Venniper Cache-zoekers Geplaatst 22 augustus 2009 Share Geplaatst 22 augustus 2009 Tja: zo zie je jezelf nog eens terug ! De shirts zijn een proefje en vervaardigd voor een aantal teammembers. Op het event hebben BY Angels en ik een aantal positieve reacties en een aantal opmerkingen gehad. Die nemen wij mee en mogelijk dat na verloop van tijd deze in de shop komen. Maar ik heb net voor deProf weer 230 shirts besteld, dus die moeten eerst op ! LOL en wie is nu wie eigenlijk? Ken ik vast jullie achterkanten ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 14 december 2009 Auteur Share Geplaatst 14 december 2009 Vanwege een afbestelling heb ik hier momenteel een coin over in de goodiesshop. Het is deze: 100 Finds – Geo- Achievement Award Wie het eerst komt, die het eerst maalt ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hiker_R Geplaatst 14 december 2009 Share Geplaatst 14 december 2009 Vanwege een afbestelling heb ik hier momenteel een coin over in de goodiesshop.Het is deze: 100 Finds – Geo- Achievement Award Wie het eerst komt, die het eerst maalt ! Je hebt PB. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delta123 Geplaatst 12 januari 2010 Share Geplaatst 12 januari 2010 Als er meer gegadigden zijn kan deze dogtag dan misschien besteld worden? Ik wil er graag een hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eikenboom Geplaatst 12 januari 2010 Share Geplaatst 12 januari 2010 Als er meer gegadigden zijn kan deze dogtag dan misschien besteld worden? Ik wil er graag een hebben. Zet mij er ook maar bij! eikenboom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iersesetter Geplaatst 12 januari 2010 Share Geplaatst 12 januari 2010 Ik wil er ook wel 2 . Kan ze nog nergens vinden . Behalve bij Groundspeak , maar de verzendt niet naar NL. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 12 januari 2010 Share Geplaatst 12 januari 2010 Als er meer gegadigden zijn kan deze dogtag dan misschien besteld worden? Ik wil er graag een hebben. Heel leuk voor Luuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Krusko Geplaatst 12 januari 2010 Share Geplaatst 12 januari 2010 Als er meer gegadigden zijn kan deze dogtag dan misschien besteld worden? Ik wil er graag een hebben. Leuk voor onze Krusko! Dus ik heb wel interesse in 2! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikke Geplaatst 12 januari 2010 Share Geplaatst 12 januari 2010 Ik vind het zowiezo 'kwalitatief uitermate teleurstellend' dat dingen die je daar ziet niet hier kan kopen. Nu lukt dat wel weer met wat moeite 'via via' , maar dan ook gelijk 2x zo duur. (Ja ikke = hollander.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
yurrie-currie Geplaatst 12 januari 2010 Share Geplaatst 12 januari 2010 Als er meer gegadigden zijn kan deze dogtag dan misschien besteld worden? Ik wil er graag een hebben. Lijkt me leuk als deze ergens besteld kan worden doe ik ook graag mee groet Rick Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KarelKraak Geplaatst 12 januari 2010 Share Geplaatst 12 januari 2010 Ik vind het zowiezo 'kwalitatief uitermate teleurstellend' dat dingen die je daar ziet niet hier kan kopen.Nu lukt dat wel weer met wat moeite 'via via' , maar dan ook gelijk 2x zo duur. (Ja ikke = hollander.) Dat ligt enerzijds aan Groundspeak die maar een minimale korting geven aan verkopers, maar grotendeels aan de belastingdienst, ofwel de douane . Althans, dat is mijn ervaring... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasc0 Geplaatst 12 januari 2010 Share Geplaatst 12 januari 2010 Ik vind het zowiezo 'kwalitatief uitermate teleurstellend' dat dingen die je daar ziet niet hier kan kopen.Nu lukt dat wel weer met wat moeite 'via via' , maar dan ook gelijk 2x zo duur. (Ja ikke = hollander.) Al die producten die daar verkocht worden zijn via de goodiesshop van geocaching.nl verkrijgbaar. Je betaald bijna in alle gevallen in euro's wat daar in dollars vermeld staat. Is dat dan twee keer zo duur? Is de koers zo ernstig? Is dat dan via via? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
adrike Geplaatst 12 januari 2010 Share Geplaatst 12 januari 2010 Wij willen er ook wel 1 voor Nike onze husky. Hopelijk kunnen we meeliften met de bestelling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 12 januari 2010 Auteur Share Geplaatst 12 januari 2010 Ik zal bij de volgende bestelling wat (5 tot nu toe?) van deze Cachezin Dog tags van 5 $ mee bestellen. De prijs inclusief verzend zal 5 euro of iets minder zijn afhankelijk van de $-koers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delta123 Geplaatst 13 januari 2010 Share Geplaatst 13 januari 2010 (bewerkt) Ik zal bij de volgende bestelling wat (5 tot nu toe?) van deze Cachezin Dog tags van 5 $ mee bestellen. De prijs inclusief verzend zal 5 euro of iets minder zijn afhankelijk van de $-koers. Dank! Als ik hierboven tel kom ik op 8 stuks 13 januari 2010 bewerkt door delta123 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden