Spring naar bijdragen

Registreren


Ga je het programma registreren?  

38 leden hebben gestemd

  1. 1. Ga je het programma registreren?

    • Ja, binnenkort
      0
    • Ja, heb ik al gedaan
      21
    • Nee, te duur
      0
    • Nee, ik gebruik het te weinig dus laat maar zitten
      5
    • Huh? wat is GSAK?
      12
    • Zie toelichting
      0


Aanbevolen berichten

Toelichting:

 

Met GSAK kun je bijv. het LOC bestand van GC NL inlezen en beheren/exportere etc. Als premium member kun je de GPX inlezen inclusief beschrijvingen/logs van alle caches.

 

GSAK (Geocaching Swiss Army Knife)

GSAK website

 

For the last 4 months I have spent well over 60 hours per week on GSAK development and support. I would have to say GSAK has now gone way beyond a hobby (some may say an obsession). I no longer have a full time job, and am committed totally to the future of GSAK. For this reason version 4.2 sees the introduction of the "nag screen". It would appear there is a demand for this type of “geocaching” software, and I am just trying to meet this demand to the best of my ability. I don't expect to make a fortune out of GSAK. I just want enough registrations to stand on my own two feet and continue to develop GSAK.

bewerkt door rhgs
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Gebruik het amper. Ik heb alleen het mes nodig, en niet de kurkentrekker, de priem, de flessenopener , het loepje, de tandenstoker, het pincet, de zaag, enz.

En dan pak ik het mes, en dan zitten er zoveel dingen op, dat ik niet eens eenvoudig het mes terug kan vinden. M.a.w. voor mij is het ietsiepietsie veel te veel van het goede. Ik kan mijn weg er ook absoluut niet in vinden. Laat ik zeggen dat ik het een waardeloos pakket vind, waarbij aangetekend dient te worden dat het in dit geval meer over mij zegt, dan over het pakket ;)

Maar ik ben dan ook een cacher die met een stuk papier, pen, GPS en evt kompas voldoende heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog niet zo heel lang geleden (net voor de zomervakantie) hoorden wij van dit programma. Voorheen werd alles met easyGPS "beheerd". Gelijk was mij (Spirit) duidelijk dat het veel meer mogelijkheden bood. Toendertijd meteen geregistreerd dus. Toen het daadwerkelijk een koop-product werd, kregen we zelfs de mededeling dat wij niet de huidige prijs ervoor hoefden te betalen, omdat we ons al eerder hadden gemeld. Dat noem ik nog eens service. En inderdaad, in combinatie met een Premium Membership wordt alles nog veel leuker. ;)

Ik zal ongetwijfeld nog lang niet alle opties gebruiken, maar die ik al wel ontdekt hebt, zijn ontzettend prettig om mee te werken. maw TOPPIE.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb me gelijk laten registreren toen ik voor het eerst met het progje in aanraking kwam en dat is 154 dagen geleden ;). Het was toen nog freeware en ik was zo van het progje overtuigd dat ik gelijk geld heb over gemaakt. Ik meende dat registratie van het freeware progje toen 15 dollar was. Daarna zou ik alle versies gratis krijgen, ook de versies die nu gewoon te koop zijn voor 20 dollar.

 

Ook al hebben we geloof ik al een paar maanden niet gecached en buiten de suprise-event en eventuele andere events om zal het nog wel een paar maanden duren voordat we weer op pad gaan, toch gebruik ik GSAK dagelijks. Alleen al om die 5 pocketqueries die ik per dag krijg erin op te slaan. ;)

 

GSAK is zijn geld driedubbel waard. Ik gebruik het overal voor. Wil ik weten in welke cache mijn tb's liggen? Gewoon GSAK starten en in een paar seconden weet ik in waar ze zijn. Welke cache is maagd? Is de cache de laatste tijd nog gevonden? En zo zijn er volgens mij nog wel 100 verschillende mogelijkheden.

 

Huh, nee, ik krijg geen geld voor reklame.....

 

 

livetext1.gif

 

Kruimeldief laughter_3_tr.gifIk ken een zinnetje dat irriteert... Ik ken een zinnetje dat irriteert... Ik ken een zinnetje dat irriteert... Ik ken een zinnetje dat irriteert... Ik ken een zinnetje dat irriteert... Ik ken een zinnetje dat irriteert... Ik ken een zinnetje dat irriteert... Ik ken een zinnetje dat irriteert... Ik ken een zinnetje dat irriteert... Ik ken een zinnetje dat irriteert...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geniaal tool. Vind eigenlijk dat je het voor niets moet krijgen van GC.com als je voor Pocketqueries registreerd, en GC.com de $20 overmaakt op rekening van Clyde. Ik vermoed dat Pocketqueries en GSAK hand in hand gaan; voor mij wel in elk geval.

 

Telkens als ik een optie suggereer zit die er de volgende versie in. Inmiddels ben ik er in geslaagd om met een batch-file automatisch pocketqueries uit mijn mail te halen en te importeren, met slechts een dubbele druk op de knop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Al gedaan,

 

ik vind dit een fantastisch stukje software waar je zeker zo'n klein bedrag voor over moet hebben.

 

Vooral de macro functie i.c.m. GPX abo (premium membership) is voor mij onmisbaar geworden.

 

superboppe: ik zou die batch weleens willen zien; lijkt me handig! ;)

 

lteunis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb dit progje een tijd eleen al geregistreert.

En via de macro functie loopt het allemaal erg soepel.

met 1 batch file:

import gpx bestanden

export naar ov2 (tomtom3)

export naar wpt (ozi)

export naar gesplitste gpx bestanden.

 

de filters die je kan bouwen etc zijn echt top

 

;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...