Spring naar bijdragen

Member only caches


Aanbevolen berichten

Ik ben gisteren avond weer geconfronteerd met een "members only" cache.

 

Omdat ik geen "member" ben bij geocaching.com, kan ik niet bij de gegevens van die caches.

Derhalve kan ik deze caches dus niet inlezen in de database.

Als gevolg daarvan staan deze caches niet op de kaarten en niet in de statistieken.

 

Voor mij bestaan die caches dus niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik ben gisteren avond weer geconfronteerd met een "members only" cache.

 

Omdat ik geen "member" ben bij geocaching.com, kan ik niet bij de gegevens van die caches.

Derhalve kan ik deze caches dus niet inlezen in de database.

Als gevolg daarvan staan deze caches niet op de kaarten en niet in de statistieken.

 

Voor mij bestaan die caches dus niet.

Vergeef me mijn domheid, maar zit hier een vraag aan vast?

 

Groeten Haak. (wiens PB's niet beantwoord worden)

bewerkt door Kapitein Haak
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aangezien ik ook geen"member" ben heeft zo'n cache voor mij ook geen toegevoegde waarde :dribble: .

Puur egoistisch gezien zou ik ze niet eens op de kaart hoeven zien.......... maar ja, er zijn natuurlijk cachers die wel "member" zijn en hier dus wel wat aan hebben.

 

Dus laat de situatie maar zoals die is Reintje....... tenzij er wensen komen van de "members" natuurlijk. (eigen kaart voor "Mebers Only" ofzo), maar dat ga ik als niet "member" natuurlijk niet aanslingeren.

 

M.I is er door de cacheplaatser gekozen voor selectiviteit. Met consequenties, voor en nadelen. Dat is een keuze, en die vrijheid hebben we gelukkig :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben gisteren avond weer geconfronteerd met een "members only" cache.

 

Omdat ik geen "member" ben bij geocaching.com, kan ik niet bij de gegevens van die caches.

Derhalve kan ik deze caches dus niet inlezen in de database.

Als gevolg daarvan staan deze caches niet op de kaarten en niet in de statistieken.

 

Voor mij bestaan die caches dus niet.

 

 

 

Reintje, misschien is dat ook wel handig dat die caches niet op de kaart staan.

Anders zou je als je geen lid van Members club bent, wel elke keer dat puntje zien op de kaart.Maar je kunt hem niet openen.

Of je moet er nog een aparte kaart op na houden, voor de members caches.Die dan weer verdeeld zijn is normaal, multie, webcam, enz...

 

Wat je nu hebt met die kaart is :dribble: .Nu maar hopen dat ze deze manier ook in Noorwegen doen, idiaal. :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Reintje, misschien is dat ook wel handig dat die caches niet op de kaart staan.

Anders zou je als je geen lid van Members club bent, wel elke keer dat puntje zien op de kaart.Maar je kunt hem niet openen.

Of je moet er nog een aparte kaart op na houden, voor de members caches.Die dan weer verdeeld zijn is normaal, multie, webcam, enz...

 

Wat je nu hebt met die kaart is  :dribble:  .Nu maar hopen dat ze deze manier ook in Noorwegen doen, idiaal. :dribble:

 

Om hoeveel M.O.caches gaat het eigenlijk? Is het de moeite wel waard om e.e.a. aan te passen? Volgens mij gaat het om een stuk of 5. Correct me if I'm wrong.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Reintje, misschien is dat ook wel handig dat die caches niet op de kaart staan.

Anders zou je als je geen lid van Members club bent, wel elke keer dat puntje zien op de kaart.Maar je kunt hem niet openen.

Of je moet er nog een aparte kaart op na houden, voor de members caches.Die dan weer verdeeld zijn is normaal, multie, webcam, enz...

 

Wat je nu hebt met die kaart is  :dribble:  .Nu maar hopen dat ze deze manier ook in Noorwegen doen, idiaal. :dribble:

 

Om hoeveel M.O.caches gaat het eigenlijk? Is het de moeite wel waard om e.e.a. aan te passen? Volgens mij gaat het om een stuk of 5. Correct me if I'm wrong.

 

 

Correct me if I'm wrong,

maar volgens mij gaat het hierom dat zelfs Reintje, als "onze" programmeur er niet bij kan en ze dus ook voor de members niet zichtbaar kan maken.

 

Maakt niet uit of het hier om 5 of 50 caches gaat, hiermee wordt de members wel een voordeel van het membership onthouden, waar wel voor wordt betaald.

 

Ik vind dat dat niet hoort.

 

Dat het vervelend is voor niet members om die puntjes op de kaart te zien waar ze niets aan hebben?

Ja en....? Ik zie ook elke maand mensen prijzen winnen in de loterij, doe ik niet aan mee en stoor me er dus ook niet aan.

Als ik me er wel aan zou storen? gewoon lid worden!

Heeft naast member only caches nog veel meer voordelen en ik zie het ook als een soort vergoeding voor al het werk wat met in geocaching.com en .nl steekt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Roode Loper Geplaatst op Vandaag, 09:24

Om hoeveel M.O.caches gaat het eigenlijk? Is het de moeite wel waard om e.e.a. aan te passen? Volgens mij gaat het om een stuk of 5. Correct me if I'm wrong.

 

Stand van zaken 25-04-2005: 8 waarvan er 2 op non-actief staan :dribble: en dat op een totaal van 1830 (waarvan er natuurlijk ook enkelen op non-actief staan) in Nederland....dus wat mist men nu precies? Maar wil je het onderste uit de kan in dit spelletje.....wordt premium lid :dribble:. En dan sluit ik me verder bij Twin Peaks aan.

bewerkt door Team Professor X
Link naar opmerking
Deel via andere websites

(...)

Correct me if I'm wrong,

maar volgens mij gaat het hierom dat zelfs Reintje, als "onze" programmeur er niet bij kan en ze dus ook voor de members niet zichtbaar kan maken.

 

Maakt niet uit of het hier om 5 of 50 caches gaat, hiermee wordt de members wel een voordeel van het membership onthouden, waar wel voor wordt betaald.

(...)

 

Kleine correctie: Ik ben een member, maar betaal niet aan geocaching.nl, wel aan geocaching.com.

 

Ik vind de stats, kaarten, etc op geocaching.nl een heel handige gratis service van deze officieuze club, ook als er wat MO-caches (wegens overmacht) mochten ontbreken.

 

Grtz,

M.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

(...)

Correct me if I'm wrong,

maar volgens mij gaat het hierom dat zelfs Reintje, als "onze" programmeur er niet bij kan en ze dus ook voor de members niet zichtbaar kan maken.

 

Maakt niet uit of het hier om 5 of 50 caches gaat, hiermee wordt de members wel een voordeel van het membership onthouden, waar wel voor wordt betaald.

(...)

 

Kleine correctie: Ik ben een member, maar betaal niet aan geocaching.nl, wel aan geocaching.com.

 

Ik vind de stats, kaarten, etc op geocaching.nl een heel handige gratis service van deze officieuze club, ook als er wat MO-caches (wegens overmacht) mochten ontbreken.

 

Grtz,

M.

 

 

Correctie op wat...

Members only caches zijn een extra voordeel voor members via geocaching.com, die horen dus zichtbaar te zijn ook op onze kaarten volgens mij.

 

Verder kan ik iedereen aanmoedigen om de gratis services van geocaching.nl te belonen met een donateurschap.

Er wordt daar door een aantal mensen veel tijd (en geld) in geinvetseerd en .... hoe meer donateurs des te meer gratis extra service er mogelijk wordt.

Wordt het er ook voor de minder draagkrachtigen onder ons alleen maar leuker op want de service blijft gratis en voor iedereen.

 

Een sociaal gebaar voor maar 10 euro per jaar :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anders zou je als je geen lid van Members club bent, wel elke keer dat puntje zien op de kaart.Maar je kunt hem niet openen.

Of je moet er nog een aparte kaart op na houden, voor de members caches.Die dan weer verdeeld zijn is normaal, multie, webcam, enz...

 

Dat het vervelend is voor niet members om die puntjes op de kaart te zien waar ze niets aan hebben?

Ja en....? Ik zie ook elke maand mensen prijzen winnen in de loterij, doe ik niet aan mee en stoor me er dus ook niet aan.

Als ik me er wel aan zou storen? gewoon lid worden!

Heeft naast member only caches nog veel meer voordelen en ik zie het ook als een soort vergoeding voor al het werk wat met in geocaching.com en .nl steekt.

 

 

 

Die kaart is o.a. bedoeld dat rond je woonplaats kunt zijn waar nog caches liggen, die je nog niet gedaan hebt.

En als ik dan wel caches in de buurt zie, maar kan hem niet openen. :dribble:

Ik mag graag een leeg veld zien om mijn woonplaats. :dribble:

bewerkt door camelion
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anders zou je als je geen lid van Members club bent, wel elke keer dat puntje zien op de kaart.Maar je kunt hem niet openen.

Of je moet er nog een aparte kaart op na houden, voor de members caches.Die dan weer verdeeld zijn is normaal, multie, webcam, enz...

 

Dat het vervelend is voor niet members om die puntjes op de kaart te zien waar ze niets aan hebben?

Ja en....? Ik zie ook elke maand mensen prijzen winnen in de loterij, doe ik niet aan mee en stoor me er dus ook niet aan.

Als ik me er wel aan zou storen? gewoon lid worden!

Heeft naast member only caches nog veel meer voordelen en ik zie het ook als een soort vergoeding voor al het werk wat met in geocaching.com en .nl steekt.

 

 

 

Die kaart is o.a. bedoeld dat rond je woonplaats kunt zijn waar nog caches liggen, die je nog niet gedaan hebt.

En als ik dan wel caches in de buurt zie, maar kan hem niet openen. :dribble:

Ik mag graag een leeg veld zien om mijn woonplaats. :dribble:

 

 

Ik doe niet mee aan de loterij, dus zal altijd wel in mijn Astra blijven rijden, maar dan wil ik ook geen Jaguars op mijn parkeerplaats zien, Zoiets?

bewerkt door camelion
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Correctie op wat...

Members only caches zijn een extra voordeel voor members via geocaching.com, die horen dus zichtbaar te zijn ook op onze kaarten volgens mij.

 

Nou, ik bedoel slechts dat geocaching.com, aan wie de premium members betalen, er ook niks aan kan doen dat er mensen zijn die een mooie site in elkaar draaien waar echter helaas geen MO-caches op te zien zijn.

 

Je kunt hier dus niet zomaar zeggen dat dat wel zou "horen". Het zou wel geinig zijn.

 

Grtz,

M.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar natuurlijk wel iets van kan worden gezegd....

 

Het is wellicht een idee voor het stichtingbestuur om de hoofdprogrammeur van de site (In dit geval Reintje) een membership te geven uit de kas van het donateursgeld, zodat die persoon in de gelegenheid is om leuke dingetjes uit te halen voor ons allemaal, zoals het genereren van completere stats en kaartjes.

 

Of om een gratiz membership te ritselen bij geocaching.com omdat de vrijwilligers hier nu eenmaal veel bijdragen aan de populariteit van het spelletje. Dat moet eigenlijk ook wel lukken.

 

Gr.M.

 

(...)

die horen dus zichtbaar te zijn ook op onze kaarten volgens mij.

 

Verder kan ik iedereen aanmoedigen om de gratis services van geocaching.nl te belonen met een donateurschap.

Er wordt daar door een aantal mensen veel tijd (en geld) in geinvetseerd en .... (...)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...