Ringeling Geplaatst 27 juli 2005 Geplaatst 27 juli 2005 (bewerkt) Bij de Gamma in Eindhoven lagen ook nog een groot aantal opwindbare LED zaklampen. Kon het niet laten en heb er ook eentje meegenomen voor 9,95. Mooi zaklampje Binnenkort uitproberen bij Theyeti 2: Asenrayer-nacht ! Hier nog een linkje naar de zaklamp: Ferm opwindbare LED zaklamp <{POST_SNAPBACK}> Zojuist bij een Gamma filiaal in Tilburg de laatste gekocht. Voor EUR 9,99. De oplaadbare batterijen zitten er al in. Het ding kan zo'n 500 keer opgeladen worden. Dat scheelt ff wat Euris aan batterijen en is dus beter voor het milieu en de portemonnee En je hoeft dus geen reservebatterijen mee te nemen. Minuutje draaien en je hebt weer een half uur licht. 27 juli 2005 bewerkt door hiker
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 15 januari 2006 Geplaatst 15 januari 2006 De opwindbare zaklamp is weer gesignaleerd in de winkels. En wel bij Blokker. De prijs is ook nu weer een tientje. Ten opzichte van de (Ferm) zaklampen die Gamma verkocht zijn er wijzigingen: 1. er zit een klein kompasje op. 2. er zit een draagkoord met musketonhaak aan. 3. hij schakelt vol aan/uit op alle 3 de dioden. Het exemplaar dat ik had draaide wel moeizamer rond tov. het Gamma product.
TuuronTour Geplaatst 15 januari 2006 Geplaatst 15 januari 2006 Als goede klant van een outdoor-winkel kreeg ik een opwindbare zaklamp als kadootje, hij is ook nog eens als telefoon-oplader te gebruiken. Het betreft de No Battery-Flashlight van Rubytec.
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 24 januari 2006 Geplaatst 24 januari 2006 Deze week zijn de opwindbare zaklampen weer te koop bij de Gamma. Die heeft dan wel geen polskoordje en een kompas zoals die van Blokker, maar hij heeft wel 2 lichtstanden: 1 of 3 diodes.
B230F Geplaatst 24 januari 2006 Geplaatst 24 januari 2006 (bewerkt) Vandaag gezien in het Gamma krantje, Ledlamp ala knijpkat, brandduur max 30 min. 1 of 3 leds gelijktijdig laten branden,geen idee wat de lichtopbrengst is, maar al ie leeg is 2 minuten slingeren en je kan er weer een half uur tegen aan, en voor de prijs hoef je het niet te laten 9,95. Maar als ik eerst de ander berichten had gelezen dan had ik het bericht van de prof. ook gezien 24 januari 2006 bewerkt door Toolief
Jurgen & Co Geplaatst 1 maart 2006 Geplaatst 1 maart 2006 Heeft er iemand ervaring met een vervanging van de orginale lamp van een maglite 3D met led?
8BG Geplaatst 1 maart 2006 Geplaatst 1 maart 2006 Op mijn mobiele telefoon heb ik een ledje zitten. Het is ideaal, geeft veel licht, batterij gaat erg lang mee en je kan nog bellen met je zaklamp ook.
Ringeling Geplaatst 30 juli 2006 Geplaatst 30 juli 2006 Nou ja, HIER is het linkje in ieder geval. ook voor goedkoper Kruimeldief Operator! Trace this call and tell me where I am. Helaas, de link doet het niet meer.
Ringeling Geplaatst 30 juli 2006 Geplaatst 30 juli 2006 De Black Diamond Moonlight raad ik zeker aan want is erg licht en ook niet zo duur: op de website van BlackDiamondis hij 29,95 dollar. Black Diamond is een beetje de luxe uitvoering van de Petzl lampen die ik jaren heb verkocht. Succes ermee! Helaas, de link werkt niet meer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden