Gast 68-1030918519 Geplaatst 4 oktober 2002 Share Geplaatst 4 oktober 2002 Zeg dat wel. Nou halen ze ook de cache naar binnen als het een spatje regent. Zie de log van Quaestrix. Ben bang dat deze cache geen lang leven heeft Zie je het al gebeuren? Iedereen haalt zijn caches bij slecht weer binnen? Hadden ze toch beter een tupperwaredoosie kunnen gebruiken. GRTZ Kruimeldief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoGerard Geplaatst 4 oktober 2002 Share Geplaatst 4 oktober 2002 Ik denk dat die typgeiten achter dat raam, die doos bij nacht en ontij naar binnen halen. GeoGeiten dus... :laugh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gr1 Geplaatst 4 oktober 2002 Share Geplaatst 4 oktober 2002 Ik zou ze daar maar te vriend houden, GeoGerard. Ze hebben jouw beelden en zondag is de uitzending. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
prettig-ontspoorde-gps-juf Geplaatst 4 oktober 2002 Share Geplaatst 4 oktober 2002 Misschien zit er wel een legging in de cache van Mijk Pas maar op, want straks kom ik nog in roze legging op de kabouterschool.... :laugh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erics Geplaatst 4 oktober 2002 Share Geplaatst 4 oktober 2002 Da's bluf Eric Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joseph Geplaatst 5 oktober 2002 Auteur Share Geplaatst 5 oktober 2002 Pas maar op, want straks kom ik nog in roze legging op de kabouterschool.... :laugh: BLUUUUUUUUF, bluf, bluf, bluf, BLUUUUUUUUF Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast 115-1015176319 Geplaatst 5 oktober 2002 Share Geplaatst 5 oktober 2002 Pas maar op, want straks kom ik nog in roze legging op de kabouterschool.... :laugh: BLUUUUUUUUF, bluf, bluf, bluf, BLUUUUUUUUF OK Joseph en als het dan toch die legging wordt....kom jij dan als tegenprestatie zoals je op je avatar staat ??? :laugh: Edited By sjors on okt. 05 2002 at 11:59 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast 68-1030918519 Geplaatst 5 oktober 2002 Share Geplaatst 5 oktober 2002 OK Joseph en als het dan toch die legging wordt....kom jij dan als tegenprestatie zoals je op je avatar staat ??? Hahaha, reageert hij niet op. Hij was ook al oostindisch voor mijn voorstel om een tutu aan te doen. Dan doe ik een roze legging aan. Als dat spul tenminste nog ergens te verkrijgen is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
prettig-ontspoorde-gps-juf Geplaatst 5 oktober 2002 Share Geplaatst 5 oktober 2002 Dan doe ik een roze legging aan. Als dat spul tenminste nog ergens te verkrijgen is Als je er ergens nog tegen komt, van die roze leggings, sein mij ook even in dan, want ik ben vandaag uren wezen zoeken in de stad, maar er geen kunnen vinden.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Muizen Geplaatst 5 oktober 2002 Share Geplaatst 5 oktober 2002 Hoe een mooie discussie uit kan lopen op onderbroekenlol van RTL4 niveau. Ik ben geen azijnpisser maar begin me toch echt dood te ergeren aan mensen die de wijsheid in pacht denken te hebben maar zich hier op een beschamende wijze laten gaan. Het niveau van Alive&Cooking en het optreden hier komt aardig overeen. De appel valt niet ver van de boom zullen we maar zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MegaHeks Geplaatst 5 oktober 2002 Share Geplaatst 5 oktober 2002 Ik ben geen azijnpisser maar begin me toch echt dood te ergeren aan mensen die de wijsheid in pacht denken te hebben maar zich hier op een beschamende wijze laten gaan. Fantastisch toch. Waar ben jij dat kwijtgeraakt ? Mis je het niet ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast 68-1030918519 Geplaatst 5 oktober 2002 Share Geplaatst 5 oktober 2002 Mijnheer Koos, zou u niet zo willen generaliseren? U bent zoals u schrijft geen azijnpisser. Waarom doet u zich dan wel als een azijnzeikerd voor? U schrijft dat met dit soort van onderbroekenlol een mooie discussie wordt afgebroken. Mag ik u er op wijzen dat Chief Jozef deze thread is begonnen en er alleen maar een discussie is ontstaan omdat u zo nodig over roze leggings in de duinen begon en omdat u zo neerbuigend generalisseert over iemand die te gast is in een RTL4 programma of nog erger, iemand die het lef heeft om naar zo'n zender te kijken. Zonder uw discriminerende opmerkingen was er geenszins een discussie ontstaan. Buiten beschouwing latend of de discussie mooi of lelijk was. U schrijft over mensen die volgens u de wijsheid in pacht denken te hebben maar zich hier op een beschamende wijze laten gaan. Ik hoop dat dit een grapje is. Het is dan wel misplaatst maar goed, over humor valt niet te twisten. Als ik in deze thread uw reacties doorlees dan vraag ik me af wie in vredesnaam hier echt denkt dat hij de wijsheid in pacht heeft en wie hier dan zich op beschamende wijze heeft laten gaan. Uw manier van reageren is beschamend, uw manier van reageren is van een mannetje die denkt dat hij wijs is. Ik weet niet of u zo reageert vanuit een of ander bekrompen geloofsovertuiging of dat uw manier van reageren een gevolg is van een snobistische minderwaardigheidscomplex of van een latent aanwezige vorm van impotentie of een combinatie van deze. Wat ik wel weet is dat uw manier van reageren mij pissig maakt. Ik wil u dan ook zeer vriendelijk verzoeken om uw chagrijnige natuur vooral in de privésfeer te delen met uw eventuele familie en/of gezinsleden en liever niet op plaatsen waar ik rondstruin. Voordat er een discussie ontstaat mijnheer Koos, ik heb het bij deze al weer gesloten. U groetend Kruimeldief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flapper Geplaatst 5 oktober 2002 Share Geplaatst 5 oktober 2002 :exclamation: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Muizen Geplaatst 5 oktober 2002 Share Geplaatst 5 oktober 2002 Discriminerende opmerkingen. Om iets duidelijk te maken moet je af en toe charcheren dat deed ik met die roze legging en andere voorbeelden. Ik neem aan dat hier voldoende intellect aanwezig is om hier door heen te lezen. Wie discrimineer ik? Alle vrouwen in roze leggings? Laat me niet lachen. Weet je wel wat discriminatie echt inhoud? Ik zou me diep schamen om zo iets te roepen. Nog één maal en dan hou IK er over op. Er is namelijk een knuffelklupje rond het A&C gebeuren ontstaan waar ik verder niets mee kan. Alles wat ik op tafel breng is op voorhand al fout. Ook in IRC ben ik meerdere malen afgezeken. Ik betreur het dat geocaching in een RTL4 programma ter berde wordt gebracht. Liever had ik het in een serieus programma gezien. Niets meer, niets minder. Gewoon een mening. Een mening waarop een discussie volgt die je met open vizier tegemoet moet treden zonder mensen direct te kakken te zetten. De bezemstelen hebben het inhoudelijk goed gedaan, geen verkeerd woord daarover. Wat ik minder vind is dat ze totaal niet tegen opbouwende kritiek kunnen. Kritiek m.b.t. de programma keuze. Thats all. Opvallend trouwens hoeveel meelopers er plotseling zijn. Eén persoon zet de toon, zegt dat stront naar parfum ruikt en iedereen knikt ja. Hebben jullie geen eigen ruggegraat? Ik was van plan naar de GPS dag te komen. Als dit het niveau is waarop licht kritische mensen tegemoet worden getreden dan haak ik af. Wat een slappe hap! Ben er goed ziek van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoGerard Geplaatst 5 oktober 2002 Share Geplaatst 5 oktober 2002 Koos heeft naar mijn mening gelijk. Geocaching hoort thuis in een wetenschappelijk programma, met meer diepgang. Op de BBC heb je bijvoorbeeld Horizon en op Discovery Channel had je Tomorrows World, daar zat ik eerder aan te denken. Dan kan het onderwerp ook meer uitgediept worden en bereik je een publiek dat het beter snapt en er meer in geinteresseerd is en er meer mee kan. Het hoort naar mijn mening niet thuis in een kook-programma, waar de (homo) sexuele voorkeur van pluimvee als onderwerp behandeld wordt. Dat dat in de 21e eeuw in Nederland nog een gespreksonderwerp kan zijn, bespottelijk gewoon! Edited By gerardsmit on okt. 06 2002 at 00:21 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten