen*de oudste van 10 log ze soms zelf omdat ik het weer vergeten ben En als je voor die pot met goud kom ,neem dan gelijk de andere kindercaches van ons mee er liggen er nu 5 Jolanda mv 4 <{POST_SNAPBACK}> Ok, dan hebben we hetzelfde beeld. Als de coins niet trackable zijn worden ze verzameld en verdwijnen ze uit de roulatie. Bij trackable coins is die kans waarschijnlijk kleiner. Misschien kunnen we over een half jaartje - als het geweldige initiatief van Team Simpson is uitgeraasd - een vergelijkbare actie op touw zetten voor trackable kindermunten die in micro's passen?
madman Geplaatst 11 maart 2006 Geplaatst 11 maart 2006 Ik kan me herinneren dat ik dit topic een half jaar geleden gelezen heb. Sindsdien is mij bijgebleven dat microcaches aantrekkelijk moeten kunnen zijn voor kinderen. Toen had ik een leuk idee dat nu uitgewerkt is en ter review is aangeboden. Ze spelen een simpel (kind kan de was doen) spelletje en als dat gelukt is krijg je het coordinaat. Ter plekke is het "redelijk" makkelijk te vinden met een "kind eenvoudige" aanwijzing. Ik hoop dat dit een gewone micro wordt die kinderen leuk vinden om te doen. Wellicht dat ze na het vinden het spelletje gewoon nog eens spelen. Graag reacties wat jullie er van vinden. http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?wp=GCPV7E
TheFamily Geplaatst 11 maart 2006 Geplaatst 11 maart 2006 nou ik kan de cache pagina nog niet lezen natuurlijk, maar zodra ie goedgekeurd is zullen we eens kijken. het idee klinkt in ieder geval erg leuk.
Kruimeldief Geplaatst 11 maart 2006 Geplaatst 11 maart 2006 Graag reacties wat jullie er van vinden. http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?wp=GCPV7E <{POST_SNAPBACK}> nou ik kan de cache pagina nog niet lezen natuurlijk, maar zodra ie goedgekeurd is zullen we eens kijken. het idee klinkt in ieder geval erg leuk. <{POST_SNAPBACK}> Dan ben jij de enige die het niet kan lezen. Cache is goedgekeurd en staat online.
De Roode Loper Geplaatst 11 maart 2006 Geplaatst 11 maart 2006 Mooi gedaan . De cache ligt een beetje te ver uit de buurt om er meteen op af te stuifen. Misschien in juni tijdens een weekje vakantie in het Brabantse land.
TheFamily Geplaatst 11 maart 2006 Geplaatst 11 maart 2006 Dan ben jij de enige die het niet kan lezen. Cache is goedgekeurd en staat online. <{POST_SNAPBACK}> ja nu kan ik het inderdaad ook lezen
Kruimeldief Geplaatst 11 maart 2006 Geplaatst 11 maart 2006 Dan ben jij de enige die het niet kan lezen. Cache is goedgekeurd en staat online. <{POST_SNAPBACK}> ja nu kan ik het inderdaad ook lezen <{POST_SNAPBACK}> Ja, flauw van me huh?
Myth Geplaatst 11 maart 2006 Auteur Geplaatst 11 maart 2006 Leuk idee, en helemaal in het straatje van de doelgroep. Jammer genoeg net even te ver weg om vanavond nog even langs te gaan. Bovendien...: we worden zo in Sweet Lake City verwacht.
Team Aragorn Geplaatst 11 maart 2006 Geplaatst 11 maart 2006 Ja, leuk spelletje maar volgens mij ligt de cache op een plek waar je 's avonds niet mag komen? Dat wordt dus wachten tot het licht is.
fytske Geplaatst 17 maart 2006 Geplaatst 17 maart 2006 In Groningen liggen allemaal stempels verstopt, je moet dan wel een stempelkussen meenemen. Mijn zoon vind dat nog geweldig.
Aanbevolen berichten