Spring naar bijdragen

Cachers die niet loggen op de site.


Twumi

Aanbevolen berichten

Wij loggen wel, niet voor de stats want die mogen ze van ons net zo ver gooien als ze maar kunnen. Wij zijn er van overtuigd dat het geocachen op zich de vernieling in gaat omdat er hunters zijn die maar een ding in de kop hebben en dat zijn stats stats en nog eens stats. Daarom komen er ook steeds meer van die nietszeggende onzinnige stop and go's

 

We proberen van iedere log een feest te maken. Als beloning voor de maker van de cache. Ook doen we een poging om bij iedere log op zijn minst 6 foto's achter te laten. Dat lukt niet altijd. Soms valt er gewoon niets te fotograferen.

Als wij geen lol meer beleven aan het loggen op zich dan zullen wij ook niet meer het registreren op internet.

 

livetext1.gif

 

Kruimeldief :blink:Any ship can be a minesweeper... once.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Vorig jaar trof ik bij de cache Galloway (?) (Zoetermeer) een grote groep mensen aan die doelbewust naar de cache zochten. In totaal zo'n tien mensen, kinderen, ouderen. En ook een of meerdere GPS'en.

 

Toen ik ook ter plaatse kwam leek het me wel geinig om een gesprekje aan te knopen.

 

Fout!

 

Het enige dat ze vertelden is dat ze al vrij veel caches hadden gevonden, maar nooit op internet een log zetten. En ze zullen dus wel niet de enigen zijn.

 

Overigens leek niemand in de groep enig plezier te beleven aan deze vorm van vermaak. De kinderen hadden in no-time spullen geruild en de cache lag binnen een minuut weer verstopt. En geen lachende/vrolijke/stralende/trotse gezichten. Merkwaardig.

Klinkt bekend.

Klinkt als dezelfde groep (misschien iets kleiner) die ik aantrof bij Kijkwand Meyendel. Ook geen log op internet en ook een verdwenen TB.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onlangs hebben Azimuth! en ik Trollendael geadopteerd, een cache die al een aantal jaartjes meedraait. Het oude logboekje eens helemaal doorgebladerd, en op een rijtje gezet wie nu waar gelogd heeft. De uitkomst hiervan sluit aan bij jouw vermoeden, Twumi: maar liefst 12 logs in het logboekje waarvan geen vermelding op de site.

Toevallig geen logs van cachers die dachten dat ze Del1 hadden gevonden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ook belangrijk kan zijn om in de gaten te houden:

De event -organisaties die GPSen en struintochten aanbieden met aan het eind een "schat", voor ons dus een cache. Wanneer deze burootjes zelf wat verstoppen in het bos prima, wanneer ze gebruik maken van geocaching.nl en "onze" caches vind ik dat iets minder. Zeker als ze de caches leegroven en niet loggen :lol: . Nu is er ook een actief cacheteam wat ook GPSroutes verhuurd, maar dit in combinatie doet met een eigen cache, die ook op .nl site is aangemeld. Prima :blink: Het is een hele fraaie caches en heeft iets met spookjes :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

toen wij in de herfstvakantie met de camper aan het toeren waren kwamen wij in belgie een ned. camper tegen met een gps na een praatje bleek hij al jaren te cachen maar dus niets te ruilen en niets te loggen.

Wij vonden dat wel vreemd maar ja dat moet natuurlijk ieder voor zich weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onlangs hebben Azimuth! en ik Trollendael geadopteerd, een cache die al een aantal jaartjes meedraait. Het oude logboekje eens helemaal doorgebladerd, en op een rijtje gezet wie nu waar gelogd heeft. De uitkomst hiervan sluit aan bij jouw vermoeden, Twumi: maar liefst 12 logs in het logboekje waarvan geen vermelding op de site.

Toevallig geen logs van cachers die dachten dat ze Del1 hadden gevonden?

De laatste checks moeten nog volgen door het inzien van het logboekje van Del1.

De mix-ups ontstonden pas echter veel later. Veel van de logs waarover ik het hier had dateren een aantal jaren terug.

E.e.a. is na te zien op de Trollendael pagina. Verder onderzoek loopt nog :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Ik vind het niet erg dat iemand wel in het logboek schrijft dat ie er geweest is en dan niet op internet logt. Moet iedereen zelf weten!

Maar dan vind ik het NOT DONE dat zo iemand wel een TB meeneemt en deze dan vervolgens ook niet logt.

Pleitte is je TB dan! :rolleyes: Of die dan ooit nog eens gedropt wordt, lijkt me een geringe kans! :w00t2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...