walking spirit Geplaatst 15 februari 2007 Geplaatst 15 februari 2007 Heeee, ik had laatst idd een copietje in een cache gevonden. Volgens mij deel 4 maar weet t niet zeker meer. Leuk om even te zien. Heb m inmiddels weer voor een andere speurneus in een andere cache gedaan.
rhgs Geplaatst 2 maart 2007 Geplaatst 2 maart 2007 Weet iemand waar ik die filmpjes met een beetje snelheid kan downloaden? Nu heb ik breedband, maar 60kB/sec. schiet niet echt op...
danosi Geplaatst 2 maart 2007 Geplaatst 2 maart 2007 Weet iemand waar ik die filmpjes met een beetje snelheid kan downloaden?Nu heb ik breedband, maar 60kB/sec. schiet niet echt op... als je bij www.youtube.com naar " Icenrye's geocaching Videozine " zoekt kan je de meeste afleveringen streaming bekijken kwalitatief een stuk minder maar wel direct te bekijken.
dmace Geplaatst 4 maart 2007 Auteur Geplaatst 4 maart 2007 Weet iemand waar ik die filmpjes met een beetje snelheid kan downloaden?Nu heb ik breedband, maar 60kB/sec. schiet niet echt op... Zelden problemen met Archive.org, waar IceNRye z'n filmpjes in diverse formaten en kwaliteiten neerzet. Hou er wel rekening mee dat archive.org een amerikaans initiatief is, extreem populair, en dus vooral 's-avond trager, want dan zijn al de yankees wakker en op het net aanwezig. Ik slurp ze meestal 's-morgens binnen, en met volle snelheid. Voor het binnenhalen van filmpjes op Youtube of Google-Video kan ik je Ook! aanraden. Voor afspelen of converteren naar andere formaten dan flash-video kun je RIVA gebruiken.
GlennD Geplaatst 5 maart 2007 Geplaatst 5 maart 2007 leuke zine die aflevering 20 ! zo zie je dattie het steeds beter presenteert
speurhond Geplaatst 15 juli 2009 Geplaatst 15 juli 2009 Ik was even dit draadje aan het lezen en heb even gekeken naar de filmpjes. Ik kan jullie melden dat er inmiddels 42 van deze serie zijn http://www.archive.org/details/IcenryesGeo...eozineEpisode42. Groetjes speurhondje
Krimpenees Geplaatst 6 oktober 2010 Geplaatst 6 oktober 2010 Zijn er dergelijke filmpjes ook in het nederlands? Mijn engels is bl superslecht
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden