Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
En iemand uit Emmen kan op de fiets naar....... ;) .

Die heeft het heel makkelijk.

GD46-JUIS

Latitude: 52.8050 (N 52° 48.300)

Longitude: 6.9735 (E 006° 58.410)

Near: Emmer-Erfscheidenveen, Netherlands

Maps

This dashpoint should be visited only during the month of April, 2005.

Visits before or after that month will receive zero points.

• 1 month later...
Geplaatst
Een nieuwe maand met nieuwe kansen:

Een mooi voorbeeld van zo'n geodashing kans.

Huh!? Near Vinkenkade??? Hahahaha, Amerikaanse verbastering van Vinkeveen misschien?

Ik volg al een tijdje de mailinglist van geodashing. Op zich wel geinig dat er ook andere spelletjes met de gps worden verzonnen dan enkel geocachen. Toch heb ik nog niet de lol er van kunnen inzien om inderdaad op zoek te gaan naar een punt. Maar Vinkenkade is wel in de buurt.

Op zich lijkt "Shutterspot" mij leuker. Maar het is allemaal nog een beetje te beperkt. Er waren nog geen shutterspots in NL toen ik voor het laatst keek.

Geplaatst

Het ziet er wel grappig uit maar er liggen mij iets te weinig punten in NL om hieraan mee te gaan doen.

Dat punt dat trouwens net over de grens in Duitsland ligt ligt middenop een vliegveld. :kissie: Dat verklaart waarschijnlijk waarom het bij een attempt is gebleven en geen visit is geweest.

Geplaatst
Dan lijkt mij het verzamelen van confluence degree points een interressanter project maar dat schiet al heel hard op.

Maar mocht je nog eens een op verre vakantie gaan check dan:

http://www.confluence.org/

Deze site wordt nog wel eens door mijn zwager (leraar geografie op een middelbare school) gebruikt om bijv. alle klimaatzones langs een bepaalde lengte graad te bekijken.

Wim

Da's ook een leuk spelletje! Maar die in Europa zijn zo'n beetje vergeven. Ik heb me dus gericht op de zee. Drie maal raden wie de twee voor onze westkust op zijn naam heeft... En deze zomer pakken we er nog een paar! Enne op zee liggen geen geocaches, dus moet je wat anders verzinnen :kissie:

Geplaatst (bewerkt)
Een nieuwe maand met nieuwe kansen:

Een mooi voorbeeld van zo'n geodashing kans.

Huh!? Near Vinkenkade??? Hahahaha, Amerikaanse verbastering van Vinkeveen misschien?

De vinkenkade ligt ietsje hoger aan de andere kant van de baambrugse zuwe.

Dichtsbijzijnde begin van de vinkenkade is zo'n 2.5 kilometer weg.

En bij flink inzoomen krijg ik weer natte voeten :blush:

bewerkt door dmace
Geplaatst
Als ik met Mapquest inzoom houd ik gewoon droge voeten...

Dat komt omdat mapquest in lagen is opgebouwd.

En waar geen weg ligt, is niet zo interessant voor mapquest.

Je komt uit op een (w)eiland.

Geplaatst

Voor dit punt in Eemnes zit je vlak bij meetpunt 329333, kun je daar ook overzichtsfoto's van maken. :beerchug:

Volgens mij kom je qua dashpoint midden tussen de woonhuizen uit, aan de andere kant van de weg mooie groene weilanden, en dan het kerkje als meetpunt. Succes.

Groeten Jan-Willem.

• 1 month later...
Geplaatst (bewerkt)

Lijkt me leuk ligt er hier (Den Haag - Zoetermeer - Delft) in de buurt ook wat.

bewerkt door hrng
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...