Spring naar bijdragen

Cache eigenschappen


Aanbevolen berichten

Een van de mogelijkheden van de DHZ kaarten is het selecteren van de caches op basis van eigenschappen van de caches.

Een verzoek aan een ieder om deze eigenschappen even via de DHZ pagina's in te vullen.

Het is een kleine moeite en veel plezier voor anderen.

 

Een kleine waarschuwing voor de gebruikers van de DHZ kaarten is op zijn plaats, omdat ik die weet te vinden.... Automatisch...... Iedere maandag avond???? :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Done.

Ik vind alleen "loopafstand" een beetje vreemd voor een regular cache.  :thumbup:

Zo op het eerste gezicht heb je ook gelijk, maar niet iedere regular is vanuit de auto te loggen. ik heb met een "regular" wel eens meer kilometers moeten lopen dan met een flinke multicache.

De gein van zo'n regular is dan natuurlijk wel "verklapt".

Toch vind ik dat bij iedere cache eigenlijk verplicht is om te melden hoeveel kilometer de tocht is, of het ook geschikt is voor kinderen en, minstens zo belangrijk, of er ook honden mogen komen.

Net als Reintje zegt, kleine moeite en je voorkomt met deze informatie veel frustraties en het levert je gegarandeerd positieve(re) logjes op.

Ik heb aan dit soort info veel meer dan aan de touristische info op een cachepagina. Wat niet wegneemt dat ook dat byzonder gewaardeerd wordt natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo op het eerste gezicht heb je ook gelijk, maar niet iedere regular is vanuit de auto te loggen. ik heb met een "regular" wel eens meer kilometers moeten lopen dan met een flinke multicache.

De gein van zo'n regular is dan natuurlijk wel "verklapt".

Toch vind ik dat bij iedere cache eigenlijk verplicht is om te melden hoeveel kilometer de tocht is, of het ook geschikt is voor kinderen en, minstens zo belangrijk, of er ook honden mogen komen.

Net als Reintje zegt, kleine moeite en je voorkomt met deze informatie veel frustraties en het levert je gegarandeerd positieve(re) logjes op.

Ik heb aan dit soort info veel meer dan aan de touristische info op een cachepagina. Wat niet wegneemt dat ook dat byzonder gewaardeerd wordt natuurlijk.

 

Tja, zo had ik het nog even niet bekeken. Misschien moet ik nog wat meer caches lopen (zit pas aan de 69) om e.e.a. beter te bekijken. Bedankt voor je toelichting. :thumbup:

Voor m'n eigen cache heb ik dan nog steeds een probleem. Je kunt er bijna bovenop parkeren, met de pont slechts een metertje of honderd, maar met de bus wordt het toch wel een kilometertje wandelen op onbeschut terrein.

Ik ga dan maar voor de kortste mogelijkheid. :bangin:

bewerkt door dmace
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga dan maar voor de kortste mogelijkheid. :thumbdown:

Neem dan wel de heen en terug weg.

 

De afstand is met name van belang als er mensen gaan cachen die niet zo ver kunnen lopen.

Overigens staat er op de DHZ pagina waar je de eigenschappen kunt invullen een knopje met twee vraagtekens. Als je daar op klikt krijg je aanvullende info.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Vanavond hebben alle eigenaren van caches zonder eigenschappen en met geactiveerde DHZ functie een mailtje gekregen met het verzoek de eigenschappen in te vullen. (Overigens ook voor caches die al gearchiveerd zijn. :cry: )

Een ieder die de DHZ functionaliteit niet gebruikt (:blink:) wordt echter ook vriendelijk gevraagd om de eigenschappen in te vullen. Dat kan op deze pagina.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat hier toch om cachepaginas die in HTML geschreven zijn? De onze is dat niet en ik heb wel iconen er bij. Het staat wel in de cachebeschrijving. Ik hoop dat het zo goed is.

De gegevens kunnen ook gebruikt worden door geocachers die een DHZ kaart met een eigen filter willen maken. Dus iemand die alleen rolstoeltoegankelijke caches op zijn kaart wil zien heeft deze input van iedereen nodig.

ik ga ervan uit dat als je geen HTML op je cachepagina gebruikt en dus de icoontjes niet laat zien, de gegevens toch gebruikt worden voor de DHZ filters.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat hier toch om cachepaginas die in HTML geschreven zijn? De onze is dat niet en ik heb wel iconen er bij. Het staat wel in de cachebeschrijving. Ik hoop dat het zo goed is.

De gegevens kunnen ook gebruikt worden door geocachers die een DHZ kaart met een eigen filter willen maken. Dus iemand die alleen rolstoeltoegankelijke caches op zijn kaart wil zien heeft deze input van iedereen nodig.

ik ga ervan uit dat als je geen HTML op je cachepagina gebruikt en dus de icoontjes niet laat zien, de gegevens toch gebruikt worden voor de DHZ filters.

 

Ik kan wel dit te voorschijn "toveren". Ik denk dat het zo wel goed komt voor de DHZ kaarten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben een cache aan het voorbereiden, maar klopt het dat de cache-eigenschappen pas in te voeren zijn als de cache on-line is ?

Klopt. Voor die tijd weet ik niets van de cache en kun je dus ook niets invoeren.

 

ik ga ervan uit dat als je geen HTML op je cachepagina gebruikt en dus de icoontjes niet laat zien, de gegevens toch gebruikt worden voor de DHZ filters.

Is ook correct. Ik heb de betreffende tekst op de pagina al een beetje aangepast.

 

Ik kan wel dit te voorschijn "toveren". Ik denk dat het zo wel goed komt voor de DHZ kaarten.

Die aanname is correct. Wat er uit is gekomen staat hier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...