Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
Misschien zie ik wat over het hoofd maar:

Waar staan die afspraken????

Hawkeyes heeft goede contacten met het SBB, dus hij moet er meer over kunnen vertellen.

Ik heb begrepen dat hij en het GC.nl team afspraken gemaakt heeft met het SBB. :thumbup:

Geplaatst
Volgens mij wordt het toch tijd dat je gaat verhuizen, hier naar Limburg, want hier ben jij volgens mij beter op je plaats. :thumbup:

Hier krijg je tenminste nog weerwoord van oom agent en Ko de boswachter!!!! :thumbup:

Ik zat eigenlijk te denken aan omgeving Nijverdal, als ik ga rentenieren, maar och Limburg is ook niet gek. Maar vanuit Limburg naar caches toe rijden is net als vanaf Drenthe. Ik gal dan liever wat meer vanuit Overijssel :D

Ik denk niet dat ze in Limburg op mij zitten te wachten hoor.

Ik vraag me eigenlijk af hoe je gedachten zijn als je denkt dat ik daar beter op mijn plaats ben :(

Tja, voor wat mijn werk betreft, ik zou natuurlijk kunnen aankloppen bij het moederbedrijf in Geleen ..... Maar ja, als die gasten hier op bezoek komen kan ik ze al nooit verstaan, laat staan dat ik er tussen woon :)

Kruimel_tr_2.gif

Geplaatst
Agent weet waarschijnlijk van niets, behalve dat er veel wat niet deugt gebeurt in de grensstreek

Ik denk dat bedoeld wordt: "dat veel wat er niet deugt in beginsel een grensgeval is" :thumbup:

Geplaatst
Agent weet waarschijnlijk van niets, behalve dat er veel wat niet deugt gebeurt in de grensstreek

Ik denk dat bedoeld wordt: "dat veel wat er niet deugt in beginsel een grensgeval is" :)

Hahaha, een beetje in bochten wringen, iets van Maggi en iets van jezelf en.... je hebt een heel ander verhaal.

Zo begint het er al aardig op te lijken. :thumbup:

Kruimel_tr_2.gif

Zijn de stuurlui aan wal, opstokers of afzijkers?

Geplaatst
Heb netjes van SBB eem schriftelijke vergunning, er wordt naar het lijkt nogal wat verschillend in den lande opgetreden?

Tja, het blijkt dus dat die NIETS waard is, want elke overijverige boswachter kan gewoon roet in het eten gooien, jou dwars zitten en/of de cache verwijderen. Je hebt nergens recht op.. :blink:

Nico

Geplaatst
Tja, het blijkt dus dat die NIETS waard is, want elke overijverige boswachter

Hoe kan een schriftelijke vergunning van SBB voor hun eigen mederwerkers dan niets waard zijn. Begrijp ik niet helemaal. :blink:

Geplaatst
Tja, het blijkt dus dat die NIETS waard is, want elke overijverige boswachter

Hoe kan een schriftelijke vergunning van SBB voor hun eigen mederwerkers dan niets waard zijn. Begrijp ik niet helemaal. :blink:

Heb jij die altijd bij je als je die boswachter tegen komt?

Hebben je bezoekers van die cache die vergunning bij zich als ze 'betrapt' worden door zo'n boswachter?

Het blijkt regelmatig dat zo'n boswachter helemaal niets van die SBB afspraken weet en dan houdt de zinnigheid van zo'n afspraak al snel op.

Nico

Geplaatst

Volgens mij is SBB georganiseerd in beheerseenheden.

Het lijkt mij dat er binnen deze regionale eenheden toch wel overeenstemming zal zijn en/of dat je daar wel degelijk verhaal kunt halen . :blink:

Mijn ervaringen zijn in ieder geval goed.

Ook geen gedoe met schriftelijke toestemming, betalen of wat dan ook.

Wel in goed overleg en de route en de cacheplaatsen duidelijk maken.

Kortom , het is niet louter misere bij de grote beheerders mensen! :P

Geopatra.

Geplaatst
Heb jij die altijd bij je als je die boswachter tegen komt?

Hebben je bezoekers van die cache die vergunning bij zich als ze 'betrapt' worden door zo'n boswachter?

Nee maar een afschriftje(fotokopietje) van die vergunning zit in de cache-kist. Dus kun je hem altijd laten zien, toch?

Geplaatst
Nee maar een afschriftje(fotokopietje) van die vergunning zit in de cache-kist. Dus kun je hem altijd laten zien, toch?

Zeer goed idee, dat ik daar zelf niet opgekomen ben, bedankt voor de tip!!

• 3 weeks later...
Geplaatst

Het probleem is toch nog goed opgelost.

De 2 heren die zo hard van de toren hebben geblazen, hebben bij de boswachter die ooit toestemming heeft gegeven een groot L*L verhaal opgehangen.

En hebben er toch heeeel veel bij verzonnen.

Ik ben terplaatse gaan kijken met de boswachter, het enige wat hij zei is, als je er mee was verder gegaan dan hadden ze geen poot voor op te staan.

Ten eerste je stond in duitsland, en klopt hier loopt ook een pad.

En wat was ook alweer de openings zin van de heren; jij krijgt een verbaal voor het niet op de paden blijven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Maaaaaaaaaaaaar zo als gewoonlijk ze geven toch niet alles toe, dus toch verplaatsen.

Dus ging Petertje weer in discusie, met als gevolg,oke je kan hem hier laten liggen, maar volgend jaar krijgt dit gebied een nieuwe bestemming en dan moet je hem toch verplaatsen.

Dus ik heb er voor gekozen om hem dan maar meteen te verplaatsen.

Maar ben ook blij dat ik toch iets heb gewonnen.

Eind goed ,bijna alles goed.

Geplaatst
Maar ben ook blij dat ik toch iets heb gewonnen.

Eind goed ,bijna alles goed.

Gefeliciteerd daarmee!! :rolleyes:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...