Spring naar bijdragen

Forum Foutjes na update


remco.1971

Aanbevolen berichten

Nog een vraagje, (sorry als ik te veel zeur u kunt mijn berichten denk ik overslaan, indien optie werkt) ;)

 

Als Rode ON aanstaat bij iemand en ik klik op die naam dan krijg ik de optie negeer. Is dat voor eeuwig of alleen voor zolang die persoon ON is.

(Als het niet voor eeuwig is blijft u dus zitten met mij) B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Bij veel berichten gaat het op het scherm helemaal mis. (Zie: http://forum.geocaching.nl/index.php?s...d=39997&st=15)

 

Het gaat om de berichten van mij en Nico Bartels

 

André

HET gaat helemaal mis? WAT gaat helemaal mis? Als ik op het linkje klik, zie ik alles keurig voor elkaar. Wellicht staan er nog oude zaken in je internet-explorer-cache. Die zul je even leeg moeten maken. Of je moet de zaak geforceerd moeten laden (F5, shift-F5, of Ctrl-F5, dat weet ik nooit want ik ben niet zo'n MS-adept).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het ziet er zo uit: beeld

 

Het betreft allen "oude" quotes. Nieuwe worden correct afgebeeld. Het is waarschijnlijk een bug in Mozilla/Firebird, want als ik in de browser de html-source bekijk dan kan ik zien dat het einde ( --> ) van een commentaar niet herkent wordt.

 

Ik werk met Mozilla 1.7.3.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het ziet er zo uit: beeld

 

Het betreft allen "oude" quotes. Nieuwe worden correct afgebeeld. Het is waarschijnlijk een bug in Mozilla/Firebird, want als ik in de browser de html-source bekijk dan kan ik zien dat het einde ( --> ) van een commentaar niet herkent wordt.

 

Ik werk met Mozilla 1.7.3.

Had je het hele draadje gelezen, had je kunnen zien dat dit al bekend was. Kijk hier maar.

M.a.w. zolang je Mozilla/Firefox gebruikt, zul je er mee moeten leven, danwel wachten op een update van de forum-software. Opera, IE en konqueror (Linux) doen het wel goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog een vraagje, (sorry als ik te veel zeur u kunt mijn berichten denk ik overslaan, indien optie werkt) ;)

 

Als Rode ON aanstaat bij iemand en ik klik op die naam dan krijg ik de optie negeer. Is dat voor eeuwig of alleen voor zolang die persoon ON is.

(Als het niet voor eeuwig is blijft u dus zitten met mij) B)

 

Nou Mega, heb je het al geprobeerd? Je kan het toch op een willekeurig persoon uitproberen? Hoop alleen dat die functie niet gaat gelden tegen modjes. Kan bij een enkeling dan wel heel raar lopen ;)

 

GRTZ

 

Kruimel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even wat betreft de vertaling: zullen we bij de zoekfunctie laten zoeken op sleutelwoord en niet op leuterwoord :eek: ?

 

:lol1:

 

Edit: "Sorry, de administratie heeft het flood controlle beperkt" :D

 

Hier kan vast ook wel een mooie Nederlandstalige zin van gemaakt worden.

 

Nogmaals edit: ik ben een behoorlijk Pietje Psies als het op taal aankomt, maar toen ik net dit bericht heb aangepast zag ik zowaar door beeld heen schuiven een tekst van ongeveer deze strekking: het bericht is gewijzigt. Au!

bewerkt door 8BG
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nogmaals edit: ik ben een behoorlijk Pietje Psies als het op taal aankomt

 

 

Gaat het om de kwantiteit of de kwaliteit van de boodschap Menno ?

Ik bedoel test eerst het board en dan pas taalvauten.

Er zitten nog kleine hikjes in het board en die vind ik belangrijker dan tikgevalletjes.

bewerkt door MegaHeks
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Komende gebeurtenissen in de komende 21 dagen

Er zijn geen gebeurtenissen in het komende tijdsbestek

 

Werkt nog niet, als ik in kalender kijk hebben we jarigen en een event

 

 

> Bedankt voor het melden! > Is verholpen > Geoman

 

Nee hoor, of ik gebruik een andere kalender. Volgens mijn agenda hadden we verjaardagen en ook een aankomend event

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee hoor, of ik gebruik een andere kalender. Volgens mijn agenda hadden we verjaardagen en ook een aankomend event

 

Ik gebruik deze kalender waarop te zien is dat er vandaag geen jarigen zijn en de komende drie weken geen events. Staat dus goed op de forum index pagina. :D

Oftewel technisch klopt het.

 

Het volgende event is Zondag, 5 December 2004: Surprise Event 2004.

Organisatie: Geo"Piet"Chuck. Staat wel op de geocaching.nl index vermeld maar niet in de genoemde kalender. Is handmatig - zoals alle events - toegevoegd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nogmaals edit: ik ben een behoorlijk Pietje Psies als het op taal aankomt

 

 

Gaat het om de kwantiteit of de kwaliteit van de boodschap Menno ?

Ik bedoel test eerst het board en dan pas taalvauten.

Er zitten nog kleine hikjes in het board en die vind ik belangrijker dan tikgevalletjes.

 

Ik begrijp je stelling. Sterker nog, ik ben het met je eens.

Maar er is natuurlijk geen duidelijke scheidslijn te stellen wanneer de hikjes verholpen zijn en het tijd is om de tikgevalletjes aan te pakken.

Ik dacht, ik meld het gewoon alvast, het is aan de beheerders van het forum om te bepalen of en wanneer ze er actie op ondernemen.

 

Het was trouwens mijn eerste post in dit draadje, dat zegt dus ook wel wat :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...