Spring naar bijdragen

s'avonds erop uit


Team Foxlake

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Vandaag zag ik bij Perry Sport een hoofdlamp van Gelert Cyba in de aanbieding voor 19 euro. De lamp bestaat uit een Xenon lamp en 3 ledjes. Het apparaaat heeft 4 standen:

alleen Xenon lamp aan, 1 ledje aan, 2 ledjes aan of 3 ledjes aan.

 

Heeft iemand ervaring met dit apparaat?

 

Geoteeth B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb zelf een Petzl Duo, een Black Diamond Moonlight en een MagLite in de auto. Zlef prefereer ik de Blak Diamond omdat je dan je handen kunt gebruiken. Het nadeel van LED lampen is dat ze niet ver stralen maar hebben wel een mooi wit licht. De MagLite gebruik als ik die kleine kokertjes moet zoeken in het donker B)

 

De Black Diamond Moonlight raad ik zeker aan want is erg licht en ook niet zo duur: op de website van BlackDiamondis hij 29,95 dollar. Black Diamond is een beetje de luxe uitvoering van de Petzl lampen die ik jaren heb verkocht.

 

Succes ermee!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb net een Petzl MYO 5 via ebay gekocht (in USA) voor € 55.14, dus goedkoper dan in Nederland.

En als je pech hebt de invoer kosten......

 

Ik heb de Petzl MYO 5 vandaag binnen gekregen en geen extra kosten.

Echt een zee van licht.

 

Extra kosten kan ook nog als naheffing komen. Kan wel een paar maanden duren. Meestal mag je er wel vanuit gaan dat als het pakketje niet open is geweest, dat het wel snor zit. Ook al omdat het bedrag niet zo hoog ligt. Toch heb ik wel eens een naheffing gehad van onze douane wat duurder was dan hetgene ik gekocht heb. Vreemd was dat er zelfs nog invoerrechten over de verzendkosten betaald moest worden. :(

 

Ik ben benieuwd wanneer de mijne binnen is :( Is al een paar dagen geleden verzonden. Meestal heb ik als ik iets koop in Amerika, het binnen een week binnen.

Snelste was 4 dagen en langzaamste 4 maanden ;)

 

GRTZ

 

Kruimelbay

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb net een Petzl MYO 5 via ebay gekocht (in USA) voor € 55.14, dus goedkoper dan in Nederland.

En als je pech hebt de invoer kosten......

 

Ik heb de Petzl MYO 5 vandaag binnen gekregen en geen extra kosten.

Echt een zee van licht.

 

Extra kosten kan ook nog als naheffing komen. Kan wel een paar maanden duren. Meestal mag je er wel vanuit gaan dat als het pakketje niet open is geweest, dat het wel snor zit. Ook al omdat het bedrag niet zo hoog ligt. Toch heb ik wel eens een naheffing gehad van onze douane wat duurder was dan hetgene ik gekocht heb. Vreemd was dat er zelfs nog invoerrechten over de verzendkosten betaald moest worden. :(

 

Ik ben benieuwd wanneer de mijne binnen is ;) Is al een paar dagen geleden verzonden. Meestal heb ik als ik iets koop in Amerika, het binnen een week binnen.

Snelste was 4 dagen en langzaamste 4 maanden ;)

 

GRTZ

 

Kruimelbay

 

In een tijd van 9 dagen vind ik snel genoeg, als ik het zelf op moest halen dan was in nu pas halverwege :( .

 

Gr Harrie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb net een Petzl MYO 5 via ebay gekocht (in USA) voor € 55.14, dus goedkoper dan in Nederland.

En als je pech hebt de invoer kosten......

 

Ik heb de Petzl MYO 5 vandaag binnen gekregen en geen extra kosten.

Echt een zee van licht.

Ik ben benieuwd wanneer de mijne binnen is ;) Is al een paar dagen geleden verzonden. Meestal heb ik als ik iets koop in Amerika, het binnen een week binnen.

Snelste was 4 dagen en langzaamste 4 maanden ;)

 

GRTZ

 

Kruimelbay

 

In een tijd van 9 dagen vind ik snel genoeg, als ik het zelf op moest halen dan was in nu pas halverwege :huh: .

 

Gr Harrie

 

Als ik het zelf op moest halen dan kreeg ik hem nooit crazy09.gif

 

Kruimel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de Petzl MYO 5 vandaag binnen gekregen en geen extra kosten.

Echt een zee van licht.

 

Ik heb hem nu ook binnen. 7 dagen heeft het bij mij geduurd, maar ik heb wel een dollar meer betaald dan jij :cry: Exlusief de verzendkosten dan. Deze bedroegen 9 euro voor mij.

Tot nu toe ook geen extra kosten, maar wat niet is kan nog komen.

 

Een flinke zee van licht. Vind jij ook dat stand 2 net zo veel licht geeft dan stand 1?

 

Stand 3 is wel zichtbaar zachter.

 

Ben tevreden met het apparaat. Nu nog cachen in het donker.

 

livetext1.gif

 

EDIT: Nog steds geen extra kosten, dus die zullen wel wegblijven en het ding bevalt me nog steeds prima.

 

Kruimeldief laughter_3_tr.gifPeriodes van droogte worden steeds gevolgd door periodes van regen.

bewerkt door Kruimeldief
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb gisteren een Gelert hoofdlamp gehaald bij Perry.

Afgeprijsd van 29.00 voor 19.00. (tijdelijk)

Drie standen 1 LED, 3 LED en Krypton.

Werkt prima en geeft een zee van licht.

 

Ik zie Kruimel binnenkort wel komen dan.

De koffie staat klaar dus stuur maar een PM-etje als je zo ver bent.

 

Ger@ld

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de Petzl MYO 5 vandaag binnen gekregen en geen extra kosten.

Echt een zee van licht.

 

Ik heb hem nu ook binnen. 7 dagen heeft het bij mij geduurd, maar ik heb wel een dollar meer betaakd dan jij :beerchug: Exlusief de verzendkosten dan. Deze bedroegen 9 euro voor mij.

Tot nu toe ook gen extra kosten, maar wat niet is kan nog komen.

 

Een flinke zee van licht. Vind jij ook dat stand 2 net zo veel licht geeft dan stand 1?

 

Stand 3 is wel zichtbaar zachter.

 

Ben tevreden met het apparaat. Nu nog cachen in het donker.

 

livetext1.gif

 

Kruimeldief laughter_3_tr.gifPeriodes van droogte worden steeds gevolgd door periodes van regen.

 

Stand 2 geeft bij mij de hoogste licht opbrengst en is in mijn geval een stuk feller dan in stand 1 (schijn eens op een witte muur dan zie je het verschil wel).

 

Gr Harrie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...