Spring naar bijdragen

s'avonds erop uit


Team Foxlake

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Stand 2 geeft bij mij de hoogste licht opbrengst en is in mijn geval een stuk feller dan in stand 1 (schijn eens op een witte muur dan zie je het verschil wel).

 

Gr Harrie

 

Even wachten hoor, zie helemaal niets anders meer dan een felle blauwe streep.....

 

Kruimel

 

Heb hem net nog gebruikt in het veld om de surprise route na te lopen

Gaat best in stand 3 , kon goed zien waar ik liep en de grote lamp is wel heel erug fel in het donker :beerchug: .

 

Gr Harrie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
Hallo ik heb een vraagje wat voor soort of wat voor merk zaklampen gebruiken jullie voor het avond/nachtwerk,  ik ben opzoek naar een goede lamp die het vrij lang doet. Ik heb momenteel z'on grote zaklamp van karwei oplaadbaar, maar dat ding is na een half uur leeg. Wat zijn jullie ervaringen en wat is een goede betrouwbare lamp.

Ook mijn nieuwe zaklamp voor als ik in het donker naar buiten moet (liever niet wat mij betreft) is na ruim een half uurtje leeg. Maar dat is helemaal niet erg want die heeft een ingebouwde dynamo. Even het slingertje ronddraaien en de 3 (of 1) witte diodes geven weer licht voor 2 kilometer loopplezier.

Ik ben nog steeds verbaasd van de hoeveelheid licht die een beetje handkracht weet te maken. Wonderbaarlijk! Ze zeggen: 1 minuut draaien=30 minuten licht.

 

Volgens de specificatie zit er een 3,6V 35 mA LIR2032 lithiumaccu in die 500 keer opgeladen kan worden wat bij een 1-wekelijks gebruik een levensduur van 10 jaar geeft. De meeste laptop Li-ion accu's houden het net 3 jaar uit.

 

Het ding is wel een handvol maar voor een 10 euro deze week bij de bouwmark Gamma dacht ik dat het een goede aanschaf was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo ik heb een vraagje wat voor soort of wat voor merk zaklampen gebruiken jullie voor het avond/nachtwerk,  ik ben opzoek naar een goede lamp die het vrij lang doet. Ik heb momenteel z'on grote zaklamp van karwei oplaadbaar, maar dat ding is na een half uur leeg. Wat zijn jullie ervaringen en wat is een goede betrouwbare lamp.

 

Ik heb bij Bever een zaklamp met White LEDs gekocht.

Een zee aan wit licht (doet pijn aan je ogen) en de lamp is zo zuinig, het ding brand twee weken continue op 4 AA penlight batterijen.

 

Wellicht een idee voor je. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...

De vermelde zaklamp in mijn bericht van 11 januari j.l. is weer te koop bij de Gamma bouwmarkten, zo zie ik in een folder die zojuist door de brievenbus kwam. :dribble:

De prijs is onveranderd 10 euro. Daar kan je je echt geen buil aan vallen. :thumbup:

Mijn opwindbare zaklamp functioneert prima naar tevredenheid; gisteren nog gebruikt bij het zoeken naar huismuizengaatjes en nesten. :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
De vermelde zaklamp in mijn bericht van 11 januari j.l. is weer te koop bij de Gamma bouwmarkten, zo zie ik in een folder die zojuist door de brievenbus kwam. :(

De prijs is onveranderd 10 euro. Daar kan je je echt geen buil aan vallen. :)

 

Hier bij de bouwmarkt was deze al weer uitverkocht, maar na het plaatsen van bestelling bij de informatiebalie kwam deze een aantal dagen later alsnog binnen.

 

Nu kunnen we dus ook 's nachts eropuit met de draai-kat en lopen we zo :eek: ,al muggen en dazen meppend, door het bos.

 

Groetjes Jan-Willem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Prof. Y. Lupardi  November 16 2004, 00:37:50 Post #25 

Op mijn verlanglijstje voor de Sint staat dit ding:

 

Alleen maar af en toe wat schudden. En waterdicht tot een diepte van 50 meter. En blijft drijven. En mag vallen van 170 cm hoog op een betonnen vloer.

 

Waarde collega,

Ons team is van de week verstrekt met twee van deze lampen. Via ebay in Hongkong besteld $ 7,99 per stuk en $ 3,00 verzendkosten; zo'n beetje € 7,50 per lamp. Werkt perfect en is vooral handig omdat je altijd een lamp in je rugzak hebt zitten die het doet. En om met James te spreken: shaken not stired :D

 

ebay site voor eternity flashlight

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze week hadden ze bij 'mijn' Gamma bouwmarkt nog een aantal opwindbare zaklampen liggen.

Ik kreeg ook heden een folder in de de bus van Halfords en ook die verkopen deze lamp. Het ziet er bijna hetzelfde uit op de afbeelding en je krijgt er een schoevendraaier met diverse bits bij. Maar de prijs is niet mis: 19,95 in plaats van de 9,95 bij de Gamma.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze week hadden ze bij 'mijn' Gamma bouwmarkt nog een aantal opwindbare zaklampen liggen.

Ik kreeg ook heden een folder in de de bus van Halfords en ook die verkopen deze lamp. Het ziet er bijna hetzelfde uit op de afbeelding en je krijgt er een schoevendraaier met diverse bits bij. Maar de prijs is niet mis:  19,95 in plaats van de 9,95 bij de Gamma.

 

Bij de Gamma in Eindhoven lagen ook nog een groot aantal opwindbare LED zaklampen. Kon het niet laten en heb er ook eentje meegenomen voor 9,95. Mooi zaklampje ;)

Binnenkort uitproberen bij Theyeti 2: Asenrayer-nacht !

 

Hier nog een linkje naar de zaklamp: Ferm opwindbare LED zaklamp

bewerkt door LesMarten
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...