Spring naar bijdragen

Nooit meer samen cachen


De Overburen

Aanbevolen berichten

Vandaag tijdens het Event in het Noorden hoorde ik van het overlijden van je vrouw.

Hoewel we elkaar nooit ontmoet hebben wil ik je toch van harte condoleren met dit zware verlies.

 

Heel veel sterkte voor de toekomst.

 

hgomsk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hallo Adriaan,

 

Samen met onze dochter heb ik deze zomer alle puzzeltjes opgelost. Sindsdien zitten ze in de map om ze een keer te lopen als we in de buurt zouden zijn. Tot nu toe zijn we er niet aan toe gekomen.

Vandaag las ik het bericht op de forum en ik werd er even stil van.

Adraan, wij wensen jou, jullie familie, vrienden en bekenden heel veel sterkte met het dragen van dit verlies.

 

Corrie en Erik

Team NL1EDE

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Adriaan.

 

Van de zomer nog heb ik, zonder aanvankelijk iets te weten, bij jullie aangemeldt. Twee keer heb ik jullie beiden kunnen ontmoeten, en hebben jullie gezelligheid en gastvrijheid geboden. Vorige week moest ik van Ranonkel vernemen, dat het niet goed meer ging.

Mijn hart staat er stil van. Ik wens je en je kinderen dan ook alle sterkte die je maar nodig mag hebben.

 

Enne, je bent altijd welkom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lisette was voor mij de eerste geocacher die ik ontmoette.

Ik werd hartelijk onthaald en heb genoten van haar optimisme en mooie verhalen.

Ik wens jullie heel veel sterkte toe in deze vreselijk moeilijke tijd.

Geerralde (team Gi*Gi)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Adriaan,

 

Net heb ik gelezen dat jouw lieve vrouw Lisette is overleden.

Hierbij wil ik je alle sterkte toewensen.

Wij vinden het heel erg dat jullie niet langer samen van dit leven mochten genieten.

Ook wij, Pig in the Mud (John) en ik zullen een kaarsje opsteken als wij aan puzzel 12 gaan beginnen.

 

 

 

Mountainnurse en Pig in the Mud ( Angelique en John)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In gedachten denken we terug aan 29 aug. jl. Onze eerste eigen cache was net een paar weken actief en we kregen telefoon van Adriaan die met 2 andere teams de eindlocatie wilden verifiëren. We sprongen direct in de auto om iedereen te ontmoeten. Het gevolg was een gezellig onderonsje en terwijl de mannen de cache vonden, hebben we kennis gemaakt met Lisette en hun hondje Mieke. Ze vertelde ons van haar ziekte en dat ze - als het even wat minder ging - met veel plezier aan de uitbreiding van haar "rondjes puzzelen" werkte. We vonden haar een zeer moedig mens en in de weken daarna hebben we dan ook alle 9 rondjes met plezier gedaan. De vierkantjes had ik nog steeds liggen en besloot ze afgelopen week even opnieuw uit te printen....... mijn hart stond even stil toen ik de log van Delta123 en Jacq bij nr. 12 las......

 

Adriaan, heel veel sterkte gewenst om dit verlies te verwerken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een schok te lezen dat je vrouw je ontvallen is. Zo jong nog! Het leven is zo hard.

 

We hopen dat je de kracht kan vinden om verder te gaan.

Heel veel sterkte om dit enorme verlies te verwerken.

 

We denken aan je en branden vanavond een kaars voor Lisette.

 

Rita & René

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...