Gast psv88 Geplaatst 22 november 2004 Geplaatst 22 november 2004 Hoi Hoi, Ik heb iemand bereid gevonden om het te regelen dit weekend. (Het hoeft inderdaad geen officiele cache te worden.) Ik laat het jullie weten via dit forum hoe het is afgelopen....en hopenlijk begint !
steensnoeper Geplaatst 22 november 2004 Geplaatst 22 november 2004 Mijn vriendin en ik hebben aankomend weekend (27e november) 6 jaar verkering. Graag wil ik haar op een originele manier ten huwelijk vragen. We zijn van plan te gaan geocachen. <{POST_SNAPBACK}> Mooi om ook eens een huwelijk te zien beginnen met geocachen. Wij duimen voor de lange termijn. <{POST_SNAPBACK}> Zelf had ik bedacht je contact te laten zoeken met cache legger van deze cache: Link, misschien dat hij voor een bepaald moment zijn cache had kunnen aanpassen? Een nobele en overbodige gedachte nu ik zie dat je reeds een oplossing gevonden hebt. Heel veel plezier toegewenst .
Kruimeldief Geplaatst 22 november 2004 Geplaatst 22 november 2004 als een cache niet gekeurd is is het volgens de regels geen cache ik denk dat je het verkeerd hebt gelezen <{POST_SNAPBACK}> Ik heb ons beide laatste berichten gedeleted nu. Men stoorde zich eraan en na een wervelend wel zichtbaar en weer onzichtbaar, zijn ze nu definitief in de vuilnisbak verdwenen. Kruimel
doortje Geplaatst 27 november 2004 Geplaatst 27 november 2004 Vertel...ben je nu verloofd? In dat geval Gefeliciteerd
Gast psv88 Geplaatst 28 november 2004 Geplaatst 28 november 2004 Ze heeft JA gezegd ! Het was nog wel even zweten, want we zouden misschien niet gaan zondag omdat het te regenachtig was en het was toch eventjes zoeken waar de cache "achter de heuvels" precies lag... Maarja gevonden en allemaal goed gekomen ! En nu beginnen de voorbereidingen... Dankjewel voor het meedenken en de felicitaties, Groetjes, Jeroen (en natuurlijk Nicolette!)
Peetee Geplaatst 28 november 2004 Geplaatst 28 november 2004 Ze heeft JA gezegd ! Een feessie !! Een feessie !! Een feessie!! PSV88, gefeliciteerd met deze mijlpaal in je leven!!
Kruimeldief Geplaatst 29 november 2004 Geplaatst 29 november 2004 Ze heeft JA gezegd ! Het was nog wel even zweten, want we zouden misschien niet gaan zondag omdat het te regenachtig was en het was toch eventjes zoeken waar de cache "achter de heuvels" precies lag... Maarja gevonden en allemaal goed gekomen ! En nu beginnen de voorbereidingen... Dankjewel voor het meedenken en de felicitaties, Groetjes, Jeroen (en natuurlijk Nicolette!) Jeroen en Nicolette, van harte gefeliciteerd en dat jullie veel geluk mogen hebben. GRTZ Kruimeldief Als je de deur dicht doet, sta je binnen. Of buiten natuurlijk.
Nico Bartels Geplaatst 3 december 2004 Geplaatst 3 december 2004 Ze heeft JA gezegd ! <{POST_SNAPBACK}> Hee, gefeliciteerd.. Ik hoop dat jullie samen een mooie toekomst tegemoet gaan! Nico
Team Firefox Geplaatst 25 december 2004 Geplaatst 25 december 2004 Geef even de coordinaten en datum/tijdstip van het feestje....
Aanbevolen berichten