Geothean Geplaatst 21 januari 2005 Share Geplaatst 21 januari 2005 Ook van ons heel veel sterkte toegewenst met dit grote verlies. Onbegrijpelijk wat er deze week toch allemaal gebeurt. Theo en Anja, Halsteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamTobi Geplaatst 21 januari 2005 Share Geplaatst 21 januari 2005 Het blijft een sombere week... ondanks dat we elkaar niet kennen, sterkte. Danny/As Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dutch-locutus Geplaatst 21 januari 2005 Share Geplaatst 21 januari 2005 Adriaan en familie veel sterkte toegewenst in de tijd die komen gaat. Dat je de kracht zal vinden om verder te gaan. Allard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ranonkel Geplaatst 21 januari 2005 Share Geplaatst 21 januari 2005 Ik heb genoten van het rondje en ben erg blij dat ik een kaars opgestoken heb. Dat is namelijk iets wat ik normaal niet doe. Blijkbaar had ik onderbewust al dit trieste idee. Afgelopen week heb ik pas voor het eerst iets mogen vernemen van de overburen en heb elke mijn gedachten bij de overburen gehad toen ik met mijn auto langs de woonwijk reed op weg naar het pand van CR-Delta. Ik weet zeker dat ik dat ik aan haar zal denken elke keer dat ik een cijfer- of woordpuzzel doe. Mijn condoleances voor de gehele familie en haar vrienden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RedRocks Geplaatst 22 januari 2005 Share Geplaatst 22 januari 2005 Pas nu dringt de impact van Vierkantje puzzelen tot ons door. Ooit kwamen wij bij jullie aan de deur in de hoop -om behalve een kop koffie met jullie te drinken- kennis met jullie te maken. Helaas mocht het er toen niet van komen! Nu betreuren wij dat ten zeerste. Wij wensen partner, kinderen en verdere familie en vrienden veel sterkte toe bij het verwerken van dit verlies. Wij zullen ter nagedachtenis spoedig de nog ontbrekende puzzels oplossen , lopen en loggen! Groeten van sterkte, Peter en Corine. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
traanbok Geplaatst 22 januari 2005 Share Geplaatst 22 januari 2005 Wat een week. Heel heel veel sterkte. Iwan en Monica Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoTeeth Geplaatst 22 januari 2005 Share Geplaatst 22 januari 2005 Mijn condoleances. Ik wens de nabestaanden en naasten van Lisette heel veel sterkte voor de komende tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
speurneusje Geplaatst 22 januari 2005 Share Geplaatst 22 januari 2005 Ja via deze weg wil ik jou ook veel sterkte wensen. Ja ik heb de rondje nog niet gelopen, maar wel al gepuzzeld en ik vond ze nu al leuk. groetjes speurneusje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoDoc Geplaatst 22 januari 2005 Share Geplaatst 22 januari 2005 Tja, wat kan ik er nog aan toevoegen? Heel veel sterkte gewenst door GeoDoc uit Erica. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MegaHeks Geplaatst 22 januari 2005 Share Geplaatst 22 januari 2005 Adriaan Heel veel sterkte met dit verschrikkelijke verlies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Xaa Geplaatst 22 januari 2005 Share Geplaatst 22 januari 2005 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Euro en Co Geplaatst 22 januari 2005 Share Geplaatst 22 januari 2005 Ook weer veel te jong! Sterkte.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Crow & Éowyn Geplaatst 22 januari 2005 Share Geplaatst 22 januari 2005 Wederom een zwarte vlek in deze week. De caches van jullie heb ik graag gelopen, altijd leuke rondjes en grappige kistjes. Veel sterkte met het verlies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sgt1Thor Geplaatst 22 januari 2005 Share Geplaatst 22 januari 2005 Ook hier heel veel sterkte gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 22 januari 2005 Share Geplaatst 22 januari 2005 We kennen jullie caches helaas niet, maar dat maakt natuurlijk geen verschil in ons medeleven. Veel sterkte de komende tijd en we hopen dat de tijd de wonden heelt. GRTZ Evert en Frouwke Team Dauwtrappers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden