Spring naar bijdragen

Storing inzoomen


Aanbevolen berichten

Tot mijn grote schrik merk ik opeens dat het normale inzoomen op de gewone kaart "stuk" is.:)

Op mijn test machine werkt het wel.

Het is een stuk code dat al tijden niet is aangepast.

Weet iemand met zekerheid te zeggen wanneer het zoomen op de normale kaart nog werkte?

 

De DHZ kaarten doen het wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Nou, volgens mij is het vandaag wéér zover; inzoomen lukt niet  :blush:

 

Het is wat traag ja, maar het lukt hier wel.

 

Kruimel

santa_ho2_.gif

Als men wil dat wij als consument meer gaan uitgeven om de economie aan te zwengelen, is dan niet de eerste stap dat al die bezuinigingen worden teruggedraaid?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik bekijk gewoon de kaart van Nederland en zoom in en kan caches aanklikken.

 

Ik doe dit trouwens niet vanaf "voorblad" van .nl, maar vanuit de DHZ optie. Alles werkt hier zoals het behoort te werken.

 

Kruimel

santa_ho2_.gif

Een gezond mens is niet voldoende onderzocht.

 

EDIT: Het werkt nog steeds :blush:

bewerkt door Kruimeldief
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij mij doet hij het ook al 2 dagen niet... :(

Weet je wat nu zo aardig is? Dat op http://www.geocaching.nl/sgn/Contact.php een pagina staat waar je vragen kunt stellen aan geocaching.nl.

Stel, de kaarten werken niet. Dan ga je naar deze pagina en krijg ik even later een mailtje dat er wat mis is.

 

Als ik dat mailtje dan ontvang, dan weet ik dat er wat mis is, en dan ga ik het oplossen.

Naast de opmerkingen op het forum is er NIEMAND die de moeite heeft genomen om mij een mail te sturen. :crybaby: Blijkbaar niet belangrijk dus. :no:

 

Toevallig ging ik vandaag nog even bij Loper langs. Omdat hij met mij meeging naar caches die ik niet kon vinden, maar hij al had gevonden, zijn we niet via de DHZ kaart maar via de normale kaart naar die cache gegaan. Toen bleek mij dat het niet werkte. :cry:

 

Tijdens het doen van de caches heb ik even zitten filosoferen wat er mis kon zijn. Na eenaanpassing waarbij ik 49 heb veranderd in 49.5 doet de boel het weer.

 

Maar er moet mij nog wat van het hart: Geocaching.nl wordt draaiende gehouden door een aantal vrijwilligers die er vaak enorm veel tijd in steken. Er is dus geen 24 uurs bewaking op de functionaliteit. En omdat het aantal functie nogal groot is kan het goed zijn dat er ergens een functie uitvalt, terwijl een soort gelijke functie gewoon nog loopt. Probeer dus een beetje te helpen met het in de lucht houden van de site.

Als er problemen zouden zijn die ik kende, had ik dat natuurlijk allang op het forum geplaatst. Net als op 16 december. Ik heb liever 100 mailtjes in mijn mailbox over hetzelfde, dan 5 man die klagen en verder geen actie ondernemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...