Gast psv88 Geplaatst 21 november 2004 Geplaatst 21 november 2004 Beste Geocachers, Mijn vriendin en ik hebben aankomend weekend (27e november) 6 jaar verkering. Graag wil ik haar op een originele manier ten huwelijk vragen. We zijn van plan om dit weekend naar omgeving Elspeet te gaan om o.a. te gaan geocachen. Woont je in de buurt van Elspeet en wil je me helpen de cache te verstoppen, wil ik je vragen om mij te mailen op jeroenvanmunster@hotmail.com Het idee is dat ik met mijn vriendin een geocache zoek in het bos/of hei van Elspeet. Mijn vriendin vindt de cache , maakt hem open, en in het "doosje" zit een briefje met de tekst " Lieve Nicolette, wil je met me trouwen ?" Heb je nog tips , graag een reactie ! Groetjes, Jeroen van Munster.
Camelion Geplaatst 21 november 2004 Geplaatst 21 november 2004 Om voor die datum nog een cache te verstoppen incl goedkeuring, dat wordt kort dag. Het is ook al donker zo rond 17:30, en dan wordt iets verstoppen op de heide of in het bos ook al lastiger voor mensen die overdag moeten werken of naar school gaan. Maar ik weet waar Cygnus X2 ligt en daar zou ik wel iets voor je in willen stoppen. Andere caches in die buurt ken ik (nog) niet. Stuur me zsm even een mail of PB als het je wat lijkt, Overigens, gefeliciteerd met je voornemen. Het idee is ook erg leuk
mc gregor Geplaatst 21 november 2004 Geplaatst 21 november 2004 De cache hoeft toch niet te worden goed gekeurd het is voor één keer denk ik. Het gaat gewoon om het idee
Tornado Bram Geplaatst 21 november 2004 Geplaatst 21 november 2004 Erg leuk origineel idee, hoop dat jouw vriendin niet op de forums kijkt, gefeliciteerd en ben nieuwsgierig hoe het afloopt
Kruimeldief Geplaatst 21 november 2004 Geplaatst 21 november 2004 De cache hoeft toch niet te worden goed gekeurd het is voor één keer denk ik. Het gaat gewoon om het idee <{POST_SNAPBACK}> Dat is jouw mening, mijn mening en vele andere huun mening omdat onze emotie er mee op de loop gaat Jij kunt voor een eenmalige cache natuurlijk als niet approver maar zo tussen neus en lippen door melden dat dit niet nodig is. MegaHeks moet voor haar eenmalige Suprise-event ook toestemming hebben. Beetje bot gezegd, jouw mening (en ook de mijne) doet er niet toe. De approver moet zoiets goedkeuren. Ik weet dus niet wat de bedoeling is van sv88, of hij een nieuwe cache wil die ook in de "boeken" komt als cache op geocaching.com Als het, ik mag het misschien niet zeggen, een tijdelijke cache is alleen voor die ene moment bedoeld, sho wat? Kruimeltje zegt "ga je gang, slapende honden moet je niet wakker maken. Niet aangemeld is geen echte en wie wil ons verbieden om een niet cache niet te verstoppen? GRTZ kruimel
Kruimeldief Geplaatst 21 november 2004 Geplaatst 21 november 2004 Het idee is dat ik met mijn vriendin een geocache zoek in het bos/of hei van Elspeet. Mijn vriendin vindt de cache , maakt hem open, en in het "doosje" zit een briefje met de tekst " Lieve Nicolette, wil je met me trouwen ?" Heb je nog tips , graag een reactie ! Groetjes, Jeroen van Munster. <{POST_SNAPBACK}> Jeroen, een prachtig idee. Ik hoop dat het je lukt. Ik weet niet of het de bedoeling is dat de cache een offcieel aangemelde cache moet zijn via alle regeltjes en wetten van .com. Als het een tijdelijke cache is, voor een dag, die ook niet online komt te staan.... dan zie ik geen probleem. Dan wordt er in het bos een doosje verstopt die daarna weer wordt opgeruimd. Wel een probleem is dan.. Hoe kom je zonder een aangemelde cache aan een cchebeschrijving? Die zou je dan ook moeten namaken. Als het een bestaande cache is, dan kan het gebeuren dat iemand anders je voor is en het briefje vind. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat dit niet in een week geregeld kan worden. Wie kent er actieve cachers uit die omgeving? GRTZ Kruimel, die wel wil weten wat het antwoord van Nicolette is en foto's wil zien.
mc gregor Geplaatst 21 november 2004 Geplaatst 21 november 2004 kruimel hier onder zeg je het zelfde als mc gregor alleen je pak het iets leuker in er staat volgens mij precies het zelfde De cache hoeft toch niet te worden goed gekeurd het is voor één keer denk ik. Het gaat gewoon om het idee <{POST_SNAPBACK}> Dat is jouw mening, mijn mening en vele andere huun mening omdat onze emotie er mee op de loop gaat Jij kunt voor een eenmalige cache natuurlijk als niet approver maar zo tussen neus en lippen door melden dat dit niet nodig is. MegaHeks moet voor haar eenmalige Suprise-event ook toestemming hebben. Beetje bot gezegd, jouw mening (en ook de mijne) doet er niet toe. De approver moet zoiets goedkeuren. Ik weet dus niet wat de bedoeling is van sv88, of hij een nieuwe cache wil die ook in de "boeken" komt als cache op geocaching.com Als het, ik mag het misschien niet zeggen, een tijdelijke cache is alleen voor die ene moment bedoeld, sho wat? Kruimeltje zegt "ga je gang, slapende honden moet je niet wakker maken. Niet aangemeld is geen echte en wie wil ons verbieden om een niet cache niet te verstoppen? GRTZ kruimel <{POST_SNAPBACK}>
MegaHeks Geplaatst 21 november 2004 Geplaatst 21 november 2004 Ik had ineens een Déjavu, en nu weet ik waarom. Lees De Sahara van Lommel maar eens door. Althans de beschrijving. Ik woon helaas te ver weg anders was ik wel op je verzoekje ingegaan.
Kruimeldief Geplaatst 21 november 2004 Geplaatst 21 november 2004 (bewerkt) kruimel hier onder zeg je het zelfde als mc gregor alleen je pak het iets leuker in er staat volgens mij precies het zelfde Niet helemaal. Jij praat over een officiële cache toch? Of lees ik jou ook al verkeerd Als het een cache is die aangemeld wordt op geocaching.com, moet hij goedgekeurd worden. Zie mijn verhaal over de suprise-event van Megaheks die ook maar voor 1 a 2 dagen geldt en ook goedgekeurd moest worden. Ik heb het over een niet aangemelde cache bij .com. Dus over een doosje die jij 's morgens even achter een boom weg legt en die een uur later door Nicolette gevonden wordt en daarna haal jij het doosje weer op. Is dat een cache? Nee, een nepper Lijkt mij toch wel aardig verschillend GRTZ Kruimel. 21 november 2004 bewerkt door Kruimeldief
mc gregor Geplaatst 21 november 2004 Geplaatst 21 november 2004 als een cache niet gekeurd is is het volgens de regels geen cache ik denk dat je het verkeerd hebt gelezen
Rovel Geplaatst 21 november 2004 Geplaatst 21 november 2004 Maar hopen dat niemand de cache eerder vindt. Dan zit psv88 met een ander in het bootje.
Tornado Bram Geplaatst 21 november 2004 Geplaatst 21 november 2004 Kruimel, die wel wil weten wat het antwoord van Nicolette is en foto's wil zien Ook Tornado lijkt dit zeer interessant
TeamTobi Geplaatst 21 november 2004 Geplaatst 21 november 2004 Doe nou niet zo moeilijk, die vent wil gewoon graag trouwen en op een orginele manier en een aanzoek doen. Helaas kan ik hem daarbij niet helpen vanwege de afstand. Nearby cachers die tijd/zin hebben reply ff naar de poster .... en als het hier niet meer mag dan maar via PB..
dmace Geplaatst 22 november 2004 Geplaatst 22 november 2004 als een cache niet gekeurd is is het volgens de regels geen cache Volgens GC.com dan. Anders kan hij altijd nog bij de tientallen niet gc.com-cachesites aanmelden In ieder geval een leuk idee, en veel geluk met je voornemen en uitvoering van je plan.
gr2 Geplaatst 22 november 2004 Geplaatst 22 november 2004 Mijn vriendin en ik hebben aankomend weekend (27e november) 6 jaar verkering.Graag wil ik haar op een originele manier ten huwelijk vragen. We zijn van plan te gaan geocachen. <{POST_SNAPBACK}> Mooi om ook eens een huwelijk te zien beginnen met geocachen. Wij duimen voor de lange termijn.
Aanbevolen berichten