Spring naar bijdragen

Storing inzoomen


Aanbevolen berichten

Beste Reintje de Vos,

 

Dat ik op het forum vermeld dat een bepaalde optie het niet doet is zeker niet om te klagen. mijn "actie" was dan ook om het hier te melden...en wat ik nu begrijp is dat dus niet de juiste plaats en wordt het zelfs gezien als klagen, jammer was absoluut niet de intentie om te klagen alleen om te signaleren en op deze wijze te helpen dat het opgelost kon worden.

 

In het vervolg zal ik gebruik maken van de opgegeven link....

 

 

Nickx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Lieve Reintje :crybaby:

 

Ga maar even lekker onthaasten en daarmee dus een prettige vakantie toegewenst en tot het volgend jaar.

 

Als we willen cachen en de kaarten werken niet meer, we kunnen altijd nog via .com en op nearby klikken.

 

En nu niet zo zitten te pruilen, ook ik heb niet aan die ene contact link van de "voorpagina" van .nl gedacht.

 

Ik kom daar eigenlijk nooit meer. Alles gaat vanuit het forum of via links die ik op mijn bureaublad heb staan, zoals DHZ en bugrace.

 

En je weet het, het forum is de kroeg, daar wordt geklaagd. De officiële weg kennen er vast niet veel. En wat maakt het uit? Er is altijd wel iemand in de kroeg die het doorspeelt of men wacht gewoon totdat jij ook eens komt langsneuzen :cry:

 

Trouwens, de vorige keer was er ook niets aan de hand via DHZ en wel via de site. Nu leek dat ook weer zo te zijn, totdat bijvoorbeeld thira en candor er ook niet op konden komen via DHZ.

 

Hoe kan het dat ik er geen last mee had? Ik heb gisteravond om het uit te proberen alle regio's van Nederland ingezoomd en overal caches aangeklikt. No problemo.

 

Prettige dagen en fijne jaarwisseling en tot het volgende jaar.

 

Kruimel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stel, de kaarten werken niet. Dan ga je naar deze pagina en krijg ik even later een mailtje dat er wat mis is.

 

Als ik dat mailtje dan ontvang, dan weet ik dat er wat mis is, en dan ga ik het oplossen.

Naast de opmerkingen op het forum is er NIEMAND die de moeite heeft genomen om mij een mail te sturen. :crybaby: Blijkbaar niet belangrijk dus. :cry:

 

Sorry, maar ik heb gisteravond wel een mail gestuurd.

 

Groeten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...